Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-01-07, 09:49   #31
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Igår meddelade NFL att Bengals - Bills inte kommer spelas klart och som tur är verkar också Damar Hamlin vara på bättringsvägen.

Finallagen hade varsin spelare från Bills och alla kan nog vara överens om att slutresultatet inte påverkades av den inställda matchen. Devin Singletary hade behövt göra 34,3 poäng mer än Josh Allen för att det skulle bli en annan vinnare och det är helt enkelt omöjligt.

Det innebär att våra ligor nu är färdigställda och slutställningen i Liga 2 blev följande:



Vinnare av grundserien blev:

Super Nilsson

Stort grattis!

Skicka PM med betalningsuppgifter till mig så skickar jag ut prispengarna.


MonstersOfTheMidway tog över min roll som eviga tvåa här. Jag blev omsprungen på sista slutspelsplatsen i grundseriens sista match, monday night fotball, med 1,52 poängs marginal av den slutliga vinnaren sen, Josh Gordon. Jag hade dock inget att slutspel att göra ändå eftersom mitt lag sög och jag hade tur hela grundserien. Imponerande av janbanan1 att kunna vinna trots att den kanske viktigaste spelare, Cooper Kupp, inte lirade. Båda ligorna visade att det bara gäller att ta sig till slutspel så kan allt hända.

Ha ett härlig 2023 så hörs vi säkert till hösten igen!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
steen (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 18:37   #32
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 28
Sharp$: 296
Standard

Tack för det Lazlo!
Tack alla som deltagit denna säsongen. Hoppas vi syns nästa säsong också
janbanan1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td