Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-07, 13:41   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Ny travtävling på Sharps, 17 500 kr i potten


Äntligen är det dags för en ny tävling på Sharps och vi börjar med en travtävling i samarbete med Racebets med total prissumma på 17 500 kr. Reglerna är enkla och vi har som ambition att kunna erbjuda fler tävlingar inom olika områden med start efter nyår.

Tävlingsregler: 
•    För att kunna delta måste du vara registrerad kund hos Racebets.com och ha gjort minst en insättning på ditt spelkonto. Har du inget konto hos Racebets måste du registrera dig via den här länken. (Obs! Detta gäller inte er som registrerat er före detta mejl skickas ut (7/12), ni kan delta utan krav på nyregistrering eller ny insättning). Alla som registrerar sig får också ta del av Racebets unika 1000+100kr bonus som endast går att få via Sharps.

•    Du väljer en häst i varje lopp (7 lopp totalt). Normalt sett väljer du de hästar som du tycker har bäst vinstchans i förhållande till vinnarodds. Det kommer finnas en separat tråd för varje deltävling på Sharps.se under "Travtävling" där du helt enkelt anger dina val. 

•    Du erhåller poäng om din valda häst vinner och/eller slutar på plats. Poängen motsvarar det slutliga vinnaroddset (totalisatorodds) och/eller det slutliga platsoddset (totalisatorodds). Du får alltså högre poäng om din hästs vinnar- eller platsodds är högt. 

•    Du måste omsätta minst sammanlagt 100 kr hos Racebets på spel till fast odds på ett eller flera av deltävlingens aktuella lopp.

•    Om din valda häst skulle bli struken tilldelas du istället den häst som har det lägsta slutgiltiga vinnaroddset.
 
Deltävlingarna:

Datum                 Bana                     
10/12 2016      Färjestad          lopp 5-11
17/12 2016      Åby                   lopp 5-11
23/12 2016      Örebro              lopp 5-11
26/12 2016      Solvalla             lopp 5-11
31/12 2016      Mantorp            lopp 5-11
 
Priser i Deltävlingarna*
1:a pris: 1000 kr + 1 RaceBets-mugg + 1000 Sharp$
2:a pris: 500 kr  + 1 RaceBets-mugg + 500 Sharp$
3:e pris: 300 kr  + 1 RaceBets-mugg + 300 Sharp$

Regler för Månadstävlingen
Månadstävlingen avgörs genom att alla deltagares tre bästa resultat i de fem deltävlingarna räknas samman och flest poäng vinner. Om du exempelvis har fått 7, 10, 15, 5 respektive 40 poäng i deltävlingarna så blir ditt slutgiltiga resultat (10+15+40) = 65 poäng.
 
Priser i Månadstävlingen*
1:a pris: 5000 kr + 1 RaceBets-mugg  + 5000 Sharp$
2:a pris: 2500 kr + 1 RaceBets-mugg + 2500 Sharp$
3:e pris: 1000 kr + 1 RaceBets-mugg + 1000 Sharp$
 
Dessutom vinner samtliga deltagare som får fler poäng än Tradern (bookien) i sammanställningen ett exemplar av RaceBets exklusiva "I Beat The Trader"-mugg. (Sagaform porslinsmugg, värde ca 200kr)*
 
*Alla vinster utbetalas i form av bonus hos Racebets. Vinstbelopp måste omsättas 5 gånger innan uttag kan göras.

*Max en RaceBets-mugg per kund så länge lagret räcker.

Är tävlingen uppskattad av er medlemmar kommer denna tävling att fortsätta även under 2017.

Om ni har några önskemål, synpunkter eller frågor, är ni varmt välkomna att höra av er till oss på [email protected]

Vänliga hälsningar,
Sharps Crew
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 16:05   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Väldigt kul med tävlingar, men omsättningskraven känns lite för tuffa för min smak.

Lycka till!
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 16:21   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Väldigt kul med tävlingar, men omsättningskraven känns lite för tuffa för min smak.

Lycka till!
Hur menar du ?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 17:32   #4
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7858
Standard

Omsättningskrav på 100kr i veckan kan väl inte vara för högt. Då kanske man bör göra något annat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 18:02   #5
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Hur menar du ?
Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Omsättningskrav på 100kr i veckan kan väl inte vara för högt. Då kanske man bör göra något annat.
Xavier menar väl omsättningskravet på 5 gånger vinstsummorna? Vinner du månadsfinalen och får 5000 kr i bonus så måste du omsätta 25 000 kr innan uttag.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Xavier (+30)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 18:12   #6
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 395
Standard

är det obegränsat med tid man har på sig för att omsätta pengar på racebets? Både bonus vid insättning och en ev vinst i denna tävling?
Lucky2000 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 18:33   #7
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Xavier menar väl omsättningskravet på 5 gånger vinstsummorna? Vinner du månadsfinalen och får 5000 kr i bonus så måste du omsätta 25 000 kr innan uttag.
Tack Sprite för att du förklarar det självklara i mitt statement.

Jag orkar inte själv längre med att besvara individer med avsaknad av känsla, uppfattningsförmåga och självrespekt. Ja, Broder H. Jag pratar bl a om dig och ditt drägliga beteende under lång tid.

Men, men.. Jag lever på hoppet om att människan är kapabel att förändras
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 18:50   #8
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Tack Sprite för att du förklarar det självklara i mitt statement.

Jag orkar inte själv längre med att besvara individer med avsaknad av känsla, uppfattningsförmåga och självrespekt. Ja, Broder H. Jag pratar bl a om dig och ditt drägliga beteende under lång tid.

Men, men.. Jag lever på hoppet om att människan är kapabel att förändras
Jisses vilket otrevligt svar.

x5 på omsättningskrav är väl "standard", nästan "snällt" skulle jag vilja säga.

Har du nån koll, vilken du uppenbarligen inte här, är det inga problem att "flytta" även travvinster om du vill det.

Men skönt att jag slipper "slåss" mot ytterligare en motståndare, själv tycker jag det är ett jättekul initiativ av "admin".
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 19:18   #9
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Tack Sprite för att du förklarar det självklara i mitt statement.

Jag orkar inte själv längre med att besvara individer med avsaknad av känsla, uppfattningsförmåga och självrespekt. Ja, Broder H. Jag pratar bl a om dig och ditt drägliga beteende under lång tid.

Men, men.. Jag lever på hoppet om att människan är kapabel att förändras
Har inte ens kommenterat den här tråden och så blir man påhoppad. Kolla din privata inbox så slipper du pajkasta i publika trådar.

För att återgå till ämnet så tycker jag det är kanon att man drar igång tävlingar igen. Gillar man inte reglerna så står man över, svårare än så är det inte. Kul med lite aktivitet och initiativ från de nya ägarna. Gillart!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 19:51   #10
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Har inte ens kommenterat den här tråden och så blir man påhoppad. Kolla din privata inbox så slipper du pajkasta i publika trådar.

För att återgå till ämnet så tycker jag det är kanon att man drar igång tävlingar igen. Gillar man inte reglerna så står man över, svårare än så är det inte. Kul med lite aktivitet och initiativ från de nya ägarna. Gillart!
Dina sharps du gett Drakens kommentar säger allt. Inte mitt fel att du ständigt gör bort dig, och nu tillsynes med Drakens urkorkade kommentar dessutom. Inte första gången du angriper min sakframställan, och jag börjar få en stark känsla av vilken grupp du tillhör. Tragiskt att ni aldrig ger er alltså, men visst fortsätt vara korkade så det bara blir ännu tydligare
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 19:52   #11
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Dina sharps du gett Drakens kommentar säger allt. Inte mitt fel att du ständigt gör bort dig, och nu tillsynes med Drakens urkorkade kommentar dessutom. Inte första gången du angriper min sakframställan, och jag börjar få en stark känsla av vilken grupp du tillhör. Tragiskt att ni aldrig ger er alltså, men visst fortsätt vara korkade så det bara blir ännu tydligare
Det där med att inte pajkasta publikt förstod du tydligen inte, så ok. Kan du ge ett exempel där jag angripit dig tidigare? Känner inte ens igen ditt nick på forumet!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 19:54   #12
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Det där med att inte pajkasta publikt förstod du tydligen inte, så ok. Kan du ge ett exempel där jag angripit dig tidigare? Känner inte ens igen ditt nick på forumet!
Har du inte gett sharps till urkorkat hånfulla kommentarer publikt???
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 20:00   #13
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Har du inte gett sharps till urkorkat hånfulla kommentarer publikt???
1. Vad som är "urkorkade hånfulla kommentarer" får du bedöma. Du skrev att det hade hänt flera gånger. Vet fortfarande inte vem du är och kan inte påminna mig om att jag diskuterat med dig tidigare. Du verkar ju heller inte kunna ge något exempel. Du verkar ju mer än lovligt snarstucken om du går i taket för att jag gett sharps till ett inlägg du inte gillar!

2. Vad är det du inte förstår med att ta denna diskussion med privata meddelanden? Det är precis såna här diskussioner som dödar inläggslusten på Sharps. Därför tycker jag inte övriga ska behöva läsa vilka du gillar eller inte.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 20:13   #14
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Off topic, Racebet såldes igår till Betsson.
__________________
Spela ATG TILLSAMMANS
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 20:35   #15
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Jisses vilket otrevligt svar.

x5 på omsättningskrav är väl "standard", nästan "snällt" skulle jag vilja säga.

Har du nån koll, vilken du uppenbarligen inte här, är det inga problem att "flytta" även travvinster om du vill det.

Men skönt att jag slipper "slåss" mot ytterligare en motståndare, själv tycker jag det är ett jättekul initiativ av "admin".
Priser brukar man väl inte behöva omsätta?

Bonusar är en annan diskussion.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td