Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-16, 11:48   #1
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Odds 16/8


Någon som har några tankar om damhandbollen eller tennisen i Cincinnatti idag?

Mitt enda spel i nuläget är Youzhny vs Fritz till 2.11@Pinnen kl 17:00.

Oddset har tyvärr fallit sedan igår men att gå in på plan efter två kvalmatcher, den senaste igår, mot Fritzs uppehåll på 10 dagar ser jag som starkt positivt trots att Youzhny inte rosat marknade i år. Oddsen borde vara jämnare trots att Fritz har hemmaplan då det inte alltid är en fördel då pressen också är stor. Håller dock nere insatsen med tanke på att oddset redan fallit.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 12:37   #2
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Jag tror svenskorna håller jämna steg med Norge.
Max 2 måls förlust….om dom förlorar överhuvudtaget.

Frankrike bästa laget…spöar Spanien.

Men mest intressant tycker jag Brasilien – Sverige är
Jag ”visste” att Svenskorna skulle gå långt
Och det har dom ju redan gjort hur det än går mot brassorna
Sämst så spelar dom om bronsmedaljen ju

Jag sa att vi säkert kan störa USA….och tror att det är samma sak här
Även om jag är tveksam till att det håller hela vägen

Tycker att 0-0 i halvlek är ett bra spel

Jag har även lirat Marta head to head mot Schelin
Tycker att Schelin va bedrövlig mot USA (bortsett ifrån det felaktigt bortdömda målet, och en snygg straff) taffligt passningsspel, och ett överhuvudtaget osäkert intryck
För min del så får dom gärna peta henne….men det kommer aldrig att ske
Hon är som Zlatan….spelar ingen roll hur dålig hon/han är….hon/han ska bara va med

Finns på svs till 3.75 (finns säkert högre odds nånstans)

en till tanke -
skulle Brasilien få ett mål, så måste svenskorna "lämna bussen" och då kan målen eventuellt ramla in...
så ett spel med -2 -3 på Brasilien behöver inte vara helt fel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)

Senast redigerad av cochise den 2016-08-16 klockan 12:46.
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 13:00   #3
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
Jag tror svenskorna håller jämna steg med Norge.
Max 2 måls förlust….om dom förlorar överhuvudtaget.

Frankrike bästa laget…spöar Spanien.

Men mest intressant tycker jag Brasilien – Sverige är
Jag ”visste” att Svenskorna skulle gå långt
Och det har dom ju redan gjort hur det än går mot brassorna
Sämst så spelar dom om bronsmedaljen ju

Jag sa att vi säkert kan störa USA….och tror att det är samma sak här
Även om jag är tveksam till att det håller hela vägen

Tycker att 0-0 i halvlek är ett bra spel

Jag har även lirat Marta head to head mot Schelin
Tycker att Schelin va bedrövlig mot USA (bortsett ifrån det felaktigt bortdömda målet, och en snygg straff) taffligt passningsspel, och ett överhuvudtaget osäkert intryck
För min del så får dom gärna peta henne….men det kommer aldrig att ske
Hon är som Zlatan….spelar ingen roll hur dålig hon/han är….hon/han ska bara va med

Finns på svs till 3.75 (finns säkert högre odds nånstans)

en till tanke -
skulle Brasilien få ett mål, så måste svenskorna "lämna bussen" och då kan målen eventuellt ramla in...
så ett spel med -2 -3 på Brasilien behöver inte vara helt fel
Wow tänkte jag, men när jag bläddrar upp oddset är det förstås en trevägs med 3.75-1.38-8.00

Nåja håller med om att Schelin bör vara i stort sett chanslös mot Marta HU fast Marta blir förstås hårdbevakad, Schelin behöver de knappast specialanpassa mot...

Vem slår en straff i svenska laget?


2-1 är mitt siffertips, 0-0 i halvtid som du nämner vore förstås drömmen för Svenskorna, då finns chansen, antar att där blir en stormoffensiv i första halvlek från Brasilien och mycket hänger på vilken utdelning de får?

Är väl ingen vågad gissning att Sverige spelar på liknande sätt som mot USA, bara det att denna gång är det 12-13 spelare emot!

Tror på minst 2 mål Brasilien med bud på många fler, men hoppas verkligen ha fel.

Odds att gilla:
Båda lagen gör mål, för tillfället högst på Bet365 @2.37 (2.44 Betfair)
1. Correct Score 3-1 18 ggr minus Betfairs avdrag
2. Correct Score 2-1 10.50 -"-
3. Galne Gunnars Score 3-2 55 ggr @Betfair, förutsätter nog att Sverige får ett tidigt första mål.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-08-16 klockan 13:20.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 13:05   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Wow tänkte jag, men när jag bläddrar upp oddset är det förstås en trevägs med 3.75-1.38-8.00

Nåja håller med om att Schelin bör vara i stort sett chanslös mot Marta HU fast Marta blir förstås hårdbevakad, Schelin behöver de knappast specialanpassa mot...

Vem slår en straff i svenska laget?

2-1 är mitt siffertips, 0-0 i halvtid vore förstås drömmen för Svenskorna, då finns chansen, antar att där blir en stormoffensiv i första halvlek från Brasilien och mycket hänger på vilken utdelning de får?

Är väl ingen vågad gissning att Sverige spelar på liknande sätt som mot USA, bara det att denna gång är det 12-13 spelare emot!

Tror på minst 2 mål Brasilien med bud på många fler, men hoppas verkligen ha fel.
och?
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 13:26   #5
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Morgondagens Nigeria-Tyskland tål att synas redan nu, egentligen inatt när Tyskland stod kvar i 2.08, nu 2.01 fallande...

Rykte eller sanning så verkar det (i vanlig ordning?) vara problem med betalningen till spelarna i laget för Nigeria, i VM hade det varit självklart men OS ska ju av tradition inte ha pengar inblandat på samma vis så är detta rykte en sanning eller ett försök att påverka oddsmarknaden?

Källa: Twitter och AB, ingendera pålitlig dessutom vete fan om AB tolkar nätnyheterna rätt...
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 13:28   #6
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
och?
Vad är det med dig ?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 13:48   #7
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 81
Sharp$: 2290
Standard

WYCOMBE – ACCRINGTON

In spite of many absences Wycombe won with a goal in injury time on weekend, this will be the second consecutive home match – while Accrington will play again far from home after three days – and some player as Harriman ( def.2), Rowe ( def. 1 sub) and Freeman ( midf.1 sub) return available also if the last two ones were not used too much last season

But there is a new problem for hosts that remain also without various players. Regular keeper Brown remain out and the keeper in goal on Saturday, Dawson, returned at Sheffield Wednesday. So they are forced to play with an emergency loan keeper, Blackman, arrived from Chelsea.

Blackman played 12 matches in Allsvenskan with Ostersund last season and only in three matches obtained a clean sheet.
Hosts remain also without – among others – Hayes ( striker 34+3 4g) and O’Nien ( mdif.33+2 5g)

Accrington loose in last round after a win against Doncaster in opening round, but today will return available strikers Kee ( 17g last season) and McCartan ( 1sub/ 7g last season). Gornell ( att.2) is the only missing for guests, but last season he scored only 3g and played few matches and was used in these first two matches just because Kee and McCartan were not available.

These returns and the fact that there is again a turnover in goal for hosts should give some chances to Accrington to gain at least a draw here.

Spelar Wycombe till 2,45 hos bet365
mastarna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 18:02   #8
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Någon som har några tankar om damhandbollen eller tennisen i Cincinnatti idag?

Mitt enda spel i nuläget är Youzhny vs Fritz till 2.11@Pinnen kl 17:00.

Oddset har tyvärr fallit sedan igår men att gå in på plan efter två kvalmatcher, den senaste igår, mot Fritzs uppehåll på 10 dagar ser jag som starkt positivt trots att Youzhny inte rosat marknade i år. Oddsen borde vara jämnare trots att Fritz har hemmaplan då det inte alltid är en fördel då pressen också är stor. Håller dock nere insatsen med tanke på att oddset redan fallit.
Såg inte matchen men blev plättlätt vinst. 6-1, 6-3
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 21:38   #9
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Extremt sällan man kan säga så men efter en halvlek är matchen redan körd för Sveriges damer mot norskorna.

I dessa halvlekar brukar jag nästintill alltid livea laget som ligger under då ledarna kommer spara spelare men vetefan om jag kommer göra det denna gång. 1.75 på att Sverige vinner andra halvlek är inte bra.

Edit: Kommer spela Sverige handikapp efter ca 7-8 minuter in i andra då norskorna slår av takten på riktigt
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2016-08-16 klockan 21:43.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 22:26   #10
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Extremt sällan man kan säga så men efter en halvlek är matchen redan körd för Sveriges damer mot norskorna.

I dessa halvlekar brukar jag nästintill alltid livea laget som ligger under då ledarna kommer spara spelare men vetefan om jag kommer göra det denna gång. 1.75 på att Sverige vinner andra halvlek är inte bra.

Edit: Kommer spela Sverige handikapp efter ca 7-8 minuter in i andra då norskorna slår av takten på riktigt
Hoppas Norge åker ut för att de är för trötta i slutspelet nu. Kass coach som toppar laget i 20-22 minuter i andra halvlek när det var 100% klart redan samt inte ger bänknötarna lite uppskattad speltid. Gillar inte tänket alls
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 12:03   #11
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Vad är det med dig ?
jomen alltså....jag blev fundersam när du reagerade på att det var en trevägs.

har aldrig sett nån annan sort, va gäller fotboll alltså
eller finns det 2-vägs...och X:et ger slantarna tillbaka?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 12:23   #12
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Hmm

Bra tippat på 0-0 HT, tyder på insikt.

Fan vad pinsamt, Sverige är det nya Rumänien med den skillnaden att Rumänien är riktigt roliga att se på.

Man får väl hoppas på att Svenskorna blir Olympiska mästare i att tjonga bollen över sidlinjen... så kan de lägga ned skiten

Rekar till finalen:

Över 300 inkast till Tyskland
24-1 i Hörnor till Tyskland

och förstås, drömresultatet 0-0

ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td