Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   RAS spelen [Frågetråd] (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/3792-ras-spelen-fragetrad/)

oscar4122 2010-09-04 20:26

RAS spelen [Frågetråd]
 
Hej,

Jag känner mig jävligt dum. men hur jag än gör så kan jag inte hitta följande RAS matcher varken på oddsportal eller någon annanstans:

Rotation 310 Buffalo (-20.5) 1.00 UNIT
Rotation 342 Virginia (-3.5) 1.50 UNIT

Ser i Sharps.se - Spreadsheet att buffalo matchen verkar ha spelats kl 01.00 den tredje september.
Men att boones inlägg skrevs i ras picks tråden klockan 13.36 den tredje september.

Virginias match verkar ska vara ikväll 23.00 enligt spreadsheetet. finns dock inte att spela på ngnstans!

Help me out!:skamsen:

edit: hittade virginia -6,5 till 1,91 hos bwin och även på 365.
Men vrf finns denna inte med på oddsportal, vrf hittar jag den inte på pinnen?

iCash 2010-09-04 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av oscar4122 (Inlägg 60332)
Wall of text

Många spel tas bort hos bolag efter att dom bombas p.g.a RAS.
MEN, en god Sharps medlem nämde i chatten att stanjames har linan på -3 @ 1.833 ;)

oscar4122 2010-09-04 20:36

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 60333)
Många spel tas bort hos bolag efter att dom bombas p.g.a RAS.
MEN, en god Sharps medlem nämde i chatten att stanjames har linan på -3 @ 1.833 ;)

Kanon! tack för tipset ;)

Boone 2010-09-04 21:01

Glömmer bort tråden ibland men det är bara att hålla till i chatten så vet man. :)

SuprMario 2010-09-04 21:02

Citat:

Många spel tas bort hos bolag efter att dom bombas p.g.a RAS.
Vad är syftet med att ta bort spel, varför inte justera de med odds så det inte är attraktivt att "bomba" på ett specifikt resultat?
Bolagen justerar ju generellt så att de tjänar what ever the outcome is....

timadolf 2010-09-04 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av oscar4122 (Inlägg 60332)
Hej,

Jag känner mig jävligt dum. men hur jag än gör så kan jag inte hitta följande RAS matcher varken på oddsportal eller någon annanstans:

Rotation 310 Buffalo (-20.5) 1.00 UNIT
Rotation 342 Virginia (-3.5) 1.50 UNIT

Ser i Sharps.se - Spreadsheet att buffalo matchen verkar ha spelats kl 01.00 den tredje september.
Men att boones inlägg skrevs i ras picks tråden klockan 13.36 den tredje september.

Virginias match verkar ska vara ikväll 23.00 enligt spreadsheetet. finns dock inte att spela på ngnstans!

Help me out!:skamsen:

edit: hittade virginia -6,5 till 1,91 hos bwin och även på 365.
Men vrf finns denna inte med på oddsportal, vrf hittar jag den inte på pinnen?

Testa fler ställen, gå in i chatten.

oddschecker.com

har ofta fina bolag på RAS, mycket bättre än oddsportal på de spelen!

iCash 2010-09-04 21:25

Citat:

Ursprungligen postat av SuprMario (Inlägg 60336)
Vad är syftet med att ta bort spel, varför inte justera de med odds så det inte är attraktivt att "bomba" på ett specifikt resultat?
Bolagen justerar ju generellt så att de tjänar what ever the outcome is....

Väldigt individuellt mellan böckerna, men ja, oftast justeras bara linorna, men vänj dig med att spel tas bort från marknaden för att senare dyka upp igen eller inte alls.
Efter några år med RAS så förundras man inte längre utav bolagens agerande.

Pohjan 2010-09-10 15:43

Tänkte bara höra om man kan lägga till vilken dag matcherna spelas för på mina bookies expekt/unibet som är dem ända som ncaa så har dem inte spelen när RAS släpps.. Blir lättare att hitta då.. Tack för all generositet..

RobinD 2010-09-10 15:44

Citat:

Ursprungligen postat av Pohjan (Inlägg 61299)
Tänkte bara höra om man kan lägga till vilken dag matcherna spelas för på mina bookies expekt/unibet som är dem ända som ncaa så har dem inte spelen när RAS släpps.. Blir lättare att hitta då.. Tack för all generositet..

Det är väl bara att kolla spelschemat.

Pohjan 2010-09-10 15:51

Det var bara en tanke för att slippa gå omvägen via NCAA spelshema men är det för "jobbigt" så kan man självklart göra det..

RobinD 2010-09-10 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av Pohjan (Inlägg 61302)
Det var bara en tanke för att slippa gå omvägen via NCAA spelshema men är det för "jobbigt" så kan man självklart göra det..

Det är väl lika jobbigt för de som redan lägger ned tid på att betala för spelen och sedan posta dem som det är för dig att kolla upp det själv?

Man ska inte gapa efter för mycket imo vi har det redan bra förspänt här.

BOSSE 2010-09-24 19:30

Hej!

Viste inte riktigt var jag skulle posta detta men jag har hittat en sidan kanske fler än jag
Jag ska va ärlig men sätter man in 100e får man 100 e. Dem ligger väldigt bra till på RAS spelen men till det dåliga då sidan är kass hehe tycker jag limiterar hela tiden sen om man ska lira på NCAAF då måste man lira tripplar men jag tänkte kanske någon som är sugen när man får bonusen att prova. Men glöm inte vad jag sa jag fick lira 58e som max så jag tog ett RAS spel plus två som jag tror kommer vinna så fick man hålla på så blev så trött ;)

Här kommer spelen iallafall Spelen och jag har precis kollat deras linor KL 20:28 24 September

Arizona Sun Devils - Oregon Ducks
Over/Under bet (54.5) + 1,85

Kansas Jayhawks - New Mexico Aggies
Over/Under bet (47.5) + 1,85

UNLV Runnin Rebels - New Mexico Lobos
Over/Under bet (53.5) - 1,85

Troy Trojans - Arkansas Indians
Over/Under bet (63.5) - 1,85

South Florida Bulls - West Kentucky H.
Over/Under bet (60.5) - 1,85

Houston Cougars - Tulane Green W.
Over/Under bet (59.5) - 1,85

Kansas St. W. - UCF Knights
Handicap (0:7.5) 1 1,85

Glömde skriva sidan :whoco5: www.tipico.com



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved