Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-19, 13:12   #991
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

Bra fråga men han hans betaltjänst gulade ju rätt rejält. Tror han i samma veva bestämde sig för att spela på heltid också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 19:36   #992
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Gå från gulad betaltjänst till heltidsspel. Den var ny men vad vet jag om sånt.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 20:36   #993
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

Tror han startade betaltjänsten i samband med att han började spela på heltid och eftersom tjänste gulade hårt lär väl han fått det rätt tufft personligt också
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 21:16   #994
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Är betaltjänster fortfarande hett? Minns Tipsnytts storhetstid när man delade inloggning med en kompis - trots att tjänsten skrev att det "typ" var strängt förbjudet
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 21:35   #995
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Märkligt när folk bara går upp i rök.
Nån som var med på betalservicen som vet något?

https://twitter.com/Oddssomvardag
http://www.oddssomvardag.se/
https://www.sharps.se/forums/members/grnvit/
Bättre att lyssna till den sträng som brast...

sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 23:13   #996
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Jag ryggade faktiskt den där gossen på Svenska spels målskyttespel i SHL.
Det var sjuka diffar i klass med glada 90-talet och hans ROI just på spelen hos just SS var smått overkligt (minns inte exakt).

Men som världens sämsta ryggare (och misstänksammaste) klev jag på först när den värsta ruschen lagt sig. Men trots allt så fick jag gratis lunch och drygt det under säsongen 2013-2014? om jag minns rätt.

Inte flytta han några odds heller, vilket ju var en förutsättning. Men efter min lax så blev kvoten fylld vid samtliga tillfällen, vilket var några hundra. Tänka sig va!
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 20:09   #997
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Borta bra men hemma bäst?

Någon sorts reserapport kanske du kan bjuda på?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-26, 12:19   #998
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Borta bra men hemma bäst?

Någon sorts reserapport kanske du kan bjuda på?
Hemma är överlägset. Någon reserapport ska jag inte tråka ut er med.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-26, 17:07   #999
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Hemma är överlägset. Någon reserapport ska jag inte tråka ut er med.
Vad är du. Bekväm eller lat?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-27, 11:55   #1000
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Wagner varit utomlands?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 15:54   #1001
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Något anekdot från juletider förr om åren?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 19:06   #1002
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Brukar det vara något speciellt till jul?

Hade faktiskt en på gång, men den ramla bort ur skallen. Håll till godo med en repris så får vi se om den dyker upp igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Den här borde platsa under lokaltidningsbesvikelser men nu har vi ju ingen sån del. Mycket riktigt så låg den där också. Fast jag hitta guldspadestoftet i Expressen.





Så varför slänga ut den gamla soffan innan den nya kommit? För det kan väl aldrig vara så att den står undanställd i hallen för den goda sakens skull?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 19:12   #1003
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Julen 2011 #julrepriser

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Om det var så djävla trevligt vet jag väl inte.

Påminner lite om en tidigare episod fast med mindre lyckligt slut. https://www.sharps.se/forums/137274-post79.html

Förstår inte vad som händer i skallen så fort jag ska åka bort en vecka och inte kan jag skylla på spriten heller.

Måste varit våren 1999 eller tidigare för jag hade inte skaffat bankfack än. Brukar alltid plocka av halskedjorna för det är så obehagligt om någon kommer upp bakifrån på moped och börjar slita. Har man en lite kraftigare modell så är risken stor att skallen lossnar före kedjan och ett lite stillsammare slut än så hade jag tänkt mig.

Så guldet brukade gömmas i lägenheten. Denna gång stoppa jag glittret i en gammal smålands börs* och la den i botten på papperskorgen inne på kontoret. Kom hem efter en vecka och tänkte inte mer på detta. Till saken hör att jag ledsnat på min kedja så den låg oftast bara och skräpade på nattygsbordet. Men efter ett par veckor började tanten sakna sin kedja och undrade var den låg undanstoppad..

Som ni kanske redan förstått så hade jag varit en duktig pojke och tömt papperskorgen långt tidigare och utan en tanke på innehållet. Det hade gått så lång tid så jag slapp åtminstone gå på skattjakt i soprummet. Nå väl det hade ju precis börjat gå riktigt bra så hon fick en ny kedja efter några goda månader. Även jag själv ville celebrera dom goda tiderna och köpte mig en feting. Det var kring sekelskiftet som sagt och utstick mindre än 50 punkter ratades i regel.

* Den där börsen som guldet låg i hade jag stulit en gång i tiden. Så det var väl karman som slog till.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 21:36   #1004
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Anar att spelaktiviteten kunde vara högre förr bland er gamla rävar som skulle ha in deg till julens festligheter?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 22:35   #1005
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Anar att spelaktiviteten kunde vara högre förr bland er gamla rävar som skulle ha in deg till julens festligheter?
Hade man inga pengar kvar vid jul var man inte mycket till spelräv.

Fast julen 1998 höll på att bli mörk för dom flesta. Hela året hade varit stolpe ut för alla med förkärlek till statens rosa bongar. Trippeltvång på den tiden så med lite extra bakhalt kunde det lätt djävlas och det gjorde det hela året. Fram till den magiska annandagen...

Var en bandytrippel som bara skulle gå in och det gjorde den utan prut. Minns inga detaljer, men någon som skulle vara favorit gav 3.60 om jag minns rätt. Tror trippeln gav 10 ggr drygt och den hade alla som inte spelade hellre än bra lirat. Räddade julen (och året) för många.

Utan den grundplåten vet man aldrig vilken vändning livet hade tagit. För det var i början på 1999 undertecknad för första gången på allvar kunde börja samla på hög. Fast om jag inte i samma veva slutat döva spelnerverna med brännvin så hade det skitit sig ändå.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td