Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   Försäsongen NFL 2014/15 (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/19704-foersaesongen-nfl-2014-15-a/)

Serj 2014-07-14 13:22

Låter som en inte alls orimlig fyrling, ska rygga den. Ska dock bara påpeka att du skrivit upp Patriots två gånger.

BroderH 2014-07-14 13:43

Citat:

Ursprungligen postat av Serj (Inlägg 356502)
Låter som en inte alls orimlig fyrling, ska rygga den. Ska dock bara påpeka att du skrivit upp Patriots två gånger.

Tack, ändrat nu. Ändrade till rätt liga också :)

Serj 2014-08-04 12:22

Var lade du denna fyrling? Av någon anledning låter inte WillHill mig kombinera den typen av spel...

Serj 2014-08-04 12:42

Kan Ravens som varit ett stabilt slutspelslag det senaste halvdecenniet studsa tillbaka och vinna AFC North? 3.50 känns rätt högt och de är enligt oddssättarna bara tredje favorit efter Steelers (!) och Bengals. Dock är det som vanligt när det gäller speciellt AFC att jag har dålig koll på läget i lagen men iaf i Baltimore så är väl större delen av de viktigaste pusselbitarna intakta även om Ray Rice kommer missa de två första matcherna. Tror det kan vara värt en liten slant iaf.

BroderH 2014-08-04 13:05

Fyrlingen är lagd på Bet365, vet inte om oddsen finns kvar.

AFC North är verkligen stenhård i år. Ravens borde studsa tillbaka, men samtidigt tycker jag både Bengals och Steelers ser bättre ut än ifjol. Håller nog mitt kära Bengals som det bästa laget ändå. 28% på att Ravens vinner är nog rätt nära "sanningen".

Kommer f ö att skriva en preview i denna tråd om samtliga divisioner om 2-3 veckor. Gör inte så mycket annat på fritiden än att läsa om NFL för tillfället :)

ExtraCheese 2014-08-04 17:28

Håller med er om att Ravens bör "studsa tillbaka" och vara bättre iår. Rankar dom snäppet högre än Steelers t.om. Bengals blir dock svåra, och Unibet erbjuder 3.25 på dom som divisionsvinnare (3.0 på Steelers och 3.25 på Ravens), vilket jag tycker är generöst. Ravens har väl ett lättare schema än de båda, men inte med så stor marginal.

Serj 2014-08-05 13:21

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 362094)
Kommer f ö att skriva en preview i denna tråd om samtliga divisioner om 2-3 veckor. Gör inte så mycket annat på fritiden än att läsa om NFL för tillfället :)

Det ser vi fram emot, tillsammans med lite rekar när säsongen drar igång ;). Min egen framgång med att skriva rekar inom NFL förra året var ärligt talat rätt dålig men med ytterligare en säsong under bältet, en större förståelse för spelet och framförallt ett större intresse för att läsa kring sporten hoppas jag att man ska kunna få lite avkastning.

Serj 2014-08-05 13:37

Vill också passa på att uppmana folk att rejoina förra årets Eliminator Challenge-grupp som vi hade här på Sharps: http://games.espn.go.com/nfl-elimina...?groupID=19027

Kul tidsfördriv som förhoppningsvis kan få lite bättre uppslutning i år.

jaroiten 2014-10-30 00:09

Citat:

Ursprungligen postat av Serj (Inlägg 333739)
Tycker de lag som värvat bäst under free agency är Redskins och Raiders. Ska bli intressant att se om Schaub kan få en nytändning i Oakland och MJD är ju inte heller en dålig signing.

Bra värvningar minst sagt. :lol:

BroderH 2014-10-31 19:08

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 355846)

Ogiltigt spel-ID: 2133450



Plockade en fin fyrling med divisionsvinnare hos Bet365.

Broncos: Bästa laget i AFC som dessutom förstärkt defense med Talib och Ware. Chiefs som var närmast ifjol är som sagt försvagat i år.

Patriots: Näst bästa laget i AFC. Hårt skadedrabbat ifjol. Spelar i en medioker division och bör vinna den med en gäspning.

Colts: Har ett grymt offense som leds av nya superstjärnan (?) Andy Luck. Inte lika bra defense men de andra lagen i divisionen är tämligen usla.

Saints: Hade en del skador på offense ifjol. Ändå passade Brees för över 5000 yards. Har ett av ligans bästa försvar som dessutom förstärkts i år. Är en allvarlig Super Bowl-kandidat. Panthers som vann divisionen ifjol är rejält försvagade och får svårt att nå slutspel.

6.99 på fyrling känns som riktigt bra ränta som vi kvitterar ut till jul!

Kan även rekommendera att spela Saints som singel till 2.50 hos Marathon.

Viktigt med Saints-seger i natt! Nu är alla lag i ledningen. Fyrlingen känns riktigt bra trots Saints usla start på säsongen.

Serj 2014-10-31 19:30

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 380124)
Bra värvningar minst sagt. :lol:

Mmh, det gick inget vidare det där. Är Raiders nya Lions a la 2009?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved