Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-20, 20:40   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3836
Standard

V64 Romme jackpot


Tycker ser svårt ut...Vad tycker Ni om spikar på Melker och Algot Ålj???

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 20:54   #2
 
AMHCs avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 276
Sharp$: 2054
Standard

Tror att 6 What A Supergirl (avd 2) kanske kan vara ett bra drag och en eventuell chansspik. Torbjörn Jansson tror på bra chans.

Tycker inte heller att 5 Viktor På Knecken (avd 6) ska glömmas bort. Men ingen spik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+2)
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 21:32   #3
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5177
Standard

börjar bakifrån - 4-6 i avd 6 och 3-5 i avd 5 -- minns inte varför, när jag tittade
genom dessa löp. Minnet blir allt sämre efter att ha studerat start-och oddslistor
under herrans många år..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kyodai den 2014-12-20 klockan 21:34.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 21:40   #4
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Närby Kalabalik var bra sist! Dax nu? Fashion Diva måste sitta imorrn! Tycker L.K borde få till de i första om nu trav gudarna är med en tråk Söndag....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 21:46   #5
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Spiken: Callela C ska bli spännande att se på svensk mark, de finska hästarna brukar hävda sig bra i Sverige... Jorma förstärker....


DD Draget - Sid the Kid har svarat för många rejäla lopp på slutet, växlar ner dem igen?

Om:

avd1. L.K sitter i spets och kan vara lösningen på loppet, (travinfo) spikar, själv vill jag gärna ha med Aloe Vera som kan öppna men lär hamna i kön, fart som räcker.

- Aloe Vera (4) har fantastiskt fin form men har haft en oerhörd otur på slutet. Jag tror inte att hon kan vara så mycket bättre än just nu. Får hon ett bra lopp och kan sitta still fram till 300 kvar så kommer hon att blåsa förbi många över upploppet.

avd4 hittar jag ett roligt lås i form av Troll Viktor och Cali Maks
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1), Gyllaren (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 22:05   #6
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

8 Bankers Garcon


afd 1... må bare vind løb som dette,modstand er svag så den skal bare vind løb let,,,dagens banker !!!
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 22:06   #7
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

SPIK 2.


4 Rocket Speed öppnar mycket snabbt och ska kunna ta hand om ledningen från ett bra läge. Därifrån har han visat att han krigar bra och det blir inte enkelt att ta ner honom till slut,,,,jep sådan.--
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 22:08   #8
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

en shanse spik er


2 Västerbo Guerrier ...uden galop skal den bra shanse...distance denne gang er stor plus,...
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 22:11   #9
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

MIn DD spik


5 Victor På Knecken kan öppna bra och får ses som spetsfavorit .....spids og slut ?
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 23:28   #10
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 168
Sharp$: 2196
Standard

Så här skriver FREDRIK PEDERSEN om sina chanser imon.

Miss Bajen (2) klarade inte andra spår senast och hoppade den gången. Det var överraskande med tanke på att hon varit som ett lås tidigare. Hon är mer stark än speedig så Ulf får köra halvoffensivt. Hon är så tuff och stark att hon bör vara långt framme.

Aloe Vera (4) har fantastiskt fin form men har haft en oerhörd otur på slutet. Jag tror inte att hon kan vara så mycket bättre än just nu. Får hon ett bra lopp och kan sitta still fram till 300 kvar så kommer hon att blåsa förbi många över upploppet.

Banker’s Gracon (4) bröt ned lite i första sväng senast och hoppade när jag skulle korrigera honom. Han är den av mina hästar som är distansgynnad och kommer han iväg bra så blir det ett offensivt lopp. Skulle Aloe Vera kunna lifta med honom så kan nog hennes speed göra att hon slår honom eftersom han är mer stark än speedig.

Wojtyla Gene (8) blev det helt fel för senast när han blev hängande och fick gå fram i dödens. Sedan blev vi avlösta men då ”trampade han igenom” och så blev det galopp. Han går ner i klass nu och ska absolut räknas i segerstriden.
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 06:43   #11
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Morgonkaffet smakar väl och trots Romme, banan jag tipsmässigt skyr likt pesten, pågår en analys då det är Jackpot strax innan jul:

Dalatrav är för mig en ofta trist blandning av klasslösa djur, som buntas ihop till olösbara lopp.

Spiken blir för mig, avd V, nr 3 Melker: Loppet håller låg klass med till synes endast ett fåtal eventuella motbud. 2,5,9,10 är måhända hyfsade hästar? Nä, jag räds inte dessa nämnvärt, innerst inne mest Pedersens kuse. Melker ser jag sitta tidigt i ledningen då startsnabb. Hästen har stridsmoral av toppklass och lär sträcka nos hela upploppet ner. Möjligt att det döljer sig någon häst som kan avlossa en speed över upploppet Melker ej förmår försvara sig emot. Jag betvivlar dock detta!

Redigeringen består i att travronden påpekar att 4 lär ta spets utan problem. Kusken borde i min värld släppa till nån annan för att lifta med på chans. Eskilsson förvånar mig dock ständigt med felbeslut när det kommer till att välja svara eller släppa...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1), mijo14 (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 06:54.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 06:51   #12
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Nova race bara vinner idag, inget att disskutera ens. punkt slut
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 06:56   #13
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Nova race bara vinner idag, inget att disskutera ens. punkt slut
Bra Softpojken! Du har noterat föregående start ser jag. Given på 3-4 häst.

Avd III, tankar?
_______
Mina tankar i "Softpojkens avdelning", I:a:

Jag garderar. Flera djur med potential i grunden.

7,8 formstarka och bäst för tillfället på alla punkter? Vermo med Jansson och fin seger för ett tag sedan. Nova Race avslutade fint senast och jag upplever hästen underskattad med sulky.

Formlösa djur med kapacitet att slå till ifall de vaknar till liv är 12,9,4. Är Bozzen redo när Jorma åter sätts upp?

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 07:06.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 07:02   #14
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Bra Softpojken! Du har noterat föregående start ser jag. Given på 3-4 häst.

Avd III, tankar?
Inte hunnit gått igenom det ännu, men som det ser ut nu målar jag på, spikar igen i Avd 4. Återigen nummer 11a. Ser att att gå me skor idag, är bra med skor på, motbud? Finns några, men ingen med form i mitt tycke.
Tror Algot Ålj är dagens bästa spik. Men kanske något som ändras under dagen.

Som det ser ut går 8 Närby kaos med skor, hästen vinner inte me skor på.

Återkommer på förmiddagen. Mvh
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)

Senast redigerad av softpojk den 2014-12-21 klockan 07:04.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 07:06   #15
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Närby Kalabalik var bra sist! Dax nu? Fashion Diva måste sitta imorrn! Tycker L.K borde få till de i första om nu trav gudarna är med en tråk Söndag....
Tycker dock skor på Närby kaos är STORT minus. Tror inte vinsten kommer ikväll.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td