Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   REK 2012-06-27 Miami Marlins (C. Zambrano) - St. Louis Cardinals (K. Lohse) (MLB) (https://www.sharps.se/forums/baseball/12377-2012-06-27-miami-marlins-c-zambrano-st-louis-cardinals-k-lohse-mlb/)

Maxie 2012-06-26 16:06

2012-06-27 Miami Marlins (C. Zambrano) - St. Louis Cardinals (K. Lohse) (MLB)
 
https://www.sharps.se/forums/includes...s/baseball.jpg
Datum: 2012-06-27
Tid: 01:10
Sport: Baseball
Land: USA
Liga: MLB
Match: Miami Marlins (C. Zambrano) - St. Louis Cardinals (K. Lohse)
Period: ft

Spel: St. Louis Cardinals (K. Lohse)
Insats: 2.00
Odds: 1.900
Bolag:

Motivering:
Hinner inte skriva någon jätte motivering nu men lite kortfattat så är Juni en riktig skitmånad för Marlins och Zambrano har blivit slaktad dem senaste matcherna. Ser forsatt värde i Cardinals. :moneybag:

surrelito 2012-06-26 17:58

Ryggar :) en fråga bara. Kan 0 om baseball. Ska man ta att spelaren ska starta eller ba köra?

Grnvit 2012-06-26 18:10

Om du inte har någon motivering ska du inte skriva en REK. Om folk vill rygga får de följa ditt spreadsheet, alternativt kanske du kan starta en "Dagens baseball"-tråd. :)
Lycka till hur som helst med spelet.

Maxie 2012-06-26 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av surrelito (Inlägg 190851)
Ryggar :) en fråga bara. Kan 0 om baseball. Ska man ta att spelaren ska starta eller ba köra?

Ja, namngiven pitcher ska alltid starta. Mycket viktigt!

Maxie 2012-06-26 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 190854)
Om du inte har någon motivering ska du inte skriva en REK. Om folk vill rygga får de följa ditt spreadsheet, alternativt kanske du kan starta en "Dagens baseball"-tråd. :)
Lycka till hur som helst med spelet.

Motivering kommer, jag lovar. Men om man vill få av en bild av hur jag tänker så kan man läsa gårdagens rek. :)

lordagspippi 2012-06-26 21:06

Covers.com har med denna som free pick idag.
Deras motivering:
Spoiler:
REASON FOR PICK: Play On: St. Louis w/Lohse vs Zambrano
Note: When the Cardinals send Kyle Lohse to the mound against Carlos Zambrano and the Marlins in Miami Tuesday evening St. Louis will do so knowing Lohse is 9-6 in his last fifteen road team starts, and 2-0 in his last two starts in Miami. On the other side of the coin, Zambrano enters in rotten current KW form with 7 strikeouts and 13 walks in his last three starts, while his home ERA (6.12) at new Marlins Park is 3.5 runs worse than his road ERA (2.66). Back the better team and the better arm here tonight. We recommend a 1-unit play on St. Louis. Thank you and good luck as always.

dellan 2012-06-26 22:31

Kommer också spela cardinals, även inatt är det många amerikanska spelare som gillar detta spel och det är ofta dem jag litar på. Känns som att det kommer bli en överkörning från Cards sida, bara min feeling!

oggeb 2012-06-26 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av dellan (Inlägg 190873)
Kommer också spela cardinals, även inatt är det många amerikanska spelare som gillar detta spel och det är ofta dem jag litar på. Känns som att det kommer bli en överkörning från Cards sida, bara min feeling!

Svårt att se cards köra över marlins även om dom vinner. Det är inga heta batters dom har mot Z.. Dock så lämnar grabben sinnessjukt många walks på sistone. Men utan hits så vinner man inte många matcher.

dellan 2012-06-26 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 190877)
Svårt att se cards köra över marlins även om dom vinner. Det är inga heta batters dom har mot Z.. Dock så lämnar grabben sinnessjukt många walks på sistone. Men utan hits så vinner man inte många matcher.

Det har du helt rätt i men det är bara min känsla som säger att det blir en överkörning även fast jag vet att det inte talar för det...

Maxie 2012-06-27 03:55

Blev en helsoft dagsfylla men spelet verkar sitta ändå, skål på er alla!!!! =)

Maxie 2012-06-27 04:26

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 190877)
Svårt att se cards köra över marlins även om dom vinner. Det är inga heta batters dom har mot Z.. Dock så lämnar grabben sinnessjukt många walks på sistone. Men utan hits så vinner man inte många matcher.

Inga heta batters? Nu får du allt förklara dig. :)

surrelito 2012-06-27 06:24

tackar!! 3av3 baseball ryggar =))



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved