Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-02, 00:03   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

"Betting shops" i England


Ni som har varit i till exempel London har antagligen sett att det kryllar av Ladbrokes, William Hill, Betfred o.s.v.

Tyvärr har jag inte haft möjlighet att besöka någon under mina vistelser i London, så jag är nyfiken och har ett antal frågor.

1. Hur fungerar dem, får vem som helst spela eller bara medborgare?

2. Enligt den här sidan är oddsen värdelösa, stämmer det? Har alla butiker inom samma koncern samma odds, eller sätter butiksägarna sin egen utbetalningsnivå?

3. Kan man få något liknande insättningsbonusar?

4. Limiteras man på samma sätt som online?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 07:05   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 1310
Standard

Jag flög över och kollade upp dessa för 2-3 år sedan.

Knatar du in i en Willhill butik så har du som sagt helt andra odds då deras nätbolag inte alls har samma skattekrav fick jag förklarat för mig.
Du har ganska begränsat utbud av matcher (om det inte är PL osv du skall spela) för att få spela andra och högre stakes kommer butiken ringa upp kontoret som avgör om dom vill ta spelet eller inte. Så det hjälper inte att knata in i flera

Jag gav upp tanken på att de skulle vara något värt att åka över för att placera spel i varje fall.
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 11:07   #3
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lottolars Visa inlägg
Jag flög över och kollade upp dessa för 2-3 år sedan.

Knatar du in i en Willhill butik så har du som sagt helt andra odds då deras nätbolag inte alls har samma skattekrav fick jag förklarat för mig.
Du har ganska begränsat utbud av matcher (om det inte är PL osv du skall spela) för att få spela andra och högre stakes kommer butiken ringa upp kontoret som avgör om dom vill ta spelet eller inte. Så det hjälper inte att knata in i flera

Jag gav upp tanken på att de skulle vara något värt att åka över för att placera spel i varje fall.
Sen tar dom en titt i övervakningskameran och ser att du shoppar runt.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 00:30   #4
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Man kan bli portad från butikerna, hände en kompis still mig. Dock finns det ju så många butiker att det sällan är något problem.

Butikerna har terminaler nuförtiden så man kan lägga sportspel utan att behöva interagera med personen i kassan. Dock är utbud och odds sådär.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 14:42   #5
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du kan bli limmad där som på vilken onlinebookies som helst.

Inte personlig erfarnhet men hört från andra och verkar mycket rimligt
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td