Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-22, 00:05   #1
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6233
Standard

V86 23/4


Så var det dags igen för min lilla diva Bearhawaii. Tanken var efter förra V7 segern att han skulle få lite "vila" inför kungapokalskval 15/5. Både jag och Svante trodde att de senaste tuffa loppen satt sig i honom och att han behövde återhämtning..vi hade jävligt fel! Svante ringde mig i tisdags, han hade precis kört jobb med hästen. Bearhawaii var "magisk och helt fruktansvärt fin", Svante är inte den som sprider ord eller ens ringer efter ett jobb, jag har ALDRIG hört honom så lyrisk som han var efter detta jobb, "han känns som en gummiboll, urläcker, mjuk, fin och starkare än innan senaste loppet".

Hästen utvecklas kraftigt just nu och detta kommer att bli en mkt spännande säsong. Vad innebär allt detta inför onsdag? Jo, vi bestämde att han skall ut i ett lopp innan kvalet. Lämpligt var att hitta ett lopp med ca 3 v kvar innan kval, helst på hemmaplan så vi slipper resa med hästen. Sen om han vinner på onsdag eller inte, det får ni själva ta ställning till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+10), Flickepojken (+2), oinkk (+5), zamora_79 (+5), heddari (+5), Greven-plast (+5), jazboy (+3), boozty (+10), barkman (+10), JonathanH87 (+50), MattiasB75 (+5), DIF (+10), Fulsprit (+10), NicklasJ (+3)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 10:06   #2
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Härlig information! Känns som en bra spik i min bok. Då får man se din häst live för andra gången imorn
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 10:45   #3
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Härlig information! Känns som en bra spik i min bok. Då får man se din häst live för andra gången imorn
Jag kommer inte att spika.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2), Gyllaren (+1)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 11:21   #4
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

[

Du har lyckats köpa en av de mest lovade hästar jag sett
Ett mysterium de sålde, kanske var de trötta öå galopperna ?
Hursomhelst, ett jävla monster är han
Om allt funkar kan det bära till stjärnorna
Elitloppet 2016 !!!


QUOTE=varulv;337383]Så var det dags igen för min lilla diva Bearhawaii. Tanken var efter förra V7 segern att han skulle få lite "vila" inför kungapokalskval 15/5. Både jag och Svante trodde att de senaste tuffa loppen satt sig i honom och att han behövde återhämtning..vi hade jävligt fel! Svante ringde mig i tisdags, han hade precis kört jobb med hästen. Bearhawaii var "magisk och helt fruktansvärt fin", Svante är inte den som sprider ord eller ens ringer efter ett jobb, jag har ALDRIG hört honom så lyrisk som han var efter detta jobb, "han känns som en gummiboll, urläcker, mjuk, fin och starkare än innan senaste loppet".

Hästen utvecklas kraftigt just nu och detta kommer att bli en mkt spännande säsong. Vad innebär allt detta inför onsdag? Jo, vi bestämde att han skall ut i ett lopp innan kvalet. Lämpligt var att hitta ett lopp med ca 3 v kvar innan kval, helst på hemmaplan så vi slipper resa med hästen. Sen om han vinner på onsdag eller inte, det får ni själva ta ställning till.[/QUOTE]
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 12:53   #5
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6233
Standard

Citat:
Du har lyckats köpa en av de mest lovade hästar jag sett
Ett mysterium de sålde, kanske var de trötta öå galopperna ?
Hursomhelst, ett jävla monster är han
Om allt funkar kan det bära till stjärnorna
Elitloppet 2016 !!!
Tack för dom orden! Ja, jag har stora förhoppningar och det ska bli ruskigt spännande att satsa främst mot sprintermästaren i år. Hästen är ju kopiöst stark och passar bättre på 1600 än 2600, folk har svårt att förstå det just pga hans styrka. Han kan gå i ett hårt tempo hela vägen på sprint. Drar vi ett bra spår i heatet så kommer det bli åka av...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 13:46   #6
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Glada nyheter till alla anhängare av ATGs onsdagspolitik! Morgondagens V86-Direkt sänds för första gången i betalkanalen TV4-Sport.

Premiäryra!

Konsten att maximera intäkter. Ha två kanaler, flytta innehåll/program fram o tillbaka mellan de båda kanalerna och tvinga därmed kunderna att betala för båda.

Känns helrätt att planera in en joggingtur i morgon kväll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gyllaren (+2)
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 17:16   #7
 
Gyllarens avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 226
Sharp$: 1
Standard

Mina spikar imorgon blir Tricky Track och Royal Apanage
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 20:28   #8
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Glada nyheter till alla anhängare av ATGs onsdagspolitik! Morgondagens V86-Direkt sänds för första gången i betalkanalen TV4-Sport.

Premiäryra!

Konsten att maximera intäkter. Ha två kanaler, flytta innehåll/program fram o tillbaka mellan de båda kanalerna och tvinga därmed kunderna att betala för båda.

Känns helrätt att planera in en joggingtur i morgon kväll.
Jupp - joggingturer gillar vi... men kanske blir det på dan istället - i solskenet..

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 20:41   #9
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Jupp - joggingturer gillar vi... men kanske blir det på dan istället - i solskenet..

iof sol kl 19.00 oxå, det är vår nu vettu.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 21:52   #10
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Glada nyheter till alla anhängare av ATGs onsdagspolitik! Morgondagens V86-Direkt sänds för första gången i betalkanalen TV4-Sport.

Premiäryra!

Konsten att maximera intäkter. Ha två kanaler, flytta innehåll/program fram o tillbaka mellan de båda kanalerna och tvinga därmed kunderna att betala för båda.

Känns helrätt att planera in en joggingtur i morgon kväll.
lr så lassar du in ett 50 sek-lir på atg.se så får du tillgång till atg-live via datorn...
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 22:15   #11
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
lr så lassar du in ett 50 sek-lir på atg.se så får du tillgång till atg-live via datorn...
För info så funkar det även om du vinstbevakar hos ombud.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+20)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 22:20   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
För info så funkar det även om du vinstbevakar hos ombud.
Ok, tack, även om ja inte besökt ngt ombud de sista 2 åren...ngn annan har garanterat användning av den infon !!
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 08:43   #13
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1681
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
För info så funkar det även om du vinstbevakar hos ombud.
Hur gör man rent konkret sådan vinstbevakning? Jag försöker spela mer och mer hos ombud då jag upptäckt att det är enklare att "tilta" om man har ett ATG-konto....
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 09:05   #14
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Omsättningen ner 2 mille direkt ???
Lira inte, visa ert förakt
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 09:11   #15
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td