Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-21, 14:24   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Tomas M


1a och 3a i världens största fyraårslopp med Tumble Dust och Backfire och direktplats till PDA med Tumble Dust. Inte Sveriges största stall men sett till materialet det mest framgångsrika unghäststallet i år (med konkurrens av S Båth).

Många som aspirerar på titeln årets tränare men efter dagens lopp bör det i alla fall inte ens bli hårt (sorry Ludde) om vem som blir årets Jägersrotränare.

Grymt imponerande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ML2 (+1), alle (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-22, 23:13   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Riktigt häftigt, måste vara ett rejält rekordår!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 09:30   #3
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
1a och 3a i världens största fyraårslopp med Tumble Dust och Backfire och direktplats till PDA med Tumble Dust. Inte Sveriges största stall men sett till materialet det mest framgångsrika unghäststallet i år (med konkurrens av S Båth).

Många som aspirerar på titeln årets tränare men efter dagens lopp bör det i alla fall inte ens bli hårt (sorry Ludde) om vem som blir årets Jägersrotränare.

Grymt imponerande.
Luddes år är ju katastrofalt dåligt. Haft mycket sjukdom i stallet i år vad jag förstått. Malmqvist har ju också klokheten att sätta upp "riktiga" kuskar på sina hästar vilket är superviktigt om du ska köra in stora pengar. Utan Ludde i sulkyn skulle loppen bli tråkigare men hans stall skulle köra in betydligt mer pengar. Tycker Adrian redan har mer känlsa för att köra lopp än farsan.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 09:33   #4
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Luddes år är ju katastrofalt dåligt. Haft mycket sjukdom i stallet i år vad jag förstått. Malmqvist har ju också klokheten att sätta upp "riktiga" kuskar på sina hästar vilket är superviktigt om du ska köra in stora pengar. Utan Ludde i sulkyn skulle loppen bli tråkigare men hans stall skulle köra in betydligt mer pengar. Tycker Adrian redan har mer känlsa för att köra lopp än farsan.
Obegränsat överskattade hästar, obegränsat inkompetenta kuskar i stallet. Ludde är en skön jävel som jag önskar all framgång men som kusk är han helt bedrövlig och om man tycker Jorma är enkelspårig (spets till varje pris) så är ju Ludde klart värre, spränger alltid sina hästar innan upploppet ens är påbörjat.

Sen är som sagt inte hästarna så jävla bra som Ludde och Adrian vill göra sken om, optimisterna håller alltid sina hästar som bäst i loppet men sällan så är fallet.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 09:34   #5
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Med inkompetent kusk menar jag i detta fallet en kusk som inte har någon form av taktiskt tänk i loppen. Ludde måste ha kört bort 10+ miljoner senaste två åren?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 09:49   #6
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Med inkompetent kusk menar jag i detta fallet en kusk som inte har någon form av taktiskt tänk i loppen. Ludde måste ha kört bort 10+ miljoner senaste två åren?
javisst har han det. Jag gillar han skarpt o försvinner Ludde ner till frankrike så dör en del av travsporten i sverige. Men jag begriper inte riktigt hur han får ägare till att ha häst i sitt stall. Hade jag varit hästägare hade jag ju inte ens under pistolhot haft häst hos honom. Finns så många bra tränare i sverige som inte har hästarna till att köra "rally" med i loppen. Tänker fortfarande på hur han plågade raja mirchi i olympiatravet i år. Han har en stentuff häst som tål hur mycket som helst men ändå lyckats Ludde köra skiten ur honom såhan nästan kryper i mål. Saknar Raja, gillade den hästen skarpt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 09:56   #7
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Sen är han som sagt en grymt viktig profil och verkar vara en fantastisk människa. Som senaste långlunchen när han blev uppringd av studion och avslutar samtalet med "ni är alltid välkomna hem till familjen kolgini". Men han borde se sina egna begränsningar som kusk, endast en helt överlägsen häst kommer orka vinna med luddes rallykörningar.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 09:59   #8
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Sen är han som sagt en grymt viktig profil och verkar vara en fantastisk människa. Som senaste långlunchen när han blev uppringd av studion och avslutar samtalet med "ni är alltid välkomna hem till familjen kolgini". Men han borde se sina egna begränsningar som kusk, endast en helt överlägsen häst kommer orka vinna med luddes rallykörningar.
Det gör han nog men han är väl såld på "kicken" det måste ge att vinna travlopp "luddestyle". måste va en härig känsla.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td