Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-28, 20:09   #1
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 581
Standard

Odds bok


Heisann!

Er ny her på forumet, så håper jeg gjør dette på riktige måten.
Det jeg lurer på er om noen har kjennskap til bøker som omhandler og viser ulike systemer for oddstipping. I Norge har vi en bok som heter "Oddsboken 1", fra 1996. Den viser ulike system spill for 6 til 18 kamper.
Noen som har kjennskap til andre bøker som omhandler dette og hvor en eventuelt kan skaffe seg flere slike?

På forhånd takk!

Mvh
KKire5
KKire5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 11:17   #2
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

System vettefan, men dem här böckerna avhandlar det mesta man bör veta innan man sätter igang:

http://www.amazon.com/Sharp-Sports-B...sports+betting

http://www.amazon.com/Weighing-Odds-...sports+betting

Kan du redan grunderna är de överflödiga, men som nybörjare är det garanterat en bra investering.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 14:28   #3
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 493
Standard

Har du et eksempel på system fra Oddsboken 1?
helten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 00:02   #4
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av helten Visa inlägg
Har du et eksempel på system fra Oddsboken 1?
Jeg pleier å enten kjøre 12-0-180 eller 15-0-65. Har gjort noen små endringer på de.
Boken inneholder systemer fra 6 til 18 kamper. Men hadde vært utrolig artig å sett noen andre enn de som alt er i den.
KKire5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 00:06   #5
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 581
Standard

Citat:

Kan du redan grunderna är de överflödiga, men som nybörjare är det garanterat en bra investering.
Takk for svar.
Sikkert bra bøker det der, men ikke helt det jeg er på jakt etter nå.
KKire5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 10:55   #6
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 493
Standard

Matematiske systemer som belager seg på å spille kamper i et mønster uten å ta hensyn til verdien i spillene vil aldri tjene penger på lang sikt. Det er harde fakta at for å slå bookmakeren må spillene du setter gå inn oftere enn prisen de er satt til. Kort sagt så finnes det ikke system, bare dårlig bookie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zorba (+25), boored (+1), Fake (+5)
helten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 23:12   #7
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av helten Visa inlägg
Matematiske systemer som belager seg på å spille kamper i et mønster uten å ta hensyn til verdien i spillene vil aldri tjene penger på lang sikt. Det er harde fakta at for å slå bookmakeren må spillene du setter gå inn oftere enn prisen de er satt til. Kort sagt så finnes det ikke system, bare dårlig bookie.
Nå hadde jeg ikke akkurat tenkt å diskutere verdi spilling i denne tråden, for det finnes det sikkert rikelig med andre steder å gjøre. Men antar utifra ditt svar at du ikke kan hjelpe meg noe angående systemene...
KKire5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 23:30   #8
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 493
Standard

Det har du rett i. Lykke til med systemspillene
helten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td