![]() |
var hittar man 1St 5 innings på bet365?
|
Citat:
|
:S lirade
PHI Phillies @ WAS Nationals (4.5 innings Totalt) Över är det helt fel? |
Citat:
|
Det är INTE samma spel som dom har rekat
|
Citat:
Denna marknad kommer komma upp ca 18.00. |
Citat:
Hittar bara MLB 1st Halfs (5 innings), Baseball Total Points |
Citat:
|
Citat:
|
[QUOTE=dgothe;28190]I natt drömde jag att filtret på Volvo släppte igenom Pinnacle.. men det var inte sant :(
QUOTE] På mitt jobb kommer jag in på vissa sidor genom att gå genom google ;) |
Citat:
Tänkte eftersom det stod runs i reken. |
Citat:
5 Innings - Totalt - Fastställande av spel baseras på ställningen efter 5 hela innings, såvida inte det totalt angivna har överstigit det angivna totala. Sker detta så fastställs spelen på följande sätt - spel på ’över’ det angivna totala fastställs som vinnare medan spel på ’under’ det angivna totala fastställs som förlorare. Trist, får lägga 5 innings när det kommer vid 18 då... :no: |
Ser jag fel eller ger över 5 runs 5 innings 1.66 på bet365?
|
1,66 ser jag med
|
Citat:
|
Undrar samma som lodmajster..
|
Citat:
|
Citat:
|
Ge fan i att spela på 1.66 bara. INTE värt det.
|
bet365 kollar ju här och sänker sedan oddsen...
|
Citat:
Nej, fungerar inte så kompis! |
1,66 känns lite fel, de har U till 1,8 - payout 86,36 = ca 9% mindre än övriga bookies
|
Vilken jävla katastrofutdelning på just den marknaden (86,4% återbetalning).
På övriga 5 innings-marknader uppifrån och ned: 93,2% 93,2% 93,6% 86,4% på vår match 93,0% 93,2% 93,2% 93,0% 93,6% 93,6% 93,2% 93,0% 93,6% 93,0% 93,2% Vad beror det på? :S |
Kan det stämma att oddset gått upp till 2.06 på pinnacle nu?
Tack! |
precis olof, måste vara nån töffe som slant på tangenterna
|
finns det något annat spelbolag som har spel på Total runs 1St 5 innings förutom bet365 och pinnen?
|
Citat:
|
|
Citat:
1.95 ger det där. |
tackar för gårdagens över.
|
Citat:
|
Colorado Rockies ML @ 1.917 3u (IO)
A. Cook must start D. Davis must start |
Tack tack
Citat:
|
hakade på den nu och kollar på matchen.. tackar! pizza och baseball.. fan vad gött.
|
..Davis har börjat bedrövligt!! Två walks och två wild pitches i första inningen, och inte en enda out.
|
Citat:
Det andra spelet är det värt att lira det till 1.66? Tacksam för svar! =) |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Finns under Totalt Över 9 1.86 ------ Under 9 1.95 |
Hahaahaa, läser mbl trådarna hellre än 91:an Karlsson, fan folk är i panik för och hinna få in ett bet på nåt dom inte har en susning om vad det är. Inte meningen och vara elak på någe vis men man kanske skulle lära sig lite först innan man plöjer iväg stålarna hur som
helst. Ex. kolla in olika bookisar, olika spelvarianter osv. så slipper man paniken man upp- lever när man inser att oddset sjunker 0,000001%. Skaffar man Pinnen och är ny så tar det ett tag innan man hittar rätt. Hur som helst, sköna rekar och stort tack för dom som jobbar med det + ett härligt forum ha en bra spelkväll/natt |