Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-30, 19:42   #1
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4064

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Helgens fotboll!


Gör ett försök att få igång lite tugg här inne. Det som känns intressant just nu för mig:

Brentford-Wigan. Min känsla är att Brentford överpresterat en aning och att Wigan har mer att ge och bör klättra i tabellen snart. Jämn match tror jag är att vänta så x2 kan var aktuellt till upp mot 2.00 odds.

Espanyol-Villarreal. oddsen är jämna men visst bör villarreal vara favoriter här efter en lysande start på säsongen mot ett espanyol som sladdar och ännu inte vunnit hemma.

Preston-aston villa. Ska aston villa få sin efterlängtade seger efter många kryss i rad? Man får tillbaka viktige Mcormack här och det är bara en tidsfråga innan laget börjar klättra i tabellen.

Fram med lite tankar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BettingBroder (+5), smak (+5)
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td