Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-03, 19:39   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

MLB Premiere




Så är den RIKTIGA premiären äntligen här, jag komma spela cards @ 2.60 då Marlins verkligen inte känns som ett lag ännu trots bättre spelare.


Nu kör vi mina Damer, Herrar och Dgothe.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-04, 14:31   #2
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Äntligen, Tokyo va inte mycket o ha.

Go Red Sox...
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-04, 15:23   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns @2.65 på bet365, men jag har ingen koll på baseball så du/ni kanske inte spelar där av någon anledning.

Om jag nu skulle få för mig att rygga dig eftersom du verkar rätt klok, så har jag ju då fått en lista där jag kan välja lite saker... Namngivna pitchers måste starta, K Lohse måste starta, Josh Johnson måste starta eller Action. Vad bör man välja, vad innebär Action samt ändras oddsen utefter vad jag väljer(verkade inte så).

Tack för svar, funderar på att kanske försöka lära mig lite om baseball verkar vara många här som är intresserade av det vilket borde innebära att det antingen finns någon form av underhållningsvärde eller stort spelvärde.
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-04, 15:34   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Du skall aldrig rygga mig i spel, bara i tankar. Men du skall alltid välja att pitchers som står startar, det sker nästan aldrig byten men oftast är det en pitcher av sämre kvalitet som kommer isåfall och då borde du har ett högre odds.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-04, 15:36   #5
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

1. Rafael Furcal (S) SS
2. Carlos Beltran (S) RF
3. Matt Holliday (R) LF
4. Lance Berkman (S) 1B
5. David Freese (R) 3B
6. Yadier Molina (R) C
7. Jon Jay (L) CF
8. Daniel Descalso (L) 2B
9. Kyle Lohse (R) P


1. Jose Reyes (S) SS
2. Emilio Bonifacio (S) CF
3. Hanley Ramirez (R) 3B
4. Giancarlo Stanton (R) RF
5. Logan Morrison (L) LF
6. Gaby Sanchez (R) 1B
7. Omar Infante (R) 2B
8. John Buck (R) C
9. Josh Johnson (L) P
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-04, 15:44   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 455
Standard

suktat efter bases länge

Lär backa JJ här i sin nya park men vad fan hände med oddset.. RL låg på ~2,15 för nån timme sedan bara, är nere på 1,83@365 nu.

Lutar även åt över 7 för min del.
Unshaved är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-04, 15:48   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Var inte många sekunder oddset var nere på den nivån.

Nåväl kul att det börjar nu lär ta det relativt lugnt i starten personligen.


Play Ball!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-04, 17:52   #8
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Att Marlins inte känns som ett lag ännu är väl ett fattigt argument med tanke på att 90% i baseball är 1-mot-1. Avstår spel eftersom jag tycker det är svårt att förutspå hur opening day, men framför allt en invigning av en ny arena, påverkar spelarna.

Ser med glädje fram att MLB nu börjar "på riktigt"!

Edit: Ändrade mig och provar Miami 1st inning till 1.685. Tror att Marlins har minst 75% chans att vinna/pusha första inningen med tanke på lagupställningarna och publiktrycket på Lohse.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-04, 17:57   #9
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Så svårt att gilla nåt med Lohse, trots hans 14-8 och 3.39 ERA förra året. Han pitchar i höga 80s mph, har låga K/9, dock hade han låga BB förra året. Också hjälptes av låga .269 BABIP och låga HR/FB trots bara 41.4% GB ratio.
Hans swing rates är inom avg för ligan men contact rates är sämre än ligan avg across the board. Låga swing strikes% är i samma grupp som Arroyo, Bergesen, Wade Davis...

Så Lohse är en flyball pitcher som inte strikar ut många, inte lurar folk att svinga och som är en 4.5 ERA pitcher som hade tur förra året. Kollar man splits för säsongen så ser man att han hade 2 riktigt bra månader, 3 riktigt dåliga och sen en riktigt bra september.

Goes without saying, Lohse är inget bra. Det enda som spelar för honom är att det är första starten och att MIA nya arena ser ut att vara pitcher-vänlig. Finns lite info om det sista

Spoiler:
There has been much talk of the dimensions of Miami Marlins new stadium. The dimensions of the outfield resemble a lot like Petco Stadium in San Diego. The center-field wall is 10 feet deeper in Miami than it is in San Diego.

It has also been known that humidity in Florida has been advantageous for the pitcher for many reasons. It has also been surmised that the jet stream in Miami’s new stadium helps hitters, as with the evidence of a 15-year old recently hitting a homerun during a high school exhibition there. I am not a physicist, but a lot of people play them on their blogs, so here is some information of what people think the influence of the ballpark has on 2012 offenses around the league:

Miami Marlins dimensions and bringing up issues with humidity, as well as a great comment on jet-streams and how humidity might affect the ball.
On Stanton hitting in stadium (commenter but stats look legit): “Mike Stanton hits most of his homers over 400 feet. Only about 6 of his 34 homers (~17.6%) were less than 400′. Most of his homers were to left field”
“I told Boni, Major League Baseball is checking for [performance-enhancing drugs],” joked manager Ozzie Guillen. – After Guillen saw infielder Emilio Bonifacio hit a homerun out in a college-exhibition game vs FIU.
When the roof is open but the stadium panels are closed, hitters noticed balls fly out due a jet-stream created from this make-up (roof open, panels closed).

http://redsoxmaniac.wordpress.com/20...endly-or-both/



Om det finns lite drag så ska en flyball pitcher ha problem med ett par hitters som kan slå bollen ordentligt.


Och JJ har ace stuff om han inte är skadad, man har dessutom Bell som closern.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$

Senast redigerad av Arch den 2012-04-04 klockan 17:59.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-05, 00:00   #10
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Håller helt klart med Arch här gillar inte alls Lohse. Blir ett spel på matchen för egen del och det är Marlins -0.5 1st 5

2012-04-05 01:05MLBMiami Marlins (J. Johnson) vs St Louis Cardinals (K. Lohse) 1 1ST5 3 1.870


PLAY BAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLL!
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-05, 05:14   #11
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

I AM A GOLDEN GOD
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5), maddmax (+20)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td