Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   MLB 15/4 (https://www.sharps.se/forums/baseball/20128-mlb-15-4-a/)

Arch 2014-04-14 23:48

MLB 15/4
 
Min första

Braves över 8.5 @1.962, TT över 4.5 @1.935
Braves -1 @2.01



Braves har varit heta, framförallt Freeman och JUp och Carmona är inget speciellt. Om han är på, då kan hans sinker vara bra, men dagarna då han pitchade +93mph är förbi och nu är det runt 90-91. Händer det någon miss så bör det straffas.
Santana är en flyball pitcher som spelar i en liten ballpark med vinden som blåser ut 20mph. Phillies har ute många lefties, så nån HR skulle nog kunna ske. 7-4 Braves

Arch 2014-04-14 23:59

Nästan villig att spela under på både Reds och O's.
I CIN har de Wandy och Bailey, som båda har börjat svagt, men linan är retfulla 7.5 och under är juiced. Om det inte är som att be om action på över, då vet jag inte vad...
I BAL blåser det ut mycket och Chen är en gamling som lever på groundouts och Archer är fortfarande rå. Inte lätt att gå mot en tuff lineup och linan är bara 8, dock är det överspelet som är juiced

GorillaPimpin 2014-04-15 00:00

Lycka till Arch!
Gillar Braves inatt men har lovat mig själv att jag ska undvika matcher med Phillies inblandade i.
Jag kör på Washington, Tampa, Mets och över i Cincy istället.

Arch 2014-04-15 00:06

Nats @Marlins är "why bother" för mig, Marlins blev precis svepta i WAS för några dagar sen och båda lagen är på förlorande streaks. Tycker att Nats är lite bättre, dock är MIA inte illa hemma, det är en pitchers park och pitchers som Hand straffas inte för hårt för misstag. 1.6 är ganska för lågt, jag ger Nats 55% här +/- några

Arch 2014-04-15 00:08

Danke danke! Phillies är mitt lag så jag brukar också undvika dem (också för att inte behöva titta på dem), men av de tidiga var den spelbar för mig. Svårt att se Carmona annat än i problem och Phillies bullpen har också varit skakig


Edit: BOL med dina spel :cheers:


Rapport om mäktiga vindar i Texas

GorillaPimpin 2014-04-15 00:42

Phillies verkar inte gå mot en höjdar säsong i år, men värst är sättet de sviker på när verkligen sätter sitt hopp på dem.

Överlag tycker jag att det tuffa matcher idag med Näts kändes faktiskt som bästa spelet trots det låga oddset.

Hand är 0-2 med 8.59 ERA på 4 starter mot Washington.
På ngt sjukt sätt verkar han ha stora problem med just Näts.

GorillaPimpin 2014-04-15 04:02

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 335532)
Min första

Braves över 8.5 @1.962, TT över 4.5 @1.935
Braves -1 @2.01



Braves har varit heta, framförallt Freeman och JUp och Carmona är inget speciellt. Om han är på, då kan hans sinker vara bra, men dagarna då han pitchade +93mph är förbi och nu är det runt 90-91. Händer det någon miss så bör det straffas.
Santana är en flyball pitcher som spelar i en liten ballpark med vinden som blåser ut 20mph. Phillies har ute många lefties, så nån HR skulle nog kunna ske. 7-4 Braves

Det såg ganska mörkt ut fram till 8:e...

:clap:

Fulsprit 2014-04-15 04:46

Så i baseball så måste man även ha koll på åt vilket håll och om det ens blåser i ens arena...? Och i vilken hastighet...? Kanske till och med för vems frisyr som kan hamna på sniskan...?

Intressant!

:claps:

Arch 2014-04-15 11:43

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 335558)
Kanske till och med för vems frisyr som kan hamna på sniskan...?

Helt klart! Svårare att se bollen med håret i ögonen eller att man blir störd om det kliar under hjälmen


3-0 ;) :cheers:

Arch 2014-04-15 11:46

Citat:

Ursprungligen postat av GorillaPimpin (Inlägg 335557)
Det såg ganska mörkt ut fram till 8:e...

Jag har ju förlorat underspel som var 0-0 i 9:e och överspel som var 7-1 i 1:a, så inget förvånar mig :D

Santana var bättre än jag väntat mig dock


:cheers:

GorillaPimpin 2014-04-15 18:14

Mitt överspel blev voidad...

:cry:

Ännu en knas kväll i Baseball



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved