Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Visa resultat för omröstning: Vad tycker du är viktigast att veta om ett spelbolag innan du registrerar dig?
Limits - Hur mycket man får satsa och hur hårda de är på limiteringar. 55 63.22%
Bonus - Hur bra bonus och tillhörande villkor ett spelbolag har. 43 49.43%
Odds - Hur bra odds spelbolaget erbjuder. 60 68.97%
Insättning/Uttag - Hur snabbt spelbolaget är på insättningar och uttag. 32 36.78%
Utbud - Hur många spelobjekt spelbolaget erbjuder. 26 29.89%
LIVE - Hur bra utbud och odds spelbolaget erbjuder på livespel. 13 14.94%
Sidan - Hur användarvänlig spelbolagets hemsida är. 13 14.94%
Flervalsomröstning. Antal röster: 87. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-01, 21:10   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 197
Sharp$: 15232
Standard

Vad tycker ni är viktigt att veta innan ni registrerar er på ett spelbolag?


Vi håller just nu på och konstruera Sharps 3.0 och på den nya versionen av sidan har vi bestämt oss för att göra om hur vi presenterar spelbolag genom att låta er medlemmar rösta och recensera hur ni upplever spelbolaget i fråga.

På varje spelbolags delsida kommer det finnas den grundläggande informationen överst, vart de har sitt huvudkontor, bonusinformation och kontaktuppgifter, ungefär som trådarna i detta delforum. Det nya är att under denna information kommer ni medlemmar ha möjlighet att tycka till. Vi kommer ha tre eller fyra kriterier man kan välja att rösta mellan 1 till 5 på och utöver det kan man om man vill lämna en skriftlig recension. Era röster kommer sen användas för att ranka spelbolagen under Sharps.se/spelbolag och även visas tydligt högst uppe på varje spelbolags delsida.

Det vi vill veta av er nu är vilka kriterier vi ska använda oss av (de ni kommer få rösta 1 till 5 på) så frågan vi ställer är vad ni upplever som viktigt innan ni registrerar er på ett spelbolag? Svara genom att välja de alternativ du tycker är viktigast i omröstningen ovan och tänk på att du kan välja fler än ett alternativ. Har du andra kommenterar eller ett eget förslag som inte är listat är du välkommen att skriva det i tråden så kommer det läggas till i omröstningen.

Tack för visat intresse!
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-02, 20:37   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Bump
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-02, 20:46   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Läste fel

Senast redigerad av forbannat den 2014-04-02 klockan 20:47.
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-02, 20:47   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Limits och odds.

Mest ointressant är livespel, vilket suger.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-02, 21:50   #5
 
Izacfoshos avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 59
Sharp$: 368


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon form av "Support"-kriterie skulle jag nog vilja ha. Hur tillmötesgående de är på spelbolagen är viktigt iallafall för mig
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 02:36   #6
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En viktig och grundläggande detalj är hur pass pålitlig och välkänd sidan är. Vill inte sätta in pengar på någon okänd sida med huvudkontor i Nordkorea.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 08:14   #7
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 3
Standard

#1 Odds
#2 bonus
georgebet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td