Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   NFL Week 12 (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/14003-nfl-week-12-a/)

Arch 2012-11-23 01:09

Äntligen den 4:e FGn...ett litet mirakel när försvaren släppte allt...

ExtraCheese 2012-11-23 02:42

Stor idé att kolla vidare på Jets - Patriots.. lika bra och få sig lite sömn :lol:

Fozho 2012-11-23 04:22

Ja jävlar va Patriots käkar/mosar/äger Jets haha :clap:

BroderH 2012-11-23 04:57

Citat:

Ursprungligen postat av Fozho (Inlägg 215093)
Redskins+3.5 sitter så jävla enkelt!

Hoppas Patriots-7 sitter lika lätt!

Plättlätt! Grattis

Fozho 2012-11-23 05:20

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 215097)
Plättlätt! Grattis

Tackar!
Återkommer med fler spel när det närmar sig söndag

BroderH 2012-11-24 18:40

Mina picks för söndagens matcher:

Colts - Bills
Colts -3
Jag håller Colts som ett betydligt bättre lag än Bills och jag litar på att Luck gör jobbet. 2,00 på -3 kändes som ett riktigt bra odds!

Browns - Steelers
Browns ml
Browns är mycket bättre än sitt record och har god chans mot Steelers. Pittsburgh kommer dessutom till start med sin 3:e QB...

Chargers - Ravens
Ravens +1
Ravens tyckte jag var Super Bowl-kandidater innan skadorna kom. Men jag tror de klarar att avfärda Chargers relativt enkelt i alla fall.

Giants - Packers
Packers -4,5
Slutligen ett skrällspel. Packers kommer med fem raka segrar och med formen i zenit. Det kan man inte säga om Giants, även om man fick vila förra veckan. Tror Packers (trots alla skador) har chansen att störa Giants och provar ett mindre bet.

maddmax 2012-11-25 03:05

Jag tycker det ar en valdigt trevlig omgang vi har framfor oss imorgon. Det ar manga matcher som pa pappret ser ut att bli jamna och ett par matcher som antagligen kan bli riktigt roliga att kolla pa.

Jag har Falcons ML som mitt forsta spel, som jag vet ar ett public spel. Buccaneers har fem raka vinster, men ingen av de senaste fyra har varit mot ett .500+ lag. Atlanta ar trots allt 9-1 och man har ett riktigt bra lag. Julio Jones kommer starta och det ar en viktig del i Ryans arsenal. Ryan hade stora problem senaste med hela 5 interceptions mot Cardinals men trots detta blev det en vinst. Delvis berodde det pa Falcons forsvar som endast slapper in 19.3 poang i snitt per match. Buccaneers forsvar ar bast pa marken, inte alls lika bra i luften och det ar dar jag tror Atlanta kommer fokusera sina forsok. Med 293 yards passing per match ar man 4:a i NFL. Jag sager som Lil' Jon; FILA!

BroderH 2012-11-26 09:16

Tre av fyra får jag vara nöjd med, plus i kassan! Att inte skrällspelet gick inte får jag leva med. Blir inte riktigt klok på Giants som pendlar mellan himmel och helvete.

Någon som har nån idé om nattens match? Två dåliga lag möts, läge för UNDER-spel?

maddmax 2012-11-26 18:00

Jag gillar Panthers i HT (ML). Carolina ar battre an sitt W-L och man brukar hanga med bra fram till sista quartern, eller iallafall till halvtid. Cam Newton har definitivt tillrackligt med talang for att klara detta och nar bade McCoy och Vick saknas for Eagles.. Ja, jag tror bortalaget kommer vinna matchen men med bade hogre odds och battre chans (i mina ogon) tar jag hellre halvtid.

Fozho 2012-11-26 19:42

Panthers-3

BroderH 2012-11-26 19:50

Jag gjorde ett mindre UNDER 41 p lir.

Vingklippta örnar mot tama pantrar...

Eagles saknar Vick och McCoy. Panthers producerar inte mycket framåt. Tror Eagles är det bättre laget i grunden, men kanske Panthers är bättre för dagen?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved