Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in
Du måste vara inloggad för att posta rekar Inget konto? Registrera dig här

Vettel

Chinese grand prix i Shanghai i morgon bitti. Mercedes (Rosberg/Hamilton)har dominerat de tidigare tävlingarna pga att de har 80 hästkrafter mer än tex Red Bull där Vettel håller till. Denna fördel blir dock av mindre betydelse då det regnar. Och regna SKA det göra i Shanghai imorgon bigtime: prognosen mellan kl 5-11 säger 8.0mm (!!) Något lägre mellan 11-17 då loppet går, men ändå 7.8mm. (Källa yr.no) Över 15 cm regn på 12timmar är helt ofattbart.

Vettel har gått ut och sagt att regn är hans enda chans att vinna loppet, och vädergudarna är på hans sida, milt sagt.

Det som talar mot mitt spel är att Mercedes är klart bäst på rakorna med sina starkare motorer, och Shanghai har den längst rakan i Formel 1 cirkusen. Hela 1370m.

Nämnas kan att Vettel hade snabbaste varvtid förra året. Han hade problem med bromsarna i kvalet och startade en bit ner på 7e plats. När det 26 varvet var kört hade han tagit ledningen. En pitstoptabbe gjorde att han föll ner till 4e plats. Han kämpade tappert med Hamilton (som är storfavorit imorgon) om podiumplatsen, tog in 10 sek på 5 varv mot slutet.

Till drygt 23 ggr fläsket lägger jag en unit på Vettel.

Mvh Webslice
Formel 1

Vettel

  • Postad:
    18 apr 2014
    17:56
  • Rekare: Webslice
  • Spel: 1
  • Insats: 1,00
  • Odds: 21,07
  • Bolag: Pinnaclesports
  • Datum:
    19 apr 2014
    07:35
  • Sport: Formel 1
  • Land: Asien
  • Liga: Chinese grand prix
  • Period: vinner

Lämna en kommentar

Logga in för att lämna en kommentar. Inget konto? Registrera dig här

Fatpipe 2014-04-19 13:18

Kanske är ute o cyklar, men 15 cm regn, 7,8+8,0mm blir väl ändå inte så mycket?

Troligtvis inget regn på söndag enligt prognosen.

lodmajster 2014-04-19 01:12

Racet är ju på söndag den 20e.

Inte 19e som du har skrivit

sirlarsson 2014-04-18 18:24

Satte en 60 oddsare i travet för någon månad sen, antar att flera på forumet kan toppa det också.

Webslice 2014-04-18 18:00

Kuriosa - Jag gillar högoddsare. Högsta oddset jag fått in på en singel (vinnarspel) är att Slovakien skulle ta medalj i backhoppning i ett VM för några år sedan. 43 ggr degen. Vore trevligt om någon här kan toppa det?

Webslice 2014-04-18 17:57

Oddset sjönk till 21.07 när jag skrev reken.
Du måste vara inloggad för att posta rekar Inget konto? Registrera dig här
promo
td