Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-27, 00:15   #1
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Skrill växlingsavgift?


Hej alla!
Antar en del här använder skrill. Satte in med mitt SEK-konto på skrill till en asiatisk sida, rättare sagt dafabet och det kom på en växlingsavgift antar jag då det drogs mkt mer än det borde. Någon som har exakta siffror vad den ligger på för ett basic konto?

Nu till frågan, säg jag skulle vinna upp detta till säg en 1000euro och sen göra ett uttag. Kommer det bli en avgift på det isåfall också? eller det gäller bara insättningar? Hittar inget om det på deras hemsida hur det fungerar om en saftig avgift även kommer när pengarna kommer in på ens konto från ett spelbolag. Så uttag från EUROkonto på en spelsida till ens svenska skrillkonto, avgift även på det?

mvh
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-27, 05:23   #2
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 99
Standard

Är det olika valutor så försvinner det massa pengar i dålig växlingskurs.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-27, 10:49   #3
 
luckiestgirls avatar
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 4
Sharp$: 32
Standard

Om jag förstått det rätt så lägger de till en avgift på 2.99%-3.99% vid valutaväxling på alla transaktioner
luckiestgirl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-27, 21:00   #4
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Tack för infon!
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td