![]() |
Har flyttat över anmälningarna till respektive liga. Se så allt är OK.
|
Nu är det inlagt så att Deebo och Monster är LM för bägge ligorna. :cheers:
|
Hej på er pöjkar.
Är självfallet på i båda ligorna. Half ppr och Full ppr känns helt rätt. |
Hallå!
Jag är sugen på att vara med i liga 2 i år! Tror dock jag bara kör en liga i år. Kan ställa upp om det krisar på 1:an. /Super Nilsson 2, SN2 |
Citat:
|
Tjena tjena!
Jag är gärna med och kör i båda ligorna i år igen. Ser dock att mitt schema inte ser kanon ut under tiden vi tänkt drafta. 29/8 kan jag inte alls. 4/9 och 5/9 behöver jag vara klar till 21. Och 28/8, 31/8, 1/9 och 2/9 kan jag bara från 22. Inser att det inte blir så många dagar kvar. Hoppas det går att hitta någon bra lösning. /The Muscle Hamsters |
Citat:
Lägger till dig. Jag noterar dina datum ovan, det löser vi. 22 draft start har vi ju haft innan. |
Ser att vi är 11 pers i liga 1. Skriv upp mig som reserv i den. Så är jag med om nån ytterligare skulle ansluta, så att vi blir jämt antal.
|
Citat:
Lägger dig som reserv. Vi är 10st med 2st reserver, du och Herr Nilsson. (Erik) Ha det! |
Tja
Alla datum funkar för mig. Dock inte tidigare än 22:00 den 2/9, och inte tidigare än 18:30 den 3/9. // 2Hot2Handle |
Hej,
Jag är gärna med i båda ligorna och datum spelar ingen större roll för mig! /Omaha |
Citat:
Strålande! |
Nu har ni alla betalningsinformationen på PM.
Samma uppgifter som tidigare år. |
Stort tack Lazlo! Du är en klippa!
Påminner även om att det är sista dagen för att meddela datum man inte kan drafta. prel 3/9 20.00 AH Liga 2 4/9 18.00 Snake Liga 1 Dessutom behöver Herr Banan och Erik meddela om ni kan tänka er ställa upp i Liga 1. Vi är 12 där så det är OK men 14 är ju givetvis bättre! Tack alla! Glöm inte betala snarast! |
Tänker att jag skriver i denna tråden, då det rör båda ligorna.
Jag ser gärna att det är 7 direktplatser till slutspel. Därefter tycker jag att den som har gjort flest poäng av övriga lag ska få den sista platsen. Tror att det skulle hålla ligan levande längre. |