Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-19, 13:18   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

NFL - Week 7


Dags att kicka igång ny vecka i NFL och tiden går fort nu då det kändes som det nyss var premiär.

Stora snackisarna från vecka 6:

Givetvis Aaron Rodgers skada för Packers som inte bara innebär att hans säsong är över utan det är ju också hela Packers då han förmodligen är den enskilt viktigaste spelaren för ett lag i hela ligan.

Det katastrofala domslutet i Jets där videogranskningspersonerna lyckades hitta något som ingen annan på den här planeten håller med om. En TD för Jets blev istället en fumble + toucback så Patriots fick ta över bollinnehavet på sin 20-yard linje. En stor skandal!

"All day" Adrian Peterson fick äntligen springa av sig nu när han kom till nytt lag efter att han varit tillbakahållen i Saints. Debuten i Cardinals blev en succé med 134 rushing yards och 2 TD's. Man kan undra varför Saints inte gav en klasspelare som Peterson chansen...

Chiefs torskade oväntat så nu har alla lag förlorat denna säsongen men vi har fortfarande 2 lag som ännu inte vunnit och det är föga förvånande Browns och 49ers.


TNF ikväll mellan två riktigt bra lag i form av Raiders - Chiefs även om Oakland ännu inte riktigt kommit upp den nivån som folk trodde dom skulle ha. Carr's skada är givetvis en stor orsak till detta, vi får hoppas han är lite fräschare till nattens match annars är nog Chiefs för starka.

Någon som har något att dela med sig av inför vecka 7?

__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-19, 14:12   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har inte hunnit börja analysera på djupet än, men spontant så känns Chiefs -3 riktigt bra inatt. Jag gillar verkligen Chiefs den här säsongen. Raiders har, som du säger, inte kommit upp i nivå och Carrs skada är oroande.

Lutar åt spel på Chiefs men jag bestämmer mig ikväll då jag kikat lite mer.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-19, 20:57   #3
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2017-10-20 04:25NFLOakland Raiders vs Kansas City Chiefs -3 FT+OT 4 2.060

2017-10-20 04:25NFLOakland Raiders vs Kansas City Chiefs UNDER U 46.5 FT+OT 8 1.960


Fick bli ett mindre spel på Chiefs och ett lite större på under. Jag tycker Chiefs är det bättre laget och bör vinna. Det är dock en tuff divisionsmatch på bortaplan och så Raiders kommer inte ge sig frivilligt. Förlorar Raiders ikväll är deras säsong i princip körd. Jag räknar med att Raiders kommer att utnyttja Lynch till max, vilket kommer att tugga mycket klocka. Chiefs försvar är dock så pass bra att de ska kunna hålla emot.

Carr är som bekant skadad, och en kort vecka är inte till hans fördel. Ytterligare en faktor som talar för underspelet.

Ska vi säga 24-17 till Chiefs?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-19, 22:27   #4
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
2017-10-20 04:25NFLOakland Raiders vs Kansas City Chiefs -3 FT+OT 4 2.060

2017-10-20 04:25NFLOakland Raiders vs Kansas City Chiefs UNDER U 46.5 FT+OT 8 1.960


Fick bli ett mindre spel på Chiefs och ett lite större på under. Jag tycker Chiefs är det bättre laget och bör vinna. Det är dock en tuff divisionsmatch på bortaplan och så Raiders kommer inte ge sig frivilligt. Förlorar Raiders ikväll är deras säsong i princip körd. Jag räknar med att Raiders kommer att utnyttja Lynch till max, vilket kommer att tugga mycket klocka. Chiefs försvar är dock så pass bra att de ska kunna hålla emot.

Carr är som bekant skadad, och en kort vecka är inte till hans fördel. Ytterligare en faktor som talar för underspelet.

Ska vi säga 24-17 till Chiefs?
Hakar på Chiefs, tror dom studsar tillbaka efter första förlusten senast!

Underspelet vågar jag mig inte på, känns som båda lagen är starkare på offense än defense.

BOL!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-22, 12:09   #5
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad har vi för kul idag? Postade precis en rek på överspel i Rams-Cardinals.

I övrigt gillar jag Seahawks och Bills. Samt att precis spelade en liten slant på Colts då det verkar som att Fournette missar matchen. Bortles gör inte många poäng på egen hand. Spelade även ett underspel (43,5) på samma match igår.

Vad spelar ni?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-22, 17:03   #6
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 108
Sharp$: 3419
Standard

Ryggar båda era rekar och lirar även

Panthers -3 3/5u

Bättre lag i grunden och även om Panthers torskade och Bears vann senast så var det mot två helt olika motstånd. Panthers tar revansch direkt och vinner den här

Saints -4.5 5/5u
Ö 46.5p 2/5u

Saints verkar ostoppbara nu och Packers utan Rodgers är inte samma lag. Sen tror jag faktiskt på Hundley mot ett mediokert Saints D. 20-37? Vågar däremot inte gå in med allt för mycket på överspelet ifall Packers faller ihop totalt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
CalPrim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-22, 17:46   #7
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Enligt mig finns det mycket intressant idag och min rek är ju inne på samma spår som din, BroderH, med överspelet i London.

Tycker också Titans känns klart överlägsna Browns så det bör bli en enkel seger för Mariota och hans mannar.

Helt enig med att Saints bör vara klart bättre än Packers utan Rodgers.

Panthers känns också klart bättre än Bears om nu Cam still is back.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td