Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-30, 12:41   #1
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75 Eskilstuna 1/11 lördag


V75-1 ser 2 Time Machine som bästa häst. Jag kan dock inte spika Westholm. Envetna Mercedes kommer ut med 5 Food Money. Klarar alla distanser och lika bra bakifrån som i spets.
Sharps spetskung Putte eller annan spetsexpert - vem tar ledningen här?
Vad är finnen 7 Tomorrowland för sort?
Känns som om man måste offra många streck i första.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-30, 13:18   #2
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1 ser 2 Time Machine som bästa häst. Jag kan dock inte spika Westholm. Envetna Mercedes kommer ut med 5 Food Money. Klarar alla distanser och lika bra bakifrån som i spets.
Sharps spetskung Putte eller annan spetsexpert - vem tar ledningen här?
Vad är finnen 7 Tomorrowland för sort?
Känns som om man måste offra många streck i första.
AllaBalla är väl rätt snabb ut. Frågan är om det räcker för att ta en längd på Food Money...
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-30, 13:24   #3
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Funderar på att plocka bort TM som inte har imponerat på mig sista tiden. Tar nog också bort FM som jag ser mer som en kortdistansare. Finns fina motbud som är väldigt lågt streckade; 1,3,4,8,9,12
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-30, 13:35   #4
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Streckvärda hästar med hyffsad segerchans: Hero Sjöhammar (får troligtvis ett fint lopp i ledning eller vinnarhålet) Digital Ink (annat motstånd nu och det ser ut att bli en fin resa) Dencos Nemo Kilab (trodde jag på senast och trots Veijo är den understreckad) Chip Dealer (gör starka prestationer mellanåt, bra seger% på kusken och jag spikar!) Linus Wibb (inte snabb ut...Putte?? tror ändå Jorma tar sig ut och utmanar) Mind Your Face (har väl iof ganska små chanser att vinna, men är bara streckad på 1% och med overpace och en bra kusk vet man aldrig)
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-30, 13:56   #5
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1 ser 2 Time Machine som bästa häst. Jag kan dock inte spika Westholm. Envetna Mercedes kommer ut med 5 Food Money. Klarar alla distanser och lika bra bakifrån som i spets.
Sharps spetskung Putte eller annan spetsexpert - vem tar ledningen här?
Vad är finnen 7 Tomorrowland för sort?
Känns som om man måste offra många streck i första.
Känns som att spets är upplagt för Food Money. Värsta motbudet finns ju utvändigt 6 Allaballakaitoz. Den innanför som kanske kanske kan hålla ut är 1 Naglo del nord. Tror inte de övriga har något med spetsstriden att göra...
Är också nyfiken på tomorrowland. Någon som vet vart man kan se ett lopp?
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-30, 16:29   #6
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Om Time Machine laddar fullt så finns risken att han håller undan Food Money från epts. Men visst måste Food Money ha bästa chansen att sitta i spets innan första kurvan..

Senast redigerad av oggeb den 2014-10-30 klockan 16:30.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-30, 17:26   #7
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7860
Standard

Sundbyholm är ju en Speedwaybana. Många vill till spets. Mercedes glömmer att distansen är lång och överforserar såklart och Westholm försöker svara.Narold hamnar på vingel från läget. Örjan liftar bara med och speedar ner det här tämligen lätt. En skön spik till en 7-8% ? att börja med
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-30, 18:56   #8
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Lite stök med IT miljön.
Enda som funkar just nu är min smartphone, och där är det svårt att se vem aom tar spets.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-30, 21:06   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det är ju nästan fantastiskt att Food Money inte är favorit faktiskt. Städade av ett guldgäng i sitt livs andra start, har facitet 2-1-0 på sina sex starter i silverdvisionen. Vann ett lopp av silverklass näst senast också. Har fantastiska spår 5 över lång distans där spets är extra gynnsamt. Det är bara det faktum att XX-kromosomer sitter bakom hästen som gör att den inte är favorit. Bara vinner det där!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-30, 21:08   #10
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Skor bak och annat huvudlag på Food Money, enligt Raffe så gör det Food Money mindre startsnabb samtidigt som Time Machine ska gå på optimal balans. Min personliga tanke är att det kanske är möjligt att spika Time Machine då. I övrigt så har det lovats regn hela fredag natt och fram till lunch lördag. Blir Sundbyholm tung eller hård då?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!

Senast redigerad av hugotheboss den 2014-10-30 klockan 21:09.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-30, 21:39   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

En till bergvinnare som inte är favorit har jag hittat nu, ännu bättre spikvärde! Lucky Luke Zenz har ju ingen emot sig i spetsstriden? Är ju ingen raket, men de andra är ju tröga som få för klassen. Möjligt att Bergh trollat med Montdore, men det ska allt mycket till. Kuskarna sitter ju som regel nöjda från spår 2 också och tar en resa i andraspår. Han kan ju testa att ta över från Takter sen, men har han något i skallen gör han inte ens det. "Bara" en andraplats för Luke senast, men det var efter en stentuff öppning mot en för dagen mycket bra motståndare. På Axevalla för fem starter sedan kom han tillbaka och utmanade nästan Poker Kronos. Vid senaste segern visade han riktigt fin skalle. Montdore är nog en lite bättre häst, men Lucky Luke har en bättre segerchans här och är dessutom inte ens favorit!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 08:58   #12
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7860
Standard

Börjar närma sig. Jackpot,hemmabana och rätt bra klass på loppen. Låter som att det blir fattigt efter helgen

I första loppet är det bara 2 ekipage som har spel på sig. Som de har sett ut på slutet så kanske det bör stå mellan dem. Kanske rent av en spik på Food Money men lite negativa balansvibbar får jag. Dessutom tror jag att de kommer att köra hårt på varandra. Den av de som först kommer till plankan har såklart bra vinstchans.Örjan trivs som fisken i vattnet på Sundbyholm och Queasy har bra form så jag höjer ialla fall upp den som etta. Tror att det är ett bra plats och tvillingspel åtminstone. Borde vara riktigt långt framme. Loppet är öppet bakom duon så kanske inte fel att ösa på lite. Är i af jackpot. Å andra sidan har man ett hårt strupgrepp på klabbet om man börjar med att sätta en spik.
9,5,2,1,8,3,4,7,11,12

Andra loppet är riktigt öppet det också. Höjer upp en riktig käftsmäll som kanske egentligen är chanslös men finns en del spetschans och Torbjörn trivs på Sundbyholm. Med spets,släpp och lucka så är de flesta borta från Jackpotpengarna. Men här tror jag helt enkelt att loppet vinns av någon bakifrån. Chansar med Jansson sedan blir det staket från 8 och bakåt. 5,12,10,8,15,9,3,6

Här tror jag att det är dags för Chelsea Boko att ta sin första årsseger. Oasis Bi leder säkert runt om om form men vart borta ett tag och säkert inte helt på topp.Digital Ink möter ett ganska ljummet gäng och borde vara riktigt långt framme. 5,9,3,7,10,2,12

3 som höjer sig över mängden 4,7,9. Tror att Veijo tar spets och har bra chans att leda runt om.

5e är också ett riktigt rövarbo. Formlöst hela vägen. Här kan det också smälla rejält.Ritmo är storfavorit. Tror dock inte att de kan ta spets vilket jag tycker är synd. Hade annars spikat Ron Jeremy till 2% från rygg ledaren. Nu blir det nog till att ösa i vad plånboken tål. 8,10,1,12,13,9,4,5,6

fina hästar och inte så många med stor vinstchans tycker jag. Montdore är riktigt fin och möjligt att han bara vinner men spetshästen blir svår.6,3,1,7,9

COLDTOWN har jag bara klagat på och sällan tagit med men någonting säger att han bara vinner i morgon. 2an är halvskaplig,4 tänkbar,6,8 och en riktig smällkaramell kan I am dynamite vara. Flera här inne som brukar varna för den. Kan få rygg på Coldtown och kanske kan bli farlig.

Det var min tidiga fredagsyn på omgången. Nu gäller det bara att försöka få fram ett system också. Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+2)

Senast redigerad av draken den 2014-10-31 klockan 09:11.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 09:12   #13
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1803
Standard

Bästa spiken i omgången måste väl ändå 6 Quality Questioned vara. Nedstruken till spår 5, absolut toppform, stall på G, för bra för klassen,startsnabb...favoriten(?) Coldtown fått snabba pengar och ska ta ner min spik från dödens..tror inte det! Inne på att spika Mercedes i första! Spets och slut... Tyckte att Time Machine var beige sist; visst sämsta spåret men gick trots det inget. Möjligt att han sparade hästen, men det tror jag inte utan jag tror på formtapp=Spik Food Money! låser guld på 3 och 5. I 6e avdelningen står det mellan Bergh och Takter (såklart), och där måste jag ta ställning...avvaktar till lördagens info. Sen tror jag en del på Dencos Nemo Kilab i 4e avd. Tror inte Veijo kör för tidigt denna gång, utan måttar in seger lite mer behärskat!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 09:38   #14
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Klart distansgynnad är 8 Narold Vox. Med 2 Time Machine i ledningen och 5 Food Money i dödens kan dt lösa sig då dessa håller tempot uppe.....men vill ändå vurma för 11 Dance Photo, som har knallform!! Takter upp nu. Bedövaren i loppet. 1 Naglo kan ju lätt hitta ut på aktuell distans. Långt framme. Till sist har vi 4 Navigator Sib, som är stallets andra-häst.......vi såg ju igår hur Per Linderoths 13 Miss Elaza vann....
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 09:59   #15
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Skor bak och annat huvudlag på Food Money, enligt Raffe så gör det Food Money mindre startsnabb samtidigt som Time Machine ska gå på optimal balans. Min personliga tanke är att det kanske är möjligt att spika Time Machine då. I övrigt så har det lovats regn hela fredag natt och fram till lunch lördag. Blir Sundbyholm tung eller hård då?
Kan verkligen Westholm gå och vinna två V75-lopp på mindre än en månad? När hände det senast..?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td