Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-22, 21:03   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 62
Sharp$: 545


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur kan detta tillåtas tennis!!!!


Det kan inte vara sant !!! Nathan pasha hade matchboll i tennisen den andra ger upp????? Kan det vara mer uppgjort? Nathan pasha skulle serva hem matchen och har 5-3 och 40-15 då ger Jeremy efferding upp och mitt spel blir void och säkert hans spel på sig själv också.. ITF USA
mange_pet85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 22:11   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Det gäller att spela på rätt bolag om du vill ta konsekvenserna av att ställning står vid retire.

http://rebelbetting.com/faq/tennis-rules
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 23:06   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 62
Sharp$: 545


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Men det handlar om att han ger upp vid matchboll är ju så solklart uppgjort att han inte vill ha förlust? Eller vad handlar det om?
mange_pet85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 23:14   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Det gäller att spela på rätt bolag om du vill ta konsekvenserna av att ställning står vid retire.

http://rebelbetting.com/faq/tennis-rules
Nu är ju det inte huruvida bettet gick igenom eller inte som är intressant utan snarare om det var uppgjort att han skulle lägga sig vid eventuell förlust eller inte som var intressant.

Ville han lägga sig kunde han ge fan i att ta serven om det nu var matchboll och serve till motståndaren. Helt klart fishy!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 10:48   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 62
Sharp$: 545


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alltså summan jag hade vunnit obetydlig jag hade reagerat även om jag hade vunnit bettet pga han gav upp vill bara veta hur det gick till? Skulle vilja se klipp eller något när han bara ger upp vid matchboll borde ju vara avstängning på detta?
mange_pet85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 11:42   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Har du hittat nån info om hur det såg ut när han gav upp? Det kan ju hända att han bröt fotleden och kördes ut i rullstol... Lite svårt att avsluta matchen då. Jag förstår dock din ilska, har varit med om liknande incidenter många gånger själv.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td