Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-13, 16:55   #1
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Romme 20 April


Ser intressant ut på påskdagen.

Chapeau spik med framspår va? Och kolla gulddivisionen, Digital Ink mot Nahar. Även jokrar som Bagley, On Track, Rocky Winner och Labero med. Intressant lopp!

Ny duell mellan Asterix Hornline och Västerbo Fantast kanske?

Startspåren tror jag avgör mycket p.g.a. de jämna hästarna!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 17:06   #2
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Är ju en V65 med B.B.S Sugarligt i Bronsdivisionen, oavsett vilket spår den får
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 17:19   #3
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Är ju en V65 med B.B.S Sugarligt i Bronsdivisionen, oavsett vilket spår den får
Haha ja, så lär det ju vara.

Eller så bara vinner Verymuchkiss Karsk, kanonhäst. Bara skoja.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 17:21   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 351
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ser intressant ut på påskdagen.

Chapeau spik med framspår va? Och kolla gulddivisionen, Digital Ink mot Nahar. Även jokrar som Bagley, On Track, Rocky Winner och Labero med. Intressant lopp!

Ny duell mellan Asterix Hornline och Västerbo Fantast kanske?

Startspåren tror jag avgör mycket p.g.a. de jämna hästarna!
jag hoppas att Bagley får spår 1 :-p Och att Vendi får framspår, då blir det alltid roliga lopp :-)

Månprinsen A.M. är ju en rätt duktig kille också :-)
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 18:48   #5
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Haha ja, så lär det ju vara.

Eller så bara vinner Verymuchkiss Karsk, kanonhäst. Bara skoja.

HAHAHA

Drömspår blev det med för BBS
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 19:04   #6
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 153
Sharp$: 565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
HAHAHA

Drömspår blev det med för BBS
Ju fler segrar desto närmare en förlust eller vad säger man?

Känns som Constatantisoldi och Mellby Amiral blir bortglömda nu efter allt skrik senaste veckorna. Finns ett par roliga jokrar till.

Jätterolig omgång med många stora favoriter och ganska jämnt bakom. Frågan är vilka av de största som vinner då.

Snabb revansch för Digital Ink eller är han ännu segare nu?

Trafik problem ingen för Månprinsen?

Blir kul att se Reckless mot tuffare i sista!
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 19:11   #7
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jellybelly Visa inlägg
Ju fler segrar desto närmare en förlust eller vad säger man?

Känns som Constatantisoldi och Mellby Amiral blir bortglömda nu efter allt skrik senaste veckorna. Finns ett par roliga jokrar till.

Jätterolig omgång med många stora favoriter och ganska jämnt bakom. Frågan är vilka av de största som vinner då.

Snabb revansch för Digital Ink eller är han ännu segare nu?

Trafik problem ingen för Månprinsen?

Blir kul att se Reckless mot tuffare i sista!

Tror förlusten för denna kommer först i ev försöksheat till Elitloppet.
Jag gillar att försöka fälla dom stora men vissa inser tom jag att det inte går.

Dessvärre är det tok mycket jobb från torsdag, till måndag lunch så kommer inte lira en krona och bara försöka hinna se det bästa i efterhand på måndag em.

Lycka till alla ni som lirar, fin sport!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
persson (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 19:23   #8
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

både on track piraten och vendi har 2 v7starter från spår 8a i rad nu. snacka om oflax.

Månprinsen såg riktigt tankad ut sist och jag tror han kliver runt dom lätt denna gången. bbs sugarlight tävlar mot sig själv som formula one gjorde i lördags. Han vinner naturligtvis om han är vid sunda vätskor
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 19:27   #9
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1085
Standard

Ser rätt favoritbrtonat ut utan att för den delen veta vilka som blir favoriter! Om man ska vara seriös så ser det onekligen bra ut för prinsen och bbs sugarlight
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3), Farnod (+1)
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 19:29   #10
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 153
Sharp$: 565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
både on track piraten och vendi har 2 v7starter från spår 8a i rad nu. snacka om oflax.

Månprinsen såg riktigt tankad ut sist och jag tror han kliver runt dom lätt denna gången. bbs sugarlight tävlar mot sig själv som formula one gjorde i lördags. Han vinner naturligtvis om han är vid sunda vätskor
Oflax ja!

Men en härlig omgång både sportsligt och spelmässigt. Jag fick 5 startbevakningar, hästar jag tänker lira nästa gång till denna omgång, antalet hör till ovanligheten. Alla fick dock dåliga lägen. Oflax!

1. Queasy är en av dom jag tänkte denna spelar jag på oavsett distans och spår nästa gång.. men 1640m och spår 12 KOM IGEN! haha

2. Rooibos, barfota igen? Spår 12 mot den omöjlige BBS...

3. Lomar visade toppform sist men står ju på samma volt som "de värsta".

4. Liva Liv den enda med bra läge men dock värsta motbudet innanför. Caramella B.F?

5. Reckless härlig typ! möter tuffare och tuffare hästar.. hur långt räcker det?

Senast redigerad av jellybelly den 2014-04-13 klockan 19:32.
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 19:58   #11
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite söndagstankar!

V75 1: Alla laddar för att få rygg på BBS och hänga med till andraplatsen, men Jeepster är snabbast av de där framme och lyckas hålla ut alla andra förutom BBS. Spik på Untersteiner på alla seriösa lappar, kul att fälla favoriter men här är ett fällningsförsök att kasta pengar! 1-3 rak tvilling bör sitta, allt över 2 gånger är bra!
Om BBS hoppar (varför skulle den plötsligt göra det?) är Ponziopilato Stra, Constatantisoldi och Mellby Amiral bäst bakom. Roobois är bra, men inte från spår 12...

V75 2: Ett svårt lopp på förhand. Venkatesh är väl troligtvis bästa hästen men spår 8 är jobbigt och eftersom den springer på nålar tycker jag man ska gardera. 1,2,3,11 är alla bra hästar som kan utmana den troliga favoriten, dock är loppet svårt och det kan verkligen smälla här, inget värdelös häst med.

V75 3: Väldigt intressant lopp som blev mycket bättre än vad alla andra sista chansen lopp varit. Många kommer säkert tro att Inken är överlägsen här, men jag tror tvärtom. Visst, det är en fantastisk häst men detta är inget lopp den bara går ut och vinner, det är yppersta eliten inken ställs mot här. Jag tror mest på Nahar. Det jag tänker mig är att Bergh ställt i ordning Nahar och att den vinner loppet på ett liknande sätt som den vann elitloppet i fjol, från 3e 4e ytter o attack 800 kvar. Tror han är väldigt sugen på att vinna Olympiatravet med Nahar, den hästen passar där! Värst emot tror jag on track och inken är, de har dock dragit nitlotten i spårlottningen och kan få det svårt tack vare det. Tror ändå att det är två såpass bra hästar att det kan vara på linjen med rätt lopp!

Skrällar är Traveling, Labero, Bagley och Rocky Winner.

V75 4: Fjärde ser faktiskt inte så lätt ut. Månprinsen kanske bara är bäst men den sjabblar ofta med travet och det finns motbud. Hibogubben var kanonfin häromdagen på dubbeln och Stamping har gjort det fantastiskt på v75 förut. Dessutom finns det några norska bubblare med som mycket väl kan vara först på mållinjen. Kallblod är trots allt inte riktigt min sak så jag rekommenderar er inte att följa detta tips..

v75 5: Här tycker jag att det finns en eventuell spik och det är nummer 12 Quadrille som varit ute mot stentuffa hästar på slutet. I lördags mötte den bland annat Castor Boko, Ponziopilato Stra och Sandra Volo. Trodde mycket på den i lördags och jag kan inte gå ifrån det nu, utan jag tror att 12an vinner det här loppet om Örjan lyckas hitta någorlunda rätt position i loppet. Värst emot tycker jag att 2 Caramella BF är som jag gillar skarpt, den har gjort flera bra lopp på slutet och kan mycket väl vinna från exempelvis ledningen om hästen når dit. 14 Xena Brick tror jag blir mycket streckad men eftersom den inte imponerat på slutet tycker jag inte man behöver ha med den. 8 Blended Bellouet har inte heller varit som bäst de senaste starterna.

Antingen spikar man Quadrille eller så låser man med Caramella BF. Har man råd med många streck här tar man alla då det ofta smäller i v75 5/stolopp, min tro är dock att detta lopp blir ett undantag.

V75 6: När jag såg anmälningslistorna tänkte jag direkt att Chapeau var en stenklar spik, brisar till ledningen och med Erik i vagnen rinner den sedan undan som vanligt. Dock fick den spår 11 och det gör att det blir en favorit i fara. Stig H påstår att den går lika bra bakifrån men jag kan inte riktigt hålla med, tycker den ger sig lättare i slutstriden när den får gå ute i spåren sista 700. Man bör gardera med Rico, Navigator Sib, U Bus och Queasy som är 4 bra hästar. Tror man kommer långt med dessa fem hästar. Letar man outsiders så 1,2,5,7.

V75 7: Ärligt talat tror jag att omgångens bästa lås finns här, trots spåren. 1 Asterix Hornline och 12 Västerbo Fantast var helt överlägsna när de möttes senast och jag tror nån av de vinner här. Blir 1an instängd så vinner 12an men kommer Asterix ut tror jag den vinner eftersom den bör få ett lättare lopp än fantasten. Tror ingen annan kan utmana faktiskt, ska isåfall vara Reckless men den går upp i klass här och jag tror inte riktigt den räcker. 9 Askö Q såg fin ut senast som instängd men jag tror man kommer väldigt långt med ett lås på 1-12.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
persson (+10)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 20:21   #12
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7860
Standard

Laxdasen kommer säkert skrika ut sin gamla klara Uranus de Tyrole som veckans säkraste spets och slutvinnare. Synd att Lotus Elan hamna så långt ut på vingen . Tror den hade haft ruggig chans i det här loppet från spets. Nu kan det bli kamikazekörning för att om möjligt köra in Chapeau i loppet. Vidöppet lopp. Tror att det kan smälla här.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-14, 05:26   #13
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Två saker som skaver i mitt huvud:

Varför går B.B.S. Sugarlight ut i en bronsdivision över medeldistans om det är Elitloppet som hägrar? Har inte Tore varit tydlig med att det behövs 10-tider på kort distans och några namnkunniga skalper för att komma med dit?

Nahar anmäldes till Romme för att han har poängbrist. Efter förlusten igår ståtar han med 810 poäng, men eftersom han sprang bort 1800 poäng på söndagen fick han tillgodoräkna sig dem vid anmälan.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
persson (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-14, 07:48   #14
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 18
Sharp$: 13
Standard

håller med viroid, verkar lite skumt! om de vill vara med i elitloppet måste de verkligen bevisa det också!
persson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-14, 07:52   #15
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Att BBS skulle ut i brons på lördag har varit känt länge. Kanske vill dom kolla av statusen på hästen i ett något tuffare gäng än klass1 innan dom skickar ut han i ett snabbjobb mot tuffingar som ska ge biljett till elitloppet, det är lång tid kvar, ingen häst är klar och det finns nog en plan bakom allt. Så lugna i båten.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td