Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-09, 22:23   #91
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE Visa inlägg
Jag kan bekräfta. Följde honom 2012. Slutade med att han skrev i sitt sheet: Tar ett break nu så att inte min BR är borta innan ens första halvan är avklarad. Han är en förlorande spelare
Så om jag fattar dig rätt är man en förlorande spelare p.g.a. en dålig säsong?
Då är Vi rätt många loosers även här på källkritiska Sharps.

Jag har följt NG rätt länge nu & besöker hans sida tillsammans med denna rätt frekvent då jag gillar att läsa även vad förlorade spelare har för tankar & funderingar.

Denna säsong har han ju lyckats katastrofalt dåligt med att vilseleda sina läsare med förlorande tips, men han har säkert en dold & lömsk Holms agenda i tankarna med detta också då han är en ond människa rakt igenom som dessutom egentligen hatar ishockey.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-10, 13:59   #92
 
Mr.DEEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Så om jag fattar dig rätt är man en förlorande spelare p.g.a. en dålig säsong?
Då är Vi rätt många loosers även här på källkritiska Sharps.

Jag har följt NG rätt länge nu & besöker hans sida tillsammans med denna rätt frekvent då jag gillar att läsa även vad förlorade spelare har för tankar & funderingar.

Denna säsong har han ju lyckats katastrofalt dåligt med att vilseleda sina läsare med förlorande tips, men han har säkert en dold & lömsk Holms agenda i tankarna med detta också då han är en ond människa rakt igenom som dessutom egentligen hatar ishockey.

Nej, du har inte fattat mig rätt. Hela tråden handlade om att NG hävade att han var en vinnande spelare men bokförde inte sina spel och när han gjorde det gick det åt helvete. Sen att hans bokföring inte sträckte sig mer än en halv säsong kan jag inte hjälpa. Jag följde honom så länge som han bokförde. När det tog slut slutade jag att följa. Jag kan inte dra någon annan slutsats än den att han är (var) en förlorande spelare.

Om han efter det har blivit en guru på NHL vet jag ej då jag som sagt slutade följa honom efter hans seriösa försök att bokföra sina spel. Sen förstår jag inte varför du tar upp Holms och hans agenda. Vad har jag med saken att göra? Jag svarade simpelt på en fråga som Marling ställde gällande NG. Jag har varken nämnt eller tagit upp Holms och hans agenda så förstår inte vart det kommer ifrån. Så om jag förstår dig rätt är man en vinnande spelare efter en bra säsong? Då är vi rätt många winners här på Sharps.
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-19, 01:10   #93
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

O vips så var han nere på rött

http://www.spreadsheet.se/ngseason2013-2014



Är det ens någon som ryggar han längre? Lyckas han verkligen lura "folk där ute" fortfarande?
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-13, 12:42   #94
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
O vips så var han nere på rött

http://www.spreadsheet.se/ngseason2013-2014



Är det ens någon som ryggar han längre? Lyckas han verkligen lura "folk där ute" fortfarande?
Såhär är det att människor har alltid en övertro till luffare som bröstar sig fram om sina kunskaper och det är egentligen en bra sak, för man kan snabbt skilja på människa och människa. Tycker man att NHL-Gambler gör ett bra jobb och är en vinnande "tout" så är man bevisligen ett riktigt jävla blockmongo, så varför inte låta dessa blockmongon göda mer intelligenta människor som skiter i honom totalt och förhoppningsvis äter bly senare med en luftpistol de har köpt på teknikmagasinet för sitt senaste SMS-lån.


Förut så var jag emot Holms, NHL-gambler och liknande som pesten. Jag ansåg att de utnyttjade människor och deras förhoppningar att bli rika, nu njuter jag bara av att se hur undermänniskor vrider sig i plågor och räknar sina pengar på vinstkontot och förlustkontot.


Det är en scam, men likt nigeriabrev så tar den bara fullblodsidioter. Njut av tanken på hur många vuvuzelaköpande miffon som blir "blåsta" på pengar pga hans tips istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+1000), Thore10 (+5), NiLu (+10)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-17, 04:01   #95
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Såhär är det att människor har alltid en övertro till luffare som bröstar sig fram om sina kunskaper och det är egentligen en bra sak, för man kan snabbt skilja på människa och människa. Tycker man att NHL-Gambler gör ett bra jobb och är en vinnande "tout" så är man bevisligen ett riktigt jävla blockmongo, så varför inte låta dessa blockmongon göda mer intelligenta människor som skiter i honom totalt och förhoppningsvis äter bly senare med en luftpistol de har köpt på teknikmagasinet för sitt senaste SMS-lån.


Förut så var jag emot Holms, NHL-gambler och liknande som pesten. Jag ansåg att de utnyttjade människor och deras förhoppningar att bli rika, nu njuter jag bara av att se hur undermänniskor vrider sig i plågor och räknar sina pengar på vinstkontot och förlustkontot.


Det är en scam, men likt nigeriabrev så tar den bara fullblodsidioter. Njut av tanken på hur många vuvuzelaköpande miffon som blir "blåsta" på pengar pga hans tips istället.
haha ja så kan man ju också tänka
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-18, 11:18   #96
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
O vips så var han nere på rött

http://www.spreadsheet.se/ngseason2013-2014



Är det ens någon som ryggar han längre? Lyckas han verkligen lura "folk där ute" fortfarande?
Well, det krävs att vissa förlorar för att andra skall kunna vinna. Inget mig emot. Dock så skall det nämnas att han faktiskt varit plus på sin blogg gångna säsonger, så till vida att han inte har manipulerat sitt sheet.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-12-18 klockan 11:21.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-18, 19:13   #97
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Såhär är det att människor har alltid en övertro till luffare som bröstar sig fram om sina kunskaper och det är egentligen en bra sak, för man kan snabbt skilja på människa och människa. Tycker man att NHL-Gambler gör ett bra jobb och är en vinnande "tout" så är man bevisligen ett riktigt jävla blockmongo, så varför inte låta dessa blockmongon göda mer intelligenta människor som skiter i honom totalt och förhoppningsvis äter bly senare med en luftpistol de har köpt på teknikmagasinet för sitt senaste SMS-lån.


Förut så var jag emot Holms, NHL-gambler och liknande som pesten. Jag ansåg att de utnyttjade människor och deras förhoppningar att bli rika, nu njuter jag bara av att se hur undermänniskor vrider sig i plågor och räknar sina pengar på vinstkontot och förlustkontot.


Det är en scam, men likt nigeriabrev så tar den bara fullblodsidioter. Njut av tanken på hur många vuvuzelaköpande miffon som blir "blåsta" på pengar pga hans tips istället.
Nåväl, nog är vi alla förlorare och undermänniskor. Man kan ju inte vara "bäst på allt".

I övrigt kan vi nu intyga att hans resultat avspeglar hans kunskap om ämnet i fråga. Gamblern's "glansdagar" är över sedan länge.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 21:31   #98
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

8% avkastning på nästan 1000 spel, mer än väl godkänd om han inte fifflar med sheetet.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 07:55   #99
 
ackescotts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 30


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Intressant läsning
__________________
Rock, Dive & Surf!
ackescott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-24, 15:11   #100
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 2324
Standard

Vad
imnr59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-24, 15:20   #101
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2197
Standard

Somna om.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 23:50   #102
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imnr59 Visa inlägg
Vad
reggad för två år sen och slår nu till med detta kanoninlägg. bam!
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-06, 08:02   #103
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
reggad för två år sen och slår nu till med detta kanoninlägg. bam!
Man väntar spänt på fortsättningen...
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-14, 16:53   #104
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 2324
Standard

Sorry, var tvungen att skriva nåt i forumet för att svara på ett DM. Räknade med att man kunde ta bort inlägget efter. Hoppas ni överlever ändå.
imnr59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara
Ämnesverktyg


td