Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-13, 09:05   #31
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Drafterna kommer att genomföras på dessa datum:

Liga 1 : söndag 1/9 kl 22.00
Liga 2 : onsdag 28/8 kl 22.00
Liga 3 : onsdag 4/9 kl 22.00

Quack
__________________
Forza Löven
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+1), ExtraCheese (+1), Lazlo (+1), MonstersOfTheMidway (+1), Juret (+1)
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-16, 21:13   #32
 
Reg.datum: jun 2019
Inlägg: 4
Sharp$: 16
Standard

Här var man sent in såg jag. Är intresserad av att köra 500-1000:- insats. Går det att få igång en fjärde liga?
Tinocca är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-18, 10:09   #33
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tinocca Visa inlägg
Här var man sent in såg jag. Är intresserad av att köra 500-1000:- insats. Går det att få igång en fjärde liga?

Finns det intresse kan vi absolut köra igång en Liga 4, insats 500 kr.

Lilla problemet är draften, beroende på deltagare kan det vara så att draften som senast går av stapeln 25/8. Kan vara svårt att fylla en liga innan dess och fixa med betalningar osv.

Men vi gör ett försök!


Så: vi öppnar upp för en Liga 4 om intresse finns. Insats 500 kr, minst 12 lag.

Quack
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-18, 13:39   #34
 
Reg.datum: jun 2019
Inlägg: 4
Sharp$: 16
Standard

Toppen, anmäler mig direkt så hoppas vi det blir några fler!
Tinocca är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-22, 09:15   #35
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Svalt intresse för en Liga 4, vi lägger den åt sidan.

Nu ska allt vara fixat i ligorna, hör av er om ni hittar nåt fel.

Imorgon är det derby, Skellefteå-Björklöven, så jag kommer inte vara kontaktbar för än tidigast söndag. Den psykiska ohälsan som kommer av att hockeysäsongen drar igång sätter sina spår, är det nåt viktigt får ni hålla ut

Hata Skellefteå!

Quack
__________________
Forza Löven

Senast redigerad av mequei den 2019-08-22 klockan 09:19.
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-05, 11:37   #36
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Då var alla drafter avklarade och nu är det bara timmar kvar till säsongen börjar!

Tack alla för bra disciplin vid drafterna samt att alla var snabba in med betalningarna, har varit ordning och reda från början vilket underlättar mitt jobb väldigt mycket.

Lycka till alla, nu åker vi!
__________________
Forza Löven
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), eddieh (+3), MonstersOfTheMidway (+1), jaroiten (+7)
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 19:37   #37
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Då var alla drafter avklarade och nu är det bara timmar kvar till säsongen börjar!

Tack alla för bra disciplin vid drafterna samt att alla var snabba in med betalningarna, har varit ordning och reda från början vilket underlättar mitt jobb väldigt mycket.

Lycka till alla, nu åker vi!
Tror jag talar för alla när jag säger att du har skött det grymt bra. Det är omöjligt att göra alla glada men jag är övertygad om att vi alla är tacksamma för ditt jobb, all den tid du lagt ner. Du och Lazlo som år efter år orkar med oss och våra ibland idiotiska kommentarer eller förslag

Det är ovanligt att ha en sån grym bas av spelare år efter år. Jag har inte varit med sedan start men många av Er har det. Det tyder på en anda som är ovan idag.

Så, tack för allt jobb Meq, ditt engagemang och vilja. Samt Lazlo som vår vapendragare när det gäller lottning och bank

Förresten, vilken skit TNF...

/J
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), steen (+5)
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-10, 11:14   #38
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MonstersOfTheMidway Visa inlägg
Tror jag talar för alla när jag säger att du har skött det grymt bra. Det är omöjligt att göra alla glada men jag är övertygad om att vi alla är tacksamma för ditt jobb, all den tid du lagt ner. Du och Lazlo som år efter år orkar med oss och våra ibland idiotiska kommentarer eller förslag

Det är ovanligt att ha en sån grym bas av spelare år efter år. Jag har inte varit med sedan start men många av Er har det. Det tyder på en anda som är ovan idag.

Så, tack för allt jobb Meq, ditt engagemang och vilja. Samt Lazlo som vår vapendragare när det gäller lottning och bank

Förresten, vilken skit TNF...

/J
Tack Monster, kul att höra. Skönt att vara igång även om resultaten lämnar en del att önska

Quack
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-12, 10:32   #39
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Hej alla!

Vill bara påminna alla om att se till att ställa upp med fulla lag i alla matcher. Har varit ett par tillfällen nu då det inte skett.

Absolut kan det finnas förklaringar, men då det är pengar inblandat så vill jag ändå uppmana till så rättvisa förhållanden som möjligt.

Tack

LM Quack
__________________
Forza Löven
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+5)
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-20, 07:05   #40
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Påminnelse till alla lag i alla ligor.

Börja dra ihop sig till slutspel och alla matcher är nu betydelsefulla. Visa nu god inställning och fairplay genom att starta spelare på alla positioner!

Quack
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 14:44   #41
 
Reg.datum: maj 2019
Inlägg: 1
Sharp$: 1783
Standard

Test
jompaschwenne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-24, 09:30   #42
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

Ja, då var denna fantasy säsong över och man kan kolla på slutspelet utan att räkna poäng.

Först och främst ett stort grattis till vinnarna. Roligt med en nykomling som vinnare i Sharp 1. Bra jobbat allihop!

Sedan ett stort tack till Meq som skött alla ligorna galant! Verkligen bra jobbat och det känns jäkligt tryggt att ha dig som LM. Aldrig varit några konstigheter eller tveksamma beslut! Trots en del intressanta trades i Sharp3.

Så ett stort tack till Er alla för en grym säsong! Vi tar nya tag 2020 och hoppas på fyllda ligor med många fina matcher.

God jul och gott nytt år!

//J
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."

Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2019-12-24 klockan 09:32.
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-25, 00:15   #43
 
Reg.datum: aug 2019
Ort: Karlstad
Inlägg: 9
Sharp$: 60


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MonstersOfTheMidway Visa inlägg
Ja, då var denna fantasy säsong över och man kan kolla på slutspelet utan att räkna poäng.

Först och främst ett stort grattis till vinnarna. Roligt med en nykomling som vinnare i Sharp 1. Bra jobbat allihop!

Sedan ett stort tack till Meq som skött alla ligorna galant! Verkligen bra jobbat och det känns jäkligt tryggt att ha dig som LM. Aldrig varit några konstigheter eller tveksamma beslut! Trots en del intressanta trades i Sharp3.

Så ett stort tack till Er alla för en grym säsong! Vi tar nya tag 2020 och hoppas på fyllda ligor med många fina matcher.

God jul och gott nytt år!

//J
Enig! Otroligt bra skött! God Jul och Gott Nytt År alla!
Hxtr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-05, 02:59   #44
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 160
Sharp$: 2206
Standard

Vill uttrycka ett stort tack mequei för ett utmärkt LM arbete, och Lazlo för det ekonomiska! Hoppas givetvis ni orkar fortsätta hålla i det framöver.

Gött även att vi har ett stort gäng aktiva deltagare i ligorna som är intresserade av sporten!

Nu följer vi slutspelet i NFL och hoppas att Cowboys vinner Superbowl... nej just det...
__________________
Tennis:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

F1:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
steen (+1)
ExtraCheese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td