![]() |
En halv run är mycket på ett halvtids-spel. Vi hade räknat med att kunna få över 5 runs till samma odds som nu över 5.5 runs erbjuds till. Med stor sannolikhet kommer detta spelet att strykas om inte linan flyttar sig tillräckligt innan matchstart.
|
Citat:
Om någon hittar bättre linor på andra bookies så posta gärna här :) |
Tack grabbar..
Ryggar över 10 runs, hur lyder motiveringen, om man får fråga ? :) |
Citat:
Stod i post #1 Citat:
|
ö 5.5 till 1.83 på partybets jag spelade snabbt somsjutton utan att titta här, men hoppas på det bästa
|
Citat:
|
Hoppas ni hann med totalspelet för hela matchen i alla fall.
Linan på 10.5 nu, bra mycket sämre än det som vi skickade ut i natt. :) |
Jopp.. kollade tidigt imorse. Måste tacka för att ni lägger ut spelen i så bra tid så man hinner med om man har tur. Händer mycket med dem under dagen.
Tack för underbara resultat!! |
Intressant att det skulle ändras så mycket under dagen. Kendrick som ska pitcha för Phillies gick grymt bra under spring training, och jag undrar om inte Phillies vilar några av sina vanliga starters idag... jag har dock spelat på Ö9.5 till 1.86 för att Boone och grabbarna är magiska :)
|
Citat:
va bara en tanke. bra jobbat.:hattenav: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men det är ju kass omsättning där tyvärr. |
Citat:
jag kanske va otydlig men du missförstod mig lite robin. menade mer att det är många som följer era picks vilket syns på trådarna med många frågor om oddsen mm. så finns det en undre gräns enligt er var värdet tar slut så inkludera gärna det. sen är det så klart helt upp till en själv att lägga spelen eller inte. Boone, jo, pinnen hade sänkt med nästan en tiondel när jag kollade ca 45minuter efter att ni lagt ut reken. |