Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   MLB 4/7 (https://www.sharps.se/forums/baseball/20045-mlb-4-7-a/)

GorillaPimpin 2014-04-07 16:36

MLB 4/7
 
Baltimore at NY Yankees

Yankees är sista laget att spela sin första hemmamatch för säsongen.
Yankees brukar vara extra taggade när de möter division rivals och lägg till att det är Derek Yeters sista säsong.

Jimenez övertygade inte mot ett Red Soxs som inte har övertygat hittills i år.
Ett stort orosmoment är Yanks offensiv men jag väljer att spela på dem med tanke på att det är deras första hemmamatch.


Cincinnati at St. Louis

Det var många som förlorade mycket pengar på St Louis igår mot Pittsburgh och hoppas på att vinna tillbaks det ikväll, så finns ens övertro på St. Louis och det lönar sig alltid på längden att fada matcher som denna.

Tyvärr är inte Cincinnatis offensiv den bästa så jag garderar med ett Under spel.


Oakland at Minnesota
Kazmir var imponerade i sin debut och pitchade bra mot Twins förra säsongen om jag inte minns fel. Garderar även med ett ÖVER spel här. Senaste 6 inbördes möten har slutat med 10+ runs.

GorillaPimpin 2014-04-07 16:38

Jag glömde, hittar ni Kansas City till 2.00+ så är det ett spel.
:)

maddmax 2014-04-07 17:46

Tror Phillies har sin hemmapremiär imorgon..

Hursomhelst, har själv inte hittat mycket som lockar på dagens schema förutom under i NYY-BAL men den har sjunkit alldeles för mycket efter jag spelade den (8.5 @ 1.877).

Lycka till Gorilla!

Arch 2014-04-07 18:02

Det som jag inte gillar hos Yankees idag är att de flesta av deras power bats är leftie pull hitters (McCann, Beltran (switch hitter, så han bör nog slå leftie mot Jimenez), även Kelly Johnson) och vanligen ska det funka bra med den korta RF sidan på Yankees arena. Idag dock, bör de slå i vinden, enligt MLB.com

Citat:

Wind: 17 mph, In from RF.
Ganska stark vind som ska slå ner alla de där pulled hits och kastar man inte FB till Soriano är det återigen en Yankees lineup som måste skapa runs på marken.


Runt hälften av Davis HRs gick CF/LF och Adam Jones går mest LF också och med Timmons som ump gillar jag över framförallt och sen O's

maddmax 2014-04-07 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 333599)
Runt hälften av Davis HRs gick CF/LF och Adam Jones går mest LF också och med Timmons som ump gillar jag över framförallt och sen O's

Aja, då sitter vi i motsatta båtar. Solo-HR av Jeter, 1-0? :whistling:

Timmons har du dock rätt i, zon som ett A4.

Arch 2014-04-07 18:43

Hah, det är lugnt, har ingen action på matchen, hann inte med O's TT över. När jag väl kom på den iden (för typ 2 min sen) var det redan försent :p

Yeah Timmons är en tajt jävel, hade typ 20+ över mot 10 under förra året


Försöker övertala migsjälv att ta CJ nu för Halos

GorillaPimpin 2014-04-07 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 333590)
Tror Phillies har sin hemmapremiär imorgon..

Ja, det stämmer. Missa totalt att Phillies hemmapremiär igår sköts upp p.g.a dåligt väder.


San Diego at Cleveland
Erlin pitchar bra hemma i San Diego men precis som resten av laget så är bortaspelet inte den bästa. Kluber hade inte sin bästa dag mot Oakland sist men jag väljer att tro det var en engångsföreteelse.

Lycka till allihopa !

GorillaPimpin 2014-04-07 23:40

Cleveland matchen är uppskjuten ser jag nu
:cry:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved