![]() |
2025 - Liga 1 NFL Fantasy
Liga 1
Insats: 1 200 kr / lag ( Höjning med 200kr från föregående år ) Scoringformat: Half-PPR, Fractional Typ: H2H Waiver: FA budget, 100, move to last, efter bud Drafttyp: Snake Draftdatum och tid: Snake-draft för Liga 1 kommer genomföras 3/9 21.00 Draftordning: Se längre ner. Lottningen skedde 19.30, fredag 22/8 via Draftordergenerator. Rosters/starters : 17 spelare 7 Offense (QBx1, WRx2, RBx2, TEx1, Flex x 2) 1 Team D/ST (D/ST) 1 Place Kicking (K) 7 Bench (BE) Därtill kommer det även att finnas 1 plats för IR Sista dag för anmälan: FULLT! 1. Lazlo, LAZ - BETALAT 2. mequei, DUCK - BETALAT 3. Steen, STEE - BETALAT 4. onilsson, ONIL - BETALAT 5. victor_mansson, 2H2H - BETALAT 6. ExtraCheese, SAND - BETALAT 7. FindingDeebo, DEBO - BETALAT 8. eddieh, EDH - BETALAT 9. Harletun, HARL - BETALAT 10. fatjake7, FATJ - BETALAT 11. Norsk1, STFO - BETALAT 12. MonstersOfTheMidway, MoTM - BETALAT Prisfördelning 1: 9 500kr 2: 3 400kr Vinnare av grundserien: 1 500kr Trejder kommer att godkännas av LM och Co-LM för snabbare hantering. Är den orimlig kommer den diskuteras. Är LM eller Co-LM involverade i trejden får den andre godkänna den. Grundserien spelas under 14 veckor. 8 lag till slutspel. Seed 8 är laget med mest total poäng. Detta korrigeras manuellt så placering 8 är inte automatiskt den som får seed 8. Vecka 18 i NFL används inte pga. reservbetonade uppställningar etc. Något som är galet eller som vi missat? Bara att kommentera eller skicka PM. MoTM, FindingDeebo |
Är gärna med som vanligt.
|
Jag är självklart med i år med. Årets höjdpunkt detta!
/Deebo |
Kanske ser dåligt, men ingen Monster i liga 1?
|
Citat:
Inte riktigt bestämt mig om jag dubblar i år. Har en tuff höst! Så inte helt 100 än. Men självklart ställer jag upp om det krävs för att få ihop antal osv. Ha en fin helg! //MoTM |
Citat:
Kämpa på, tacksam över ert arbete att styra upp detta |
Uppdatering:
10 anmälda. Behöver minst 2 till! Gott om tid! Hörs! |
Jag är med
|
Vi är i princip tillräckligt för ytterligare 1 säsong, då jag är reserv. 2 till hade varit optimalt.
Vi drar ner på tiderna lite så kollar vi om det dyker upp några till. Ni kan redan nu börja kolla datum då ni inte kan, likt Liga 2. Bra jobbat! |
Info rörande ligan kommer läggas under "message board" på ESPN.
Detta då fler är aktiva där under säsongen. Kolla där med jämna mellanrum. :claps: |
Jag har aktiverat ett facebook-konto och ansökt om att få skriva på NFL Fans Sweden forum. verkar aktivt och kan nog finnas någon som är intresserad därifrån att vara med i vår snake-liga. Vore ju toppen med 14 pers men annars funkar ju 12 oxå.
|
Ser segt ut med de två sista platserna! Några dagar kvar!
Jag hoppar in här så vi har iallafall 14st. Ha det! |
Jag har fortfarande inte fått tillgång till att publicera eget inklägg på NFL Forum på facebook. endast kunnat svara på andras inlägg. Så kommer nog inte bli något med det.
Det ser ut att bli vi 12. Vill vi ha en extra bänkplats då? Alltså 7 platser eller låta det vara som det är nu med 6 plus 1 IR /Deebo |
Hej L,
Mitt förslag är att vi ökar till 7+1. Detta då 2 mindre "lag" blir ju nästan 32 spelare som är "på waivers" mer än en 14. Så jag tycker vi kör 7+1. Inkommer inga synpunkter på det så ändrar jag inom kort. //MoTM |
Då har sista anmälningsdagen passerat. Vi blir 12st i denna liga.
Vi kommer utöka bänken med 1 plats för att kompensera för 2 mindre lag. Vänligen betala omgående så vi kan lotta draftordningen. Ser att det är 2st som inte betalat, om inte det är gjort de senaste dagarna. Osäker om Laz uppdaterat listan de senaste timmarna! Draften kommer lottas på FantasyPros, med kopia till FindingDeebo. Idag är sista dagen för att meddela datum men då väldigt få synpunkter kommit in så är planen att köra den 3/9 21.00. Men ni har idag på er att meddela dagar. Vi lägger den 3/9 som preliminärt. Härligt! Då är vi snart i hamn i båda ligorna! Ska bli riktigt trevligt att fightas med er igen! Hörs! |
Lottning sker 19.30. Exakt då får även Finding Deebo en kopia på lottningen.
Nedräkningen börjar! ( Ändrat från 19.15 till 19.30 pga. familjeproblem ) |
OK! Då är draft ordningen lottad!
Skåda! " Liga 1 Sharp 2025 Draft Order Results Pick # Team Name 1 victor_mansson 2 Harletun 3 mequei 4 Norsk1 5 Lazlo 6 MonstersOfTheMidway 7 FindingDeebo 8 onilsson 9 Steen 10 fatjake7 11 ExtraCheese 12 eddieh Your league draft results have been sent. " Då har vi allt löst inför drafterna. Glöm inte komma i tid. Tack för allt tålamod! Trevlig helg! |
Då har alla betalat! Snyggt! Skönt att det är avklarat!
Vi hörs nästa vecka. Lycka till alla! Glöm inte kolla så ni alla är med på ESPN och att det ser korrekt ut. Det ska inte vara några konstigheter då det är samma lag som förra året. Ha en grym vecka! |
Tjena! Kan vi starta draften 21.15? Jag får lite svårt att hinna till 21.00.
|
Citat:
Ska inte vara några problem! Hör jag inget från de övriga så kör vi 21.15. Ha det! |
Ikväll smäller det!
21.15! Ses i lobbyn! Lycka till alla! :cheers: |
Behöver hjälp av LM, se ligachatten :cry:
|