Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   RAS College Football [Picks Information] (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/3615-ras-college-football-picks-information/)

ludd3emm 2010-08-23 19:52

Detta är ingenting annat än GRYMT! Hur ska man förhålla insatserna till spelen? Förslag på hur många units man bör lägga per spel?

Boone 2010-08-23 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av ludd3emm (Inlägg 58008)
Detta är ingenting annat än GRYMT! Hur ska man förhålla insatserna till spelen? Förslag på hur många units man bör lägga per spel?

Kommer spela 5-6% av kassan på CFB och 6-7% på CBB.

iCash 2010-08-24 12:50

Post #1 uppdaterad

Citat:

VIKTIGT
Se på handicapper.net's sida då releasen för picks kommer så slipper vi 500 frågor som "Har RAS kommit, när kommer RAS?", auto kick införs om detta inte följs!!!


Pavey 2010-09-10 09:42

Citat:

Ursprungligen postat av illen (Inlägg 57959)
Nej, linorna betyder mer i NFL och NCAAF, men det finns skillnad på hur viktiga de är.

Om rörelsen är på "key lines" 3, 7, 10 osv (till 3.5 eller från 3.5 till 3, eller från 7 till 7.5 eller 6.5, något som bolag inte gör så gärna) kan det orsaka fler ändrade resultat än om det är mindre viktiga rörelser, tex från 5 till 6.5

är inte så skilled på amerikanska sporter, så måste fråga: om jag har förstått det rätt så om man missar spelen innan linorna ändras (tänker här på NFL och NCAAF) så finns där inte något spelvärde? exempelvis ett av de senare picksen: Rotation 363 San Diego St. (-10.5) ger nu min bookie -13 till samma odds, är det ens spelvärt anser ni som är insatta? Eller beror det på vilka linor och vilken ändring?

RobinD 2010-09-10 09:49

Citat:

Ursprungligen postat av Pavey (Inlägg 61241)
är inte så skilled på amerikanska sporter, så måste fråga: om jag har förstått det rätt så om man missar spelen innan linorna ändras (tänker här på NFL och NCAAF) så finns där inte något spelvärde? exempelvis ett av de senare picksen: Rotation 363 San Diego St. (-10.5) ger nu min bookie -13 till samma odds, är det ens spelvärt anser ni som är insatta? Eller beror det på vilka linor och vilken ändring?

RAS User Guide: Market Timing, Line Shopping, & Buying Points

Pavey 2010-09-10 11:30

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 61245)

Perfekt! tack Robin!

morrowindl 2010-09-11 16:10

Är det ok att gå ner 2,5 poäng på totalspelen ikväll eller ska man hoppa dem?
Eftersom keypointsen är 3 eller 7 så borde ju det vara inom gränsen, eller tänker jag fel.
Enligt ras ska man ju aldrig köpa poäng på totalerna.

RobinD 2010-09-11 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av morrowindl (Inlägg 61509)
Är det ok att gå ner 2,5 poäng på totalspelen ikväll eller ska man hoppa dem?
Eftersom keypointsen är 3 eller 7 så borde ju det vara inom gränsen, eller tänker jag fel.
Enligt ras ska man ju aldrig köpa poäng på totalerna.

Du ska hålla dig på key numbers 3, 4, 7, 10, 14 etc inte kliva av/på ett sådant nummer.

Viktigare på sides än totals.

Luke 2010-09-12 17:05

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 58115)
Se på handicapper.net's sida då releasen för picks kommer...

Vart på sidan hittar man info om releasen? Har försökt leta runt lite men inte hittat nån countdown som är tillgängligt för icke-medlemmar.

timadolf 2010-09-13 11:29

Citat:

Ursprungligen postat av luke (Inlägg 61658)
Vart på sidan hittar man info om releasen? Har försökt leta runt lite men inte hittat nån countdown som är tillgängligt för icke-medlemmar.

Boone har betalat ca 7000 kr för tjänsten. Du kan se på College Football Handicapper: College Football Predictions Längs till höger ser du om det e på g.
Det finns en låst Rastråd. I SHARPS chat sker countdown.


Jag missade 10:e spelet för veckan, det e bara försöka hänga med.

timadolf 2010-09-13 11:34

Citat:

Ursprungligen postat av Pavey (Inlägg 61241)
är inte så skilled på amerikanska sporter, så måste fråga: om jag har förstått det rätt så om man missar spelen innan linorna ändras (tänker här på NFL och NCAAF) så finns där inte något spelvärde? exempelvis ett av de senare picksen: Rotation 363 San Diego St. (-10.5) ger nu min bookie -13 till samma odds, är det ens spelvärt anser ni som är insatta? Eller beror det på vilka linor och vilken ändring?


College Football Records - College Basketball Records

12-5 med rätt lina

12-5 med closing line


svårt val?

Blixth1958 2010-09-16 13:03

Sitter och pluggar lite regler,Vad menas med quterbacken undviker att bli Sackad,och vad är det för straff:omfg:

laban1982 2010-09-16 13:18

Citat:

Ursprungligen postat av Blixth1958 (Inlägg 62235)
Sitter och pluggar lite regler,Vad menas med quterbacken undviker att bli Sackad,och vad är det för straff:omfg:

beror väl vad du menar med att undvika?

Springer han bara ifrån killen blir det inget straff.
Kör han en intentional grounding, får de köra nästa försök från där han kasta bollen utan att försöka kasta den till någon.

Blixth1958 2010-09-16 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av laban1982 (Inlägg 62238)
beror väl vad du menar med att undvika?

Springer han bara ifrån killen blir det inget straff.
Kör han en intentional grounding, får de köra nästa försök från där han kasta bollen utan att försöka kasta den till någon.

Det var just intentional grounding det stod. Fick ej med det. Tack så mycket för svaret:hattenav:

umebon 2010-09-21 19:17

Tack för alla RAS som ni lägger ut.

En fråga bara... Finns det någon sammanställning av vad de gått ut med för lina och vad slutlinorna var?

Tack än en gång



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved