Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-10, 16:05   #1
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ]


Tillägg 2012-06-03:
Användaren Rehn108 har på eget initiativ sammanfattat hela trådens första 143 sidor i detta inlägg: https://www.sharps.se/forums/188341-post2133.html

---------


Fick tips av kokice om denna roliga konversationen som fortgick på Rekatochklart 's 'plank':

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
Sveriges bästa spelsida?
- 2010-04-10 15:24:24
Ni marknadsför er som sveriges bästa spelsida och får stort medialt utrymme, men varför redovisas inte statistiken? Man kan inte ta rok seriöst utan att detta redovisas. Kan man få ett svar på varför inte statsen redovisas?
Citat:
Ursprungligen postat av holm
holms
- 2010-04-10 16:02:13
Svaret på statsfrågan;

Hej,

Vi är Nordens överlägset största spelforum där över 10.000 besökare säger sitt varje dag, redan där bevisar vi att vi är Sveriges bästa spelsida. Finns ingenstans där informationen flödar som på r&k.

De som vill får föra statistik, helt upp till var och en.
Problemet är att det lätt blir en tävling mellan olika rekare att visa upp bäst stat, och då försvinner lite idén med r&k där vi försöker hitta spel som ingen annan lyckas med.

Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United, Arsenal mfl mfl...helt ointresseant. Vem fan vill läsa sånt?
Jag ligger på strax under 100 % i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish. Hänger du med?

Sveriges bästa spelservice. Närmsta konkurrent kommer väl på tionde plats...

Mvh
holms
Ni som hänger här antar vi är lite skarpare än medel-R&K-läsaren och förstår säkert själva vad mycket bullshit holm snackar här egentligen, men om ni skulle missat något så hjälper jag till lite:

Citat:
Vi är Nordens överlägset största spelforum där över 10.000 besökare säger sitt varje dag, redan där bevisar vi att vi är Sveriges bästa spelsida. Finns ingenstans där informationen flödar som på r&k.
Nej, ni är inte Nordens största spelforum, inte ens Sveriges faktiskt. Sharps.se gick om er efter bara ett par månaders onlinetid. R&K rankat 877 i Sverige och 261528 i världen medan Sharps.se är rankat 471 i Sverige och 141335 i världen. Eller för att sätta det i bokstäver; vi är lika stora som tidningen Cafe.se (465) och R&K är lika stora som Riksbyggen.se (871).

Citat:
De som vill får föra statistik, helt upp till var och en.
Problemet är att det lätt blir en tävling mellan olika rekare att visa upp bäst stat, och då försvinner lite idén med r&k där vi försöker hitta spel som ingen annan lyckas med.
Att någon som driver ett spelforum skriver detta angående stats får mig fan att skämmas lite över hur lite man måste veta för att driva ett spelforum i Sverige dessa dagar. Detta vore helt ok att skriva om de gick ut direkt på förstasidan med att de var en losersida där enda målet med spelandet var att ha roligt och att gula en gång i månaden är helt normalt, men jag har inte sett någon sådan välbehövlig disclaimer där ännu. Klart som fan statistik ska tillämpas om man påstår sig eller ger intryck av att vara vinnande utan att förneka det. Det är så man backar upp sina ord med lite fakta, något som det råder stor brist på 'over there'.
Spel som ingen annan lyckas med... herregud inte direkt så att någon har kommit med ett spel typ "Grekland vinnare av fotbolls-EM 2004" utan de rekar som kommer ut är på välkända ligor i populära länder. Så unikt!

Citat:
Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United, Arsenal mfl mfl...helt ointresseant. Vem fan vill läsa sånt?
Jag ligger på strax under 100 % i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish. Hänger du med?
Åter igen, väldigt skrämmande hur lite kunskaper Holm besitter när det kommer till att vara vinnande i betting. De lagen han tar upp är såklart de lagen som är sönderspelade av public och redan har fått sig en rejält dos nerskärning på oddsen därför att spelbolagen vet att Svensson kommer spela ändå. Strax under 100% i ROI är förresten jättedåligt. Tänk er att ha ett bankkonto där varje gång du sätter in pengar så tar banken 7% av pengarna i avgifter, inte så jävla smidigt direkt. Skulle nu Holm börja tippa dessa lag MER än vad han gör nu så skulle definitivt hans ROI sjunka till ännu pinsammare nivåer.

Holms statistik 2010 som hetsarn här på forumet bokför: http://www.spreadsheet.se/1663
Holms 11 senaste spel:
2-9-0
Sharps.se 11 senaste O-MLB-spel: 10-0-1

Citat:
Sveriges bästa spelservice. Närmsta konkurrent kommer väl på tionde plats...

Mvh
holms


Skulle vara kul att veta hur Holm definierar 'bästa' här för det enda jag kan komma på att de är bäst på är speltekniken för hur man snabbast förlorar pengar. Närmaste konkurrent ligger ett steg över er, guess who. Och om bara fler bra spelforum öppnar kommer det vara R&K som är nere på en tioendeplats.

Mvh
Boone.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:09   #2
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Jag ligger på strax under 100 % i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish. Hänger du med?
Helt insane att holms menar att om han bara lirade Barca, United och Real skulle han plussa. Fast det kan han nog inte ens tro själv, utan det är nåt speech han ger för att hålla kvar folket på sidan. Even han måste ju förstå att public favs inte leder till rikedom.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson

Senast redigerad av olof86 den 2010-04-10 klockan 16:16. Anledning: missade ett rätt så viktigt "inte"
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:14   #3
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Helt insane att holms menar att om han bara lirade Barca, United och Real skulle han plussa. Fast det kan han nog inte ens tro själv, utan det är nåt speech han ger för att hålla kvar folket på sidan. Even han måste ju förstå att public favs leder till rikedom.

Reagerade på samma sak, jävla tomte den där holms
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:19   #4
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2158
Standard

Hela hans försvarstal dryper av dumhet. Han har välfärdstaten att tacka för sin överlevnad, hade det rådit djungelns lag och evolutionen fått fritt utrymme så hade Holms rykt först
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:21   #5
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Haha Boone, jag bara älskar det här, så jävla klockrent.
Att RoK ångar vidare är för att holms får bra länkningar genom sina kontakter, men sidan är ett sjunkande skepp. Tror att fler och fler medlemmar kommer komma hit, det är så uppenbart enkelt att förstå att holms bara vill en sak med sina sida -> Att tjäna pengar på affilliate-business, han är inte intresserad av att dela ut vinnande tips över huvud taget... och ja, förmodligen klarar han inte av att hitta vinnande tips heller (in the long run)...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:29   #6
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United, Arsenal mfl mfl...helt ointresseant. Vem fan vill läsa sånt?
Jag ligger på strax under 100 % i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish. Hänger du med?
Finns detta svart på vitt?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:31   #7
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Alltså det Icash citerar där får mig att undra, varför spelar han över huvud taget??
Han eftersträvar inte bra stats, vilket betyder att han eftersträvar inte att gå plus, han bara tycker om att förlora pengar på sport helt enkelt?

Killen verkar ju rätt körd, fast kanske inte så konstigt, enligt hans egen blogg verkar han ju vara alkoholist också
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:42   #8
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Alltså det Icash citerar där får mig att undra, varför spelar han över huvud taget??
Han eftersträvar inte bra stats, vilket betyder att han eftersträvar inte att gå plus, han bara tycker om att förlora pengar på sport helt enkelt?

Killen verkar ju rätt körd, fast kanske inte så konstigt, enligt hans egen blogg verkar han ju vara alkoholist också
Inget fel på sprit, det ska han ha

Men finns hans uttalande öppet någonstans?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:44   #9
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Inget fel på sprit, det ska han ha

Men finns hans uttalande öppet någonstans?
Fanns på deras klotterplank. Du får väl sitta och bläddra tillbaka några sidor bland allt tjöt till: 2010-04-10 16:02:13
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:46   #10
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Fanns på deras klotterplank. Du får väl sitta och bläddra tillbaka några sidor bland allt tjöt till: 2010-04-10 16:02:13
Odds på att det är raderat? Hoppas nån tog en printscreen.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:48   #11
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Odds på att det är raderat? Hoppas nån tog en printscreen.
Har prints

http://rekatochklart.se/klotterplank.php?sida=6 (scroll down a bit)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:52   #12
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

http://img697.imageshack.us/img697/5447/rkscam.png
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:57   #13
 
pejos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 125
Standard

Är affelänkar hans enda inkomstkälla? För bettingen verkar ju vara en förlustaffär för honom.
pejo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:57   #14
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Holms,vilket geni,Där blir det inget klirr och pling
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:58   #15
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Kolla in klåparens "rek" inför kvällens el clasico,ha ha...

Nu jävlar ska vi jobba in ett tidigt mål, det är i alla fall min plan.

2,00 betalar ett mål innan matchminut 24, och det tänker jag kasta in några polletter på. Just för att få tokjobba in bolljäveln i nätet i ett tidigt skede, och få skådespelet ännu bättre.
Är ni med
?


Så talar en sann analytiker,not.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara
Ämnesverktyg


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td