Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-24, 20:50   #1
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Åbergs 29/7


Ojojoj vilka lopp på Tisdag, riktiga höjdare, blir en underbar upplevelse i år igen!

Corky bör väl vara steeeenklaaar i sitt?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 20:56   #2
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

Vill spika Oliver Kronos, rädd för galopp bara. Jag finner alltid dessa galopper.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 21:07   #3
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LudvigB Visa inlägg
Vill spika Oliver Kronos, rädd för galopp bara. Jag finner alltid dessa galopper.
Tuffare emot nu än senast även om jag håller med om att det är en riktigt fin häst, Riff Kronos, Quirire och Alfas Da Vinci är alla helt givna på kupongen.

Tror man kan låsa huvudloppet på tre hästar, Orecchietti, Un Mec D'Heripre och och Mosaique Face. Orecchietti har bästa läget av de bästa hästarna och är därför förstastrecket för min del men de andra två har kapacitet att vinna oavsett resa, så vågar inte ta bort dem.

Bästa spiken bör vara Corky som troligtvis släpps till spets av Johnny Takter och Happy Days, annars blir jag väldigt förvånad. Från ledningen tar ingen ner honom, speciellt inte över favoritdistansen 1609 m.

Spartan Kronos var inte imponerande senast och blir överstreckad här, 1 Coolwater In, 4 Saphire Bi och 6 MT James kommer det nog finnas värde i.

Kaffir Face jättebra senast, lättare emot nu och den är helt klart intressant. Kommer den bort är det mest troligt att Obi Wan tar hem segern.

Senast redigerad av AndyMart den 2014-07-24 klockan 22:23.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 23:06   #4
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det gick ju kanonbra från spets senast på 10.7.
Tror Takter gärna kör i spets igen, även om Corky är en kanon.

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tuffare emot nu än senast även om jag håller med om att det är en riktigt fin häst, Riff Kronos, Quirire och Alfas Da Vinci är alla helt givna på kupongen.

Tror man kan låsa huvudloppet på tre hästar, Orecchietti, Un Mec D'Heripre och och Mosaique Face. Orecchietti har bästa läget av de bästa hästarna och är därför förstastrecket för min del men de andra två har kapacitet att vinna oavsett resa, så vågar inte ta bort dem.

Bästa spiken bör vara Corky som troligtvis släpps till spets av Johnny Takter och Happy Days, annars blir jag väldigt förvånad. Från ledningen tar ingen ner honom, speciellt inte över favoritdistansen 1609 m.

Spartan Kronos var inte imponerande senast och blir överstreckad här, 1 Coolwater In, 4 Saphire Bi och 6 MT James kommer det nog finnas värde i.

Kaffir Face jättebra senast, lättare emot nu och den är helt klart intressant. Kommer den bort är det mest troligt att Obi Wan tar hem segern.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 23:53   #5
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tuffare emot nu än senast även om jag håller med om att det är en riktigt fin häst, Riff Kronos, Quirire och Alfas Da Vinci är alla helt givna på kupongen.
Galopprisken är det enda som stör mig. Om han hade varit pålitlig hade det varit en given spik för mig. Är min förstahäst, men man ska nog gardera med dem du nämner ja.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 12:22   #6
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Stallform samtliga svenska startande tränare
20 senaste loppen (till och med 2014-07-27 13:00)

Kod:
Tränare - Vinster

Kolgjini Lutfi 3
Lejon Johan 1
Lugauer Conrad 1
Pilenberg Mikael 0
Lilja Ulla 0
Walmann Roger 4
Persson Fredrik 3
Liljendahl Reijo 2
Samuelsson Ola 3
Untersteiner Peter 4
Lövgren Joakim 3
Heiskanen Veijo 2
Malmqvist Roger 1
Malmqvist Tomas 0
Riordan Jerry 3
Lindblom Åke 1
Nilsson Lars I 4
Lönborg Michael 2
Johansson Stig H 1
Bergh Robert 9
Möller Bobby 2
Pettersson Roger 0
Berg Thomsen Per 2
Sandkvist Joakim 2
Nordensson Jenny 2
Hultman Stefan 5
Pettersson Stefan P 3
Engblom Raul 1
Stenströmmer Ulf 0
Dyhrberg Svend 3
Södervall Henrik 4
Wågstam-Hallgren Jessica 2
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+10)

Senast redigerad av oggeb den 2014-07-27 klockan 12:32.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 12:43   #7
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tuffare emot nu än senast även om jag håller med om att det är en riktigt fin häst, Riff Kronos, Quirire och Alfas Da Vinci är alla helt givna på kupongen.

Tror man kan låsa huvudloppet på tre hästar, Orecchietti, Un Mec D'Heripre och och Mosaique Face. Orecchietti har bästa läget av de bästa hästarna och är därför förstastrecket för min del men de andra två har kapacitet att vinna oavsett resa, så vågar inte ta bort dem.

Bästa spiken bör vara Corky som troligtvis släpps till spets av Johnny Takter och Happy Days, annars blir jag väldigt förvånad. Från ledningen tar ingen ner honom, speciellt inte över favoritdistansen 1609 m.

Spartan Kronos var inte imponerande senast och blir överstreckad här, 1 Coolwater In, 4 Saphire Bi och 6 MT James kommer det nog finnas värde i.

Kaffir Face jättebra senast, lättare emot nu och den är helt klart intressant. Kommer den bort är det mest troligt att Obi Wan tar hem segern.
Känns ju väldigt dumt av Takter att släppa till en häst som "inte kan förlora" i lednigen..? Svårt att se att Happy Days bara släpper det loppet. Takter vet nog vad han har i tömmarna efter Sprintermästaren. Frågan är väl bara om han tycker att Corky är mycket bättre efter vad han kände i 4-åringsloppet.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 12:45   #8
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Känns ju väldigt dumt av Takter att släppa till en häst som "inte kan förlora" i lednigen..? Svårt att se att Happy Days bara släpper det loppet. Takter vet nog vad han har i tömmarna efter Sprintermästaren. Frågan är väl bara om han tycker att Corky är mycket bättre efter vad han kände i 4-åringsloppet.
Bättre att bli tvåa än att bli sist. Happy Days vann sprintermästaren för att alla motbud hoppade. Hästen är bra, men inte i Corkys kaliber. Släpper han inte blir den helt mosad.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 13:52   #9
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Jag vill se Corky prestera 100%-igt innan jag spikar den!

Stod ju uppstallad hos "sjukstugan Redén" fram till att Stall Kalas köpte den.

Alltid vanskligt med ofrivillig längre vila.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 19:32   #10
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1803
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Stallform samtliga svenska startande tränare
20 senaste loppen (till och med 2014-07-27 13:00)

Kod:
Tränare - Vinster

Kolgjini Lutfi 3
Lejon Johan 1
Lugauer Conrad 1
Pilenberg Mikael 0
Lilja Ulla 0
Walmann Roger 4
Persson Fredrik 3
Liljendahl Reijo 2
Samuelsson Ola 3
Untersteiner Peter 4
Lövgren Joakim 3
Heiskanen Veijo 2
Malmqvist Roger 1
Malmqvist Tomas 0
Riordan Jerry 3
Lindblom Åke 1
Nilsson Lars I 4
Lönborg Michael 2
Johansson Stig H 1
Bergh Robert 9
Möller Bobby 2
Pettersson Roger 0
Berg Thomsen Per 2
Sandkvist Joakim 2
Nordensson Jenny 2
Hultman Stefan 5
Pettersson Stefan P 3
Engblom Raul 1
Stenströmmer Ulf 0
Dyhrberg Svend 3
Södervall Henrik 4
Wågstam-Hallgren Jessica 2
Hultman o Walmann!!!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 19:39   #11
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1803
Standard

1 2 5 7 8 10
1 4 5
5
3 4
6 10 11 15
3 9
1 12

Jobba, jobba...så det blir att lämna in på lunchen! Tror inte ett skit på Truculent, som väger lätt på tisdag! Hoppar inte Goops i sista , så vinner den på en låg 13-tid...annars Alfas. Spikar Condrads (avd3). Bästa hästen och ett bra spår. Avd4:Corky får tugga i dödens och då får vi se...finns inte på kartan att Jonny släpper. Båda hästarna kan springa 10-tider, så varför ge bort loppet?

Lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 19:52   #12
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7860
Standard

Vart hamnar Kaffir Face. Avalon tar spets om de vill. Finns någon som kan stänga in Ludde?. Persos Seaman var iaf en gång i tiden mycket rask ut. Prawns kan öppna som fan ibland. Tror Kaffir är rätt ensam på banan mot de här om han kommer ut. Roligare om de lyckas stänga in honom. Form på Caliber. Roligt förstalopp.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 19:56   #13
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Varför skulle Kaffir Face slå de här ?
Favorit nu, men det måste väl ändå ändra på sig ?
Tror han är i det närmaste chanslös.

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vart hamnar Kaffir Face. Avalon tar spets om de vill. Finns någon som kan stänga in Ludde?. Persos Seaman var iaf en gång i tiden mycket rask ut. Prawns kan öppna som fan ibland. Tror Kaffir är rätt ensam på banan mot de här om han kommer ut. Roligare om de lyckas stänga in honom. Form på Caliber. Roligt förstalopp.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 21:10   #14
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Spartan Kronos var inte imponerande senast och blir överstreckad här, 1 Coolwater In, 4 Saphire Bi och 6 MT James kommer det nog finnas värde i.
Blev inte heller imponerad av Spartan Kronos sist och tror inte alls på den utan funderar på att chansspika Coolwater In.
__________________
Provar på Twitter @Tamuli79
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 21:52   #15
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Varför skulle Kaffir Face slå de här ?
Favorit nu, men det måste väl ändå ändra på sig ?
Tror han är i det närmaste chanslös.
Kolla hästens sistasväng senast mot Solvato och andra topphästar så förstår du. Gick oerhört fort sista 3-400.

EDIT; Tror inte hästen vinner nu för det, även om den har möjligheten om Ludde hittar ut. Amour Rapide och Obi Wan är mer intressanta för min del.


Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Blev inte heller imponerad av Spartan Kronos sist och tror inte alls på den utan funderar på att chansspika Coolwater In.
Coolwater är intressant, såg finfin ut senast, men även 6 MT James tror jag hårt på. Man underskattar den hästen, den är riktigt bra!

Senast redigerad av AndyMart den 2014-07-27 klockan 21:58.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td