Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   REK [6/4] Sharps.se Dagens MLB Picks (https://www.sharps.se/forums/baseball/2055-6-4-sharps-se-dagens-mlb-picks/)

Boone 2010-04-06 10:20

[6/4] Sharps.se Dagens MLB Picks
 
Sårå. Ett par dagar in på säsongen och vi har fått den smakstart som vi var ute efter! Så småningom kommer väl första förlusten, men förhoppningsvis inte idag. :)

Gårdagen: 6-0-1 +19 units
Totalt Officiella spel: 5-0-1 +22 units
Totalt Inofficiella spel: 4-0-0 +9 units


Eftersom dryga 300 unika användare läser dessa trådar (kom ihåg siffran, lär väl vara 1000 om nån vecka om detta håller i sig) kan man anta att minst 250 av er spelar på våra tips. Antar man vidare sen att ert unitmedelvärde ligger på 50 kr kan vi med en enkel överslagsräkning se att vi har rånat spelbolagen på (250 * 50 * 31) cirka 400 000 kr över två dagar. Säkerligen en väldigt liten del av deras omsättning, men det skulle inte förvåna mig om de kommer vara snabba med att limitera MLB alternativt sänka oddsen snabbare om vi nu kan hålla i nuvarande tempo ett tag till.

Nåväl, nu till det ni kom hit för.
Dagens enda officiella spel blir följande:

---
New York Yankees (A. Burnett) @ Boston Red Sox (J. Lester) (01:10)

Total runs in game ÖVER 9.5 5u @ 2.000 (O)

Vi cashade in fint på överspelet i söndags och vi ser inget som tyder på att denna matchen skulle bli runsnålare. Vi har två sämre pitchers, Yankees fixar alltid runs på Fenway Park samt att båda lagen känner till varandras pitchers väldigt väl och tidigare har detta bådat vägen för många runs.
---

10:e raka vinsten utan förlust ikväll?
Lycka till allesammans! :cheers:

Edit: Har varit bra drag på chatten när MLB-spelen är igång också. Häng på!

---
EDIT2: TILLAGT IO-SPEL:

San Fransisco Giants (B. Zito) @ Houston Astros (W. Rodriguez) (02:05)

San Fransisco Giants runs in game ÖVER 3.5 3u @ 1.926 (IO Boone)

Giants klarade av jobbet igår och vann enkelt i halvtid och jag ger dem mitt förtroende även idag. Av det jag har sett av dem under spring training så har det mesta bådat gott offensivt medan pitchingen ser fortfarande ut att vara knackig samtidigt som laget inte känns riktigt samspelt i defensiven. Ikväll ställs de mot Astros Wandy Rodriguez som har blivit bättre och bättre för varje år, men som å andra sidan har en urusel statistik mot de Giants lirare han har mött tidigare. Vågar inte köpa att Giants ska vinna hela matchen med en så svajig bullpen som de har, men över 3.5 runs borde de kunna prestera som minst.
---

Methodwaste 2010-04-06 10:24

Keep it up crew, dessa tips uppskattas!

Sharps MLB! :cheers:



edit: kanske är bolagen som ligger bakom serverproblemen, desto fler som inte kommer in och läser, desto fler missat att spe.....

dbrasco 2010-04-06 10:26

Tackar för denna, ryggar illa kvickt :)

Mycket snyggt spelat igår:hattenav:

clappen 2010-04-06 10:27

BOL:clap:

iCash 2010-04-06 10:28

Citat:

Ursprungligen postat av Methodwaste (Inlägg 27818)
edit: kanske är bolagen som ligger bakom serverproblemen, desto fler som inte kommer in och läser, desto fler missat att spe.....

Nee, Hostgator e bara dåliga.. Vi e en fis i rymden till storleken.

Btw, Ta också en titt i papaK's dagbok, han trycker bra med dollars också ;)

klistier 2010-04-06 10:31

Läckert :)

Jerpe 2010-04-06 10:35

Skön dag igår, dagens ryggad såklart, tackar! :D

umebon 2010-04-06 10:40

Ursäkta en novis. Startade konto idag på Pinnen så jag är helt grön där.

Skall jag lägga ovanstående spel om jag vill rygga er, skall jag lägga 5 units på Burnett på över 9.5 för att det skall bli samma spel som ert?

Inte lättaste sajten Pinnen att lära sig spela på. Tacksam för svar

papak 2010-04-06 10:43

Boone, jag hade samma tankar fortsätta rida på överspelet men nu när ni redan postat det så blir det given rygg! Bra jobbat :drunk:

Boone 2010-04-06 10:44

Citat:

Ursprungligen postat av umebon (Inlägg 27827)
Ursäkta en novis. Startade konto idag på Pinnen så jag är helt grön där.

Skall jag lägga ovanstående spel om jag vill rygga er, skall jag lägga 5 units på Burnett på över 9.5 för att det skall bli samma spel som ert?

Inte lättaste sajten Pinnen att lära sig spela på. Tacksam för svar

http://img90.imageshack.us/img90/7425/sampleck.png

umebon 2010-04-06 10:49

Tackar Boone så hemskt mycket!

Illustrativt med en bild..tack än en gång!

RobinD 2010-04-06 10:52

Tack och bock! Förtroendeingivande att ni enbart har ett officiellt pick. Inte som andra cappers som sprider hej vilt! Grymt uppskattat!

ceddix 2010-04-06 11:02

Tack för alla de andra spelen ni har lagt ut. Ryggar självklart idag också.

Nian 2010-04-06 11:06

Ja självklart blir det rygg igen.

Keep up the good work.

htsolna08 2010-04-06 11:44

Ryggat :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved