Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-09, 01:31   #16
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Ni borde spela på mitt favoritlag Barnsley istället. 7 raka segrar i league one....
Lirade dem mot Millwall till 2.80, de har haft en grym form ett tag nu!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-09, 08:52   #17
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8037
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Lirade dem mot Millwall till 2.80, de har haft en grym form ett tag nu!
Japp. De kvalificerade sig för smålagens final på wembley i torsdags. Sen plockade Bristol city in deras manager. På söndagen städade de av Bury med 3-0. Starkt med tanke på ovanstående. Har southend kvar i ett möte. 17ggr finns för uppflyttning. Stod i 6 ggr vid säsongsstart.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-09, 10:26   #18
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Spelar ju ingen roll om dom vinner om det inte finns värde
Jepp efter 7 raka klonkidonker sitter ju Public och tömmer allt värde

Nåja heja Barnsley GL alla och nu har även jag hoppat på Southend i nästa match, inga krusiduller med AH, vinn nu då !!!

Kan man beställa en Real Sociedad ( 0-5 igår till dryga 3 ggr på 2an )
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-09, 10:42   #19
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Japp. De kvalificerade sig för smålagens final på wembley i torsdags. Sen plockade Bristol city in deras manager. På söndagen städade de av Bury med 3-0. Starkt med tanke på ovanstående. Har southend kvar i ett möte. 17ggr finns för uppflyttning. Stod i 6 ggr vid säsongsstart.
Attans o jag som siktade på Ipswich på lördag, läge att omvärdera, kovända o gå All In på Bristol City kanske...

Nåja, tack för infon
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 14:37   #20
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Kan dela med mig ett par sena spel, Crewe +0,5@ 2,27 ((Asien) och generösa 3,60 hos Bet365 på Rochdale - Millwall X (Draw)
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), Seebbo (+20)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 03:50   #21
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Kan dela med mig ett par sena spel, Crewe +0,5@ 2,27 ((Asien) och generösa 3,60 hos Bet365 på Rochdale - Millwall X (Draw)
Hur ser du på läget för Sothend just nu?

Efter fredagens klara 1-3 torsk är det nu 3 förluster och 1 vinst senaste 4 efter att dom började med att slå bottenlaget Colchester direkt efter du skrev reken.

Man kan stänga spelet på 17 gånger för uppflyttning med ca 50kr förlust per satsad tusenlapp just nu hos bet365.

Det känns som läget i tabellen ser sämre ut nu än för 5 matcher sedan. Lagen ovan drar ifrån lite och lag under har chansen att gå om eftersom Southend har 1-2 fler matcher spelade än många andra lag.

Du som har lite koll på laget kanske kan ge din syn på läget nu? Antar att resultaten inte riktigt varit i linje med vad du förväntade dig? Tycker du det finns goda chanser att laget blir bättre eller är det läge att kliva av med en miniförlust nu när läget i tabellen känns tuffare men oddsen är nästan samma som från början?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-28, 11:36   #22
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har vi några ess i rockärmen inför dagens bataljer i de lägre Engelska divisionerna?
__________________
You miss 100% of the shots you don't take.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-02, 11:27   #23
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Detta verkar ju bli mer av och mer av en officiell League One tråd, så jag testar här. Kan någon förklara hur Gillingham - Coventry kunde öppna med jämna odds? Hade jag satt oddsen spontant utan hänsyn till skadeläge så hade jag i nuvarande läge velat ha max 1.50 på +0 på Gillingham, som dessutom är otroligt starka hemma denna säsong. Fattar ingenting.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-02, 13:48   #24
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Detta verkar ju bli mer av och mer av en officiell League One tråd, så jag testar här. Kan någon förklara hur Gillingham - Coventry kunde öppna med jämna odds? Hade jag satt oddsen spontant utan hänsyn till skadeläge så hade jag i nuvarande läge velat ha max 1.50 på +0 på Gillingham, som dessutom är otroligt starka hemma denna säsong. Fattar ingenting.
Bet365 öppnade faktiskt till 1.57 på +0, men höjde inom 20 minuter eller så till 1.80 eller något sådant
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-24, 13:25   #25
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8037
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Lirade dem mot Millwall till 2.80, de har haft en grym form ett tag nu!
Nu kan du göra det igen En match kvar på Wembley, flyget går på fredag.
Vid uppflyttning så sitter spelet som gjordes i Augusti. Hade dock varit gott och spelat för nån/några månader sedan då var oddset rejält mycket högre.
Synd att inte den kompetente Voltstart skriver här längre så vi kunde glädjas tillsammans.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td