Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   REK [8/4] Sharps.se satsar på 9'e raka O-vinster! (https://www.sharps.se/forums/baseball/2079-8-4-sharps-se-satsar-pa-9e-raka-o-vinster/)

Boone 2010-04-08 15:55

En halv run är mycket på ett halvtids-spel. Vi hade räknat med att kunna få över 5 runs till samma odds som nu över 5.5 runs erbjuds till. Med stor sannolikhet kommer detta spelet att strykas om inte linan flyttar sig tillräckligt innan matchstart.

Methodwaste 2010-04-08 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 28626)
En halv run är mycket på ett halvtids-spel. Vi hade räknat med att kunna få över 5 runs till samma odds som nu över 5.5 runs erbjuds till. Med stor sannolikhet kommer detta spelet att strykas om inte linan flyttar sig tillräckligt innan matchstart.

Trodde jag skulle hugga snabbt på Pinnen om jag bevakade men släppst till 1.629, löjligt lågt, gör som ni rekommenderar och avvaktar, kanske går upp när det närmar sig matchstart...

Om någon hittar bättre linor på andra bookies så posta gärna här :)

Unshaved 2010-04-08 16:35

Tack grabbar..
Ryggar över 10 runs,
hur lyder motiveringen, om man får fråga ? :)

iCash 2010-04-08 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av Unshaved (Inlägg 28638)
Tack grabbar..
Ryggar över 10 runs,
hur lyder motiveringen, om man får fråga ? :)

Då ryggar du inte oss :no: Vi spelar O 9.5, inget annat!

Stod i post #1
Citat:

Dagmatch, bollarna verkar flyga bra ut från denna arenan och de som ska stå för pitchingen är inte i närheten av att vara lika bra som de som har pitchat de första två matcherna lagen mellan. Räkna med att public kommer hoppa på då de ser att deras två tidigare matcher har gått över så passa på att spela så tidigt ni kan.

jla 2010-04-08 17:02

ö 5.5 till 1.83 på partybets jag spelade snabbt somsjutton utan att titta här, men hoppas på det bästa

iCash 2010-04-08 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av jla (Inlägg 28649)
ö 5.5 till 1.83 på partybets jag spelade snabbt somsjutton utan att titta här, men hoppas på det bästa

Vi väntade oss en lina på 5.0 runs, så om den inte går ned till kl 20:00 så droppar vi den från (O) - Picks helt!

Boone 2010-04-08 17:33

Hoppas ni hann med totalspelet för hela matchen i alla fall.
Linan på 10.5 nu, bra mycket sämre än det som vi skickade ut i natt. :)

umebon 2010-04-08 17:39

Jopp.. kollade tidigt imorse. Måste tacka för att ni lägger ut spelen i så bra tid så man hinner med om man har tur. Händer mycket med dem under dagen.

Tack för underbara resultat!!

dgothe 2010-04-08 17:53

Intressant att det skulle ändras så mycket under dagen. Kendrick som ska pitcha för Phillies gick grymt bra under spring training, och jag undrar om inte Phillies vilar några av sina vanliga starters idag... jag har dock spelat på Ö9.5 till 1.86 för att Boone och grabbarna är magiska :)

comprende 2010-04-08 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 28663)
Hoppas ni hann med totalspelet för hela matchen i alla fall.
Linan på 10.5 nu, bra mycket sämre än det som vi skickade ut i natt. :)

eftersom det är sånt himla drag kring era picks nu och linor o odds ändras ganska snabbt så kanske det vore bra med nån slags angiven värdegräns. jag menar om ni tex rekar ö8 till 1,85. så kanske ni kan redan i reken ange vad det finns för utrymme enligt er till oddssänknnigar för den linan, typ 1,77 eller nåt.

va bara en tanke.

bra jobbat.:hattenav:

RobinD 2010-04-08 18:20

Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 28677)
eftersom det är sånt himla drag kring era picks nu och linor o odds ändras ganska snabbt så kanske det vore bra med nån slags angiven värdegräns. jag menar om ni tex rekar ö8 till 1,85. så kanske ni kan redan i reken ange vad det finns för utrymme enligt er till oddssänknnigar för den linan, typ 1,77 eller nåt.

va bara en tanke.

bra jobbat.:hattenav:

No offence, men sharps flyttar knappast några linor. Det visar dock att crew vet vad de rekommenderar! Bra jobb!

Boone 2010-04-08 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 28682)
No offence, men sharps flyttar knappast några linor. Det visar dock att crew vet vad de rekommenderar! Bra jobb!

Mina 25k flyttade Pinny-linan imorse ;) Men du har rätt, vi är bara en vääääldigt liten del i MLB som omsätter miljoner varje dag.

RobinD 2010-04-08 18:25

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 28684)
Mina 25k flyttade Pinny-linan imorse ;) Men du har rätt, vi är bara en vääääldigt liten del i MLB som omsätter miljoner varje dag.

Stor omsättning innan likviditeten placerats ut ordentligt? Menar bara att jag inte tror att pinny bevakar sharps som RAS, ännu iaf;)

bftrader 2010-04-08 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 28684)

Tänk om alla la spelen på betfair, trevlig trend som man kunde göra pengar på.
Men det är ju kass omsättning där tyvärr.

comprende 2010-04-08 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 28682)

stopp stopp nu, va inte så jag menade.:no:
jag kanske va otydlig men du missförstod mig lite robin.

menade mer att det är många som följer era picks vilket syns på trådarna med många frågor om oddsen mm. så finns det en undre gräns enligt er var värdet tar slut så inkludera gärna det. sen är det så klart helt upp till en själv att lägga spelen eller inte.

Boone,
jo, pinnen hade sänkt med nästan en tiondel när jag kollade ca 45minuter efter att ni lagt ut reken.