Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-10, 18:16   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Flyktingströmmen aka den muslimska folkvandringen


Det här var förvånande och väldigt intressant.

Själv hade jag fått för mig att syrien-kriget hade spridit sig till Turkiet, Grekland, Ungern och Danmark, att det var därför flyktingarna helst ville till Sverige eller Tyskland, för att komma undan kriget helt enkelt.

Vet att den gode Wagner varit inne på att det är det Svenska klimatet, språket och alla våra jobb som har varit en drivkraft för flyktingar att ta sig till Sverige.

Men nu kommer uppgifter om att det inte alls är det som gör att flyktingarna söker sig till Sverige.

Flyktingarna säger nu till SVT...opps dansk tv menar jag, att det är bidragen som är den största anledningen

Det trodde jag faktiskt inte


http://www.friatider.se/invandrare-i...idragens-skull


http://video-fra3-1.xx.fbcdn.net/hvi...e2&oe=55F1D0DA


Personligen anser jag att folk givetvis måste erbjudas skydd när bomber regnar över huvudet.

Men när syftet bara är höga bidrag anser jag att det handlar om lyx-immigranter.

Rätt eller fel?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 19:49   #2
 
Khans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 172
Sharp$: 2322
Standard

Fel i båda fallen, de får ordna upp sin skit själva Men så är jag nazist också.
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 08:53   #3
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

http://thesyriantimes.com/2014/06/26...ong-pregnancy/

__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
draken (+50)

Senast redigerad av boored den 2015-09-11 klockan 09:44.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 19:28   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Muslimska män visar slöj-lös kvinna var båten skall stå, tur att sådant aldrig händer i europa....

https://www.facebook.com/ruslan.zhum...47/?permPage=1


Feministiskt initiativ väntas komma med ett uttalande under Lördagen om det vidriga i att manliga svetsare har en högre månadslön än kvinnor som jobbar deltid i kassan på ICA.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+4)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:51   #5
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7859
Standard

Is kallar redan Sverige för deras andra näste och den här flyktingströmmen är ett perfekt tillfälle att fylla på med lite mer folk. De har ju sagt att de skall ta över hela västvärlden och vi är så duktiga och snälla så vi hjälper dem med det.. Jag tycker att det är för jävligt med antalet ökade gruppvåldtäkter och oprovocerade mord som sker men det är sådant man får på köpet när man blandar in en massa ociviliserade bland vanliga människor men största delen av svenska regeringen vill ju ha det så,så det är kanske bättre att gå ut med stora hejaplakat istället efter varje gång det har hänt.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 19:34   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
EU-parlamentarikern Cecilia Wikström (FP) har i ett pressmeddelande fördömt Ungerns agerande.
– Flyktingar har rätt till skydd enligt folkrätten och bör behandlas med värdighet, inte förödmjukas genom att mötas av tårgas och vattenkanoner när de kommer till Europas port, säger Wikström.
– Ungerns agerande väcker djup avsmak och är en skam för EU.
Låt oss titta närmare på vad det är som gör EU-parlamentariker Wikström (FP) så uppriven, att hon vräker ut sig så grova ord om EU-landet Ungern.



















Fy skäms Ungern, vet ni inte att sådant beteende skall bemötas med "we shall overcome..."
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 18:27   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Terrorist knivhugger kvinnlig polis i Berlin

http://www.telegraph.co.uk/news/worl...licewoman.html


Fan om tysken får för sig att dra åt svångremmen, då skall alla hit istället.....
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-18, 16:54   #8
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Terrorist knivhugger kvinnlig polis i Berlin

http://www.telegraph.co.uk/news/worl...licewoman.html


Fan om tysken får för sig att dra åt svångremmen, då skall alla hit istället.....
Nu drar dom åt, orkar inte länka, men läckta dokument som the Guardian fått ta del av visar att tyskarna kommer stänga ner helt mer eller mindre, bådar inte gott för Sverige...
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-18, 18:34   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Nu drar dom åt, orkar inte länka, men läckta dokument som the Guardian fått ta del av visar att tyskarna kommer stänga ner helt mer eller mindre, bådar inte gott för Sverige...


sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-18, 19:36   #10
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7859
Standard

När börjar skyddsjakten?. På fåglarna alltså.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-18, 20:10   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
När börjar skyddsjakten?. På fåglarna alltså.
För i helvete draken, är du på ett nu igen?

Skulle du inte hålla dig i skinnet 2015?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-18, 23:04   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Kollade runt lite på olika facebookgrupper för någon vecka sedan, när härdsmältan kändes total i media.
Även om jag inte delade deras åsikter om att Danmark var helvetet på jorden med bomber regnandes över E4(7):an så måste jag erkänna att det var imponerande att det ändå var många som erbjöd sina egna hem till (i mina ögon) lyximmigranter.

Dock var naiviteten slående, nästan alla öppna hjärtan och hem, önskade barnfamiljer.

"har gott om leksaker, så tar gärna emot barnfamiljer, har plats för 2 vuxna och 2-3 barn"

"sonens rum är ledigt varannan vecka, så jämna veckor kan jag ta i mot 2 vuxna och 2 barn om ett barn kan sova med dom vuxna"

"Kan ta i mot 4 personer, dom kan få stanna tills torsdag, gärna barnfamiljer"

Ju mer man läste, ju mer falskt kändes det, många kunde öppna sina hem (eloge för det) men nästan alla hade en specifik önskelista, barnfamiljer stod högst i kurs, försåtligt iofs ingen vill att barn skall fara illa.

Men samma människor, erbjöd dock inte sin godhet på livstid precis, efter 2-3 dagar, eller varannan vecka skulle man helt enkelt slänga ut den stackars barnfamiljen, för då krockade det med sin egna vardag, och då blev det allt för jobbigt tydligen att göra uppoffringar för människor som dom själva anser har flytt krigets helvete.

Nu var ju detta privatpersoner som jag är övertygad om att dom i grunden menar väl, så dom skall väl inte klandras allt för mycket, även om man får anse dom vara lågintelligenta då man år 2015 faktiskt har ett rätt så hyfsat informationsflöde så man kan faktiskt ta till sig fakta om man vill.


Men dom här lirarna förtjänar verkligen allt spott och spe dom kan få, är det månne årets #epic fail

http://www.sydsvenskan.se/malmo/volo...amnar-malmo-c/
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-19, 14:49   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Polisen i Tyska Mering går ut och varnar föräldrar att inte låta sina barn gå ut själva på grund av den våldtäktsvåg som drabbat Tyskland på sistone.

Rätt eller fel att varna?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-19, 15:08   #14
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Polisen i Tyska Mering går ut och varnar föräldrar att inte låta sina barn gå ut själva på grund av den våldtäktsvåg som drabbat Tyskland på sistone.

Rätt eller fel att varna?
Skulle Löfvens egen expert Arnstad få uttala sig i frågan hade han garanterat sagt att det är ren och skär rasism och hänvisat till årtalet 1938 eftersom det är ytterst relevant i sammanhanget.
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-19, 15:17   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Skulle Löfvens egen expert Arnstad få uttala sig i frågan hade han garanterat sagt att det är ren och skär rasism och hänvisat till årtalet 1938 eftersom det är ytterst relevant i sammanhanget.
Jo i Arnstad och skrämmande många andras världar är ju rasist det värsta man kan vara, våldtäktsman och pedofil är ju bara lite små oskyldiga hyss i deras värld.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td