Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-26, 04:33   #1
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2503
Standard

V75 Färjestad 1/10


Är det dags för Västerbo Highflyer nu i guld, Melander har ute Inken men den borde väl behöva lite loop i kroppen?

Heartbreaker V.S. I stayerloppet? Tagit många segrar på 2600, Goopen defilerar på hemmaplan!
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-26, 16:36   #2
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Heartbreaker V.S. verkar ju stå löjligt bra inne! Dock är ju hästen osäker som det verkar, så möter väl främst sig själv här....

Västerbo vinner ju givetvis normalt, men får se till att inte fastna.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-26, 17:40   #3
 
wallemedws avatar
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 74
Sharp$: 474
Standard

Hoppas Digital Ink blir favorit! Dom lär inte pressa den allt för hårt denna starten. Knows Nothing tror jag kan bli bortglömd och farlig.

Heartbreaker VS Borde som sagt ha bra chans.

Tekno Odin borde vinna.

Upp till bevis för DDs Hitman i silver nu. Förhoppningsvis till en låg %.

Eder Bob i sista kanske om man letar skräll?
wallemedw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-27, 16:52   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

wizard of ousse kanske kan vara värt ett streck, första barfota, spets -kan bli het - bara en av en handfull hästar.

Senast redigerad av biddybye den 2016-09-27 klockan 16:55.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 09:57   #5
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 890
Standard

Jag tycker Global Republic ser klar ut i sista! Flygmaskin som har garantispets om han bara sköter sig. Blir han inte helt söndermanglad sen så borde det hålla i mål! Har mött hästar som Volstead och Je taime express tidigare i år så det är inget snack om att dom har höga tankar om hästen. Vill helst att % stannar under 40 för att vara helt nöjd så man får väl hoppas att speltjänsterna hittar andra spikar!
emkungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 10:33   #6
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 890
Standard

Vill också passa på att varna för skräll i första! Vår kära Veijo är ingen som jag lutar mina system emot iaf! Alan Wadd var storfavorit för några veckor sedan med kontio i jollen. Nu 8% och Björn i jollen. Tycker det smakar mumma men % lär väl stiga närmare spelstopp. Hoppas iaf att Goop gasar iväg för hästen tålde en rätt så rejält första 500-ing senast. Finns ett gäng roliga hästar till i loppet om det blir lite gasning, så jag kommer att gardera. Hästar i loppet som just nu är under 10% och som ska passas är 3,6,7,9,11. Krävs naturligtvis lite tur för vissa av dom för att komma in i matchen men jag vill hävda att alla är vinstdugliga med lite tur i loppet! Kan tyckas lite fegt att tipsa om halva fältet men det jag vill säga är att om fav kommer bort (vilket inte är helt otroligt) så finns det många fina drag bakom!
emkungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 12:44   #7
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av emkungen Visa inlägg
Vill också passa på att varna för skräll i första! Vår kära Veijo är ingen som jag lutar mina system emot iaf! Alan Wadd var storfavorit för några veckor sedan med kontio i jollen. Nu 8% och Björn i jollen. Tycker det smakar mumma men % lär väl stiga närmare spelstopp. Hoppas iaf att Goop gasar iväg för hästen tålde en rätt så rejält första 500-ing senast. Finns ett gäng roliga hästar till i loppet om det blir lite gasning, så jag kommer att gardera. Hästar i loppet som just nu är under 10% och som ska passas är 3,6,7,9,11. Krävs naturligtvis lite tur för vissa av dom för att komma in i matchen men jag vill hävda att alla är vinstdugliga med lite tur i loppet! Kan tyckas lite fegt att tipsa om halva fältet men det jag vill säga är att om fav kommer bort (vilket inte är helt otroligt) så finns det många fina drag bakom!
Storfavorit var väl att ta i när han var andrahandare och 26%. Dessutom i ett lopp uppe i Norrland, från springspår, där motståndet inte riktigt var i samma klass som nu - merparten av hästarna han mötte då hade inte kommit med i det här loppet på grund av för lite startpoäng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Enrico1 (+5), emkungen (+5)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 13:20   #8
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 890
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Storfavorit var väl att ta i när han var andrahandare och 26%. Dessutom i ett lopp uppe i Norrland, från springspår, där motståndet inte riktigt var i samma klass som nu - merparten av hästarna han mötte då hade inte kommit med i det här loppet på grund av för lite startpoäng.
Måste ha rökt på duktigt den helgen! Fick för mig att han var storis men blandade nog ihop det med att fler av speltjänsterna spikade på sina system. Fel av mig! Dock litar jag inte på Veijo i detta lopp och tycker det är vidöppet bakom!
emkungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 14:46   #9
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Det blir nog bara ett 192-raders i helgen....lite för favoritbetonat.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 16:13   #10
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 131
Sharp$: 4082
Standard

...

Senast redigerad av PhilipBIF den 2016-09-29 klockan 19:53.
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 16:38   #11
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PhilipBIF Visa inlägg

Har även med Spitcum Jubb på ett annat system, som tror jag gynnas av distansen och kan vinna den tunga vägen.
"Spitcum"?

Tror att du borde göra ett uppehåll i internetsurfandet nu....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+20), PhilipBIF (+5), yoozoo (+5), hammmmmar (+50), abstruse (+1), DrGonzo (+20), hugotheboss (+3), Spiritus (+2), Amadeus (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 16:50   #12
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 131
Sharp$: 4082
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
"Spitcum"?

Tror att du borde göra ett uppehåll i internetsurfandet nu....
Haha, "Spitcam" ska det givetvis vara.
Cam och cum.. Ja, Får nog ta en timeout från internetsurfandet.
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 18:26   #13
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Tidiga tankar inför Lördagens Jackpot!


Då var det dags att kötta igenom V7:an gott folk och denna vecka heter stöttepelaren Tekno Odin som bör ha en chans i paritet med Delicious förra veckan och därmed "endast" 6 lopp kvar att rota i!

AVD 1)
Vi inleder med en tveksam favorit ifrån stall Heiskanen. Visst är hästen bra och har en viss chans att spetsa hem det, men hon kommer ifrån 3 raka lopp mot enbart ston och har endast orkat med att vinna ett av dessa över just kort distans. Nu ensamt sto mot ett gäng kapabla pållar av motsatta könet är hon inte mer än en i mängden för mig. 6 Alan Wadd med Goop bästa draget just nu till 8% men det lär nog stiga. 4 Nobel Amok nu med ÖK och 7 Hades Håleryd med Erik också väldigt tidiga. Får plugga på lite extra angående de utländska ekipagen som dock brukar vara lite korta i rocken när det ska stångas med "svenskarna" en som dock känns riktigt intressant till nuvarande procent är 12 Triumf Kåsgård och man bör nog inte heller nonchalera JU´s 11 Broadway Apollo.

AVD 2)
Jämnstreckat mellan 4 ekipage och jag tror allra mest på den knappe favoriten 9 Trevi Dilli men läget drar helt klart ner vinstchansen. Tror faktisk man klara sig väldigt långt på 1,4,8,9 men finns för mig i alla fall 2 tänkbara outsiders i 3 Mithril och formtoppade 7 Mister Cane.

AVD 3)
Gulddivisionen känns tillsammans med långloppet i avd 4 som nyckeln till omgången. Den motiverade favoriten 1 Västerbo Highflyer är helt klart bästa hästen och går ner i klass. Är han på humör och håller upp ledningen så bör det vara spel mot ett mål men kan bli att jag nöjer mig med utgång då det känns som att läget kan bli en fälla och jag får helt enkelt inte riktig känsla för honom ännu. Bakom finns det mycket godis och vid gardering kommer jag inte släppa 12 Coldtown till 2%! Ska också bli intressant hur 11 Digital Ink funkar efter 1,5 års tävlingsfrånvaro.

AVD 4)
Här är det mycket snack om hur bra 6 Heartbreker V.S "står inne i loppet" vilket varken jag eller hästen för den delen lägger någon vikt i. Inga segrar i raden och många "experter" som säkert singlar gör att jag vill måla på här och mitt hetaste motbud står på första volten i 3 Twigs Briard men kommer troligtvis måla på med ett gäng ifrån bakersta volten där miljondraget heter 10 Sparkled Face.

AVD 5)
Kan 6 Tekno Odin förlora? Ja ingenting är omöjligt, men tror han vinner detta 19 av 20 och det finns definitivt inte något bättre/säkrare spikalternativ i omgången och jag bläddrar vidare.

AVD 6)
2 Fossens Bonus har alltid varit en snackhäst och kan väldigt mycket när det stämmer och är given i segerdiakussionen här, men jag måste ändå pusha för 10 Slide So Easy som Flemming verkligen fått snurr på, 4 ettor i raden och en segertid på 1.11,6 senast är inget man får nonchalera. Dessa 2 höjer sig ett snäpp och kan vara ett tänbart lås men även ifall både 7 Roses Glory och 4 Pepe Di Jesolo kommer ifrån fina insatser. Ska man gå längre så är det 1 Order To Fly och 12 Cocktail Fortuna som streckmässigt känns intressanta.

AVD 7)
Spets och slut på 4 Global Republic är kanske det mest troliga scenariot men som klar favorit i sista är jag inte så säker på att jag vill gå det scenariot då det både spelmässigt och sportsligt finns ganska intressanta motbud. 1 Zigge Silvio given men nuvarande låga procent på 5 Eder Bob, 8 Stan Libuda och 9 Sylvester D.K känns för bra för att låta bli.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DonDraper (+5), wallemedw (+1), CuloPip (+10), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av yoozoo den 2016-09-30 klockan 00:06.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 18:40   #14
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
"Spitcum"?

Tror att du borde göra ett uppehåll i internetsurfandet nu....
Spitcum job, kan jag rekommendera.
__________________
Twitter @FredrikHammars
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 22:51   #15
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Spitcum job, kan jag rekommendera.
Haru nå bra länkar....?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td