Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-24, 08:17   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

v64 Solänget


Litar vi på Nahar ikväll...spik

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 09:01   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Allt kan hända i trav, hästen kan vara sjuk eller galoppera. Med det sagt och med tanke på att den är MEGA-favorit är Clear Sign extremt spelvärd idag. Har en nivå klart över resten av fältet (undantaget Nahar såklart).

Genomgående starka favoriter i övrigt den här omgången, har svårt att se topputdelning även om Nahar skulle torska faktiskt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 09:54   #3
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Nahar har inte fungerat särskilt bra i år, och att den har mer än 85% på sig känns som att det är läge att syna.

Har inte kikat så mycket än, men i V64-2 skall man se upp med Speedy Yoyo som kollektivet inte alls verkar gilla.

I V64-3 återfinns Munter med Jan Norberg i vagnen, känns som en roligt streck.

Sunday Morning i V64-4 behöver en hel del tur härifrån, men har man råd med ett streck till tycker jag att man skall fundera på den ändå. Det är en i grunden ganska bra häst.

I sista avdelningen har Todays Shutgun 40m tillgodo på Google Håleryd, och det vete sjutton om inte det räcker till för att vinna. Ser ut som att ett lås på de bägge kan räcka långt.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LudvigB (+4)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:53   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1531
Standard

Ett riktigt långskott om Google Håleryd kommer bort är Willmore Trot som jag vill minnas inledde karriären riktigt lovande och har nu ett lopp i kroppen efter riktigt lång frånvaro. Behöver säkert fler lopp för att vara på topp, men vid gardering så kan han vara rolig att ha med. 5% i skrivande stund känns prisvärt.

Min namne Greenstar får nog svårt idag då formen verkar oklar (i normal form har han bra chans att speeda ner dessa) och då startsnabbe Lexington Ås dessutom har dragit toppspår så tror jag att den leder runt om på en snabb Öviksoval.

Lycka till med liren!
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 12:22   #5
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 11
Sharp$: 274
Standard

Ser väl ut som att Nahar har en ganska lämplig uppgift, och blir spik, oavsett om det blir en flerkupong eller ej.
Omgåengens roliga spik kommer dock i sista avdelningen för mig, Digital Archive, som mest troligt är fältets bästa häst sett till grundkapacitet, och en av de hästar som Tarzan hade väldigt höga tankar om inför fjolårssäsongen. Mött väldigt tuffa gäng hela fjolåret, men inte riktigt fått till det, och nu med två lopp i kroppen hos Robban, där han känns lysande i träningen så är det nog dags för första segern i nya regin. Barfota runt om och tror även att det vankas ngn huvudlagsförändring inför kvällen. Spik!

I övrigt lutar jag åt ett lås på Oleander och Miss Elaza i avd 5, där den sistnämnda borde kunna få smyga med in i det sista här, och nyttja sin härliga speed. Dessutom upplagt för viss körning i det loppet.

Space Photo avd.2 har sett fin ut i sina segrar, men även här tycker jag Robban har en spännande häst i Mockingbird Face. Lås.

Har svårt att se Ängskalla förlora avd 3 om den gör om senaste loppet. Radar upp jämna fina prestationer och på en flerkupong så ser jag ingen anledning till att gardera.
Avd 4. Birmingham är såklart bästa hästen, men den har inte varit helt att lita på, och här vill jag nog syna den, 2,3,7,9,10,11,12,14,15 får följa med.

Kör hårt och lycka till alla!
StayTheNight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 12:36   #6
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1407
Standard

Blir att kryssa för V6.
1: 2
2: 4
3: 2,11
4: 2,5,6,7,10,11,13,15
5: 11
6: 2,4,5,9,12

Är ej säker på att mitt spik i avd:5 Miss Elaza vinner från bakspår på kort men är inne på att hon rundar de andra och vinner.

Birmingham borde vinna om han inte tar till galopp..
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 12:41   #7
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ser ut att bli en favoritbetonad omgång ikväll, så det blir att köra både en fleris och ett vanligt system.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 12:48   #8
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ser ut att bli en favoritbetonad omgång ikväll, så det blir att köra både en fleris och ett vanligt system.
Jag kommer bara lira med utgångar... Försöka fälla Nahar.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 13:56   #9
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 28
Sharp$: 183
Standard

Här kommer en rysardd......... 8 mot 6.........
JerryB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 13:58   #10
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JerryB Visa inlägg
Här kommer en rysardd......... 8 mot 6.........
Inte så ryslig, SS har den. Sorry.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 14:24   #11
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Jaha Hugo Palema. 3 minuter till start. Hoppas du gör ett bra lopp och är fortsatt frisk och hel efter detta. Om du inte klarar att tävla utan att återfå gamla skadan så får du bli en älskad ridhäst hos någon.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 14:35   #12
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jaha Hugo Palema. 3 minuter till start. Hoppas du gör ett bra lopp och är fortsatt frisk och hel efter detta. Om du inte klarar att tävla utan att återfå gamla skadan så får du bli en älskad ridhäst hos någon.
Missade loppet... Hur gick det? Ser att hon inte kom på plats i alla fall..
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 14:36   #13
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 408


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Missade loppet... Hur gick det? Ser att hon inte kom på plats i alla fall..
4 tror jag han blev
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 14:41   #14
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Missade loppet... Hur gick det? Ser att hon inte kom på plats i alla fall..
Fyra. Får se vad som sägs efter nu. Han var nedsatt förra loppet och Claes ställde av alla hästarna, vaccinerade och lät dom vila en vecka. Något skit i stallet, bytt hö och så. Får hoppas det hjälpt. Dom första och starta från Claes stall var i går på Visby, sedan 28/6. Hugo såg ok ut men seg, han är en älg 1.74 hög!
Saknar speed men kanske kan komma om han får starta på, vilket han aldrig fått göra pga skada.


Senast redigerad av Helge den 2014-07-24 klockan 14:55.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 14:44   #15
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 28
Sharp$: 183
Standard

okey då men det är ett bra odds.....
JerryB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td