Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   Liga 2 -NFL Fantasy 2018 (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/33233-liga-2-nfl-fantasy-2018-a/)

MonstersOfTheMidway 2018-08-28 05:24

Hej Adam,

För min del är det helt ok. Det är alltid svårt att hitta en dag som passar alla.

Hoppas det löser sig sä du kan vara ”aktiv” när vi draftar.

Kan ju faktiskt bli bra om alla tycker det är OK. Eftersom vi då avverkar de båda snake drafterna dagarna efter varandra och avslutar sedan med den som tar längst tid, auction.

MoTM

SH 2018-08-28 09:12

Ok för mig med.

eddieh 2018-08-28 09:20

Funkar för mig.

mequei 2018-08-29 07:46

Citat:

Ursprungligen postat av Harletun (Inlägg 581875)
Förstår att detta är lite av ett långskott men skulle egentligen verkligen behöva byta dag med 3e ligan till 5e september.

Som sagt förstår att det kanske inte är möjligt men tänkte eftersom i princip alla i liga 3 utom Janbanan, är med i liga 2 så är det egentligen bara 4 spelare som det påverkar, så kanske inte är omöjligt ändå!

Dels, skulle någon som draftar i liga 3 ha något emot att dessa ligor byter plats?
Och framförallt ni som faktiskt inte är med i liga 3, är det någon av er som inte kan den 5e september och inte skulle ha något emot att byta dag?

Skulle det inte funka så ska jag göra allt jag kan för att försöka lösa det, eftersom det är auction så är det inte bara att göra sina val pre-draft, men finns det någon som helst chans att byta så skulle det underlätta.

Hej

Då alla draftdatum är spikade och alla deltagare kanske inte är här inne så ofta så blir detta lite komplicerat.

För att jag ska kunna godkänna att byta draftdatum mellan ligorna så krävs det att du får ett ok från ALLA inblandade. Jag inser problemet med det, men hoppas du förstår hur jag tänker.

Med det sagt, det är helt ok för min del att byta datum

Quack

Harletun 2018-08-29 08:02

Citat:

Ursprungligen postat av mequei (Inlägg 581996)
Hej

Då alla draftdatum är spikade och alla deltagare kanske inte är här inne så ofta så blir detta lite komplicerat.

För att jag ska kunna godkänna att byta draftdatum mellan ligorna så krävs det att du får ett ok från ALLA inblandade. Jag inser problemet med det, men hoppas du förstår hur jag tänker.

Med det sagt, det är helt ok för min del att byta datum

Quack


Yes detta köper jag till 100%, finns tyvärr en risk att alla inte kommer se detta.

MonstersOfTheMidway 2018-08-29 08:39

Citat:

Ursprungligen postat av Harletun (Inlägg 581997)
Yes detta köper jag till 100%, finns tyvärr en risk att alla inte kommer se detta.

Det enklaste är väl att maila alla, antingen själv eller med hjälp av Meq. Mail läser nog alla.

Tror det blir svårt att få alla att säga OK bara här, då vissa inte är så aktiva just här på forumet.

:cheers:

MoTM

Lazlo 2018-08-29 09:44

Ok för mig

mindbender79 2018-08-29 11:25

För mig är det inte optimalt att byta. I nuläget är jag uppbokad onsdag kväll men om det hänger på mig så kan jag försöka styra av..

Harletun 2018-08-29 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av mindbender79 (Inlägg 582015)
För mig är det inte optimalt att byta. I nuläget är jag uppbokad onsdag kväll men om det hänger på mig så kan jag försöka styra av..

Har du redan styrt andra planer är det ju lite trist om du ska behöva avboka det.
Får helt enkelt se till att försöka lösa det på något sätt för förstår att det blir väldigt konstigt om jag ej är med på en auction draft.

Juret 2018-08-30 06:23

Är med i båda så helt okej för mig.

jaroiten 2018-08-30 08:34

Det är ok för mig. :)

mequei 2018-08-31 06:27

Hej

Nu är alla inbjudningar till Liga 2 utskickade och ligan är skapad på Espn.com.
Testa gärna att logga in för att se att allt är ok inför draften.

Att genomföra trades uppmuntras :) men är bara tillåtet under grundspelet. När slutspelet drar igång är det stop.

Hör av er om ni hittar något fel i ligan.

Nu kör vi!

Quack

mequei 2018-09-05 06:28

Lite tråkigt med de små tekniska problemen som vissa fick erfara igår, men tyvärr är det sånt som händer.

För vi som är missnöjda går det ju alltid att försöka sig på en trade :)
Med det sagt: Saquon Barkley, RB, NYG. Kom in med bud :)

Quack

mequei 2018-10-11 14:50

Hej alla!

5 veckor in på säsongen nu, skönt att vara igång.

Hur tycker ni att upplägget funkat?
Tar gärna emot synpunkter och åsikter.

Redan nu förslag på ändringar till nästa år?

SH 2018-10-11 15:37

Tycker allt funkar väldigt bra? Enda som känns konstigt, som jag tänkte på förra året men glömde påpeka inför i år, är att trade deadline i december, är senare än alla ligor jag varit med i och ESPNs standardinställningar.

Är ju för skador, förbättra laget under säsongen man vill ha trades, tror grundspelet är slut 4 december och man får göra trades fram till 5 december i våra inställningar. Undviker gärna att lag som redan är ute från slutspelet gör byten med en dag kvar av säsongen.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved