Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   REK [11/4] Sharps.se Dagens MLB Picks (https://www.sharps.se/forums/baseball/2130-11-4-sharps-se-dagens-mlb-picks/)

Boone 2010-04-11 02:49

[11/4] Sharps.se Dagens MLB Picks
 
Officiella: 10-0-1
+44 UNITS


10 raka vinster är skönt, men 11 är ännu skönare så vi tänkte prova detta spelet:

Toronto Blue Jays (S. Marcum) @ Baltimore Orioles (K. Millwood) (19:35)

Total runs in game UNDER 9.0 5u @ 1.833 (O) VINST

Känner mig rätt dåsig nu så ni får vänta med en ordentlig motivering till imorn, men detta spelet kommer att dyka i odds ännu mer under dagen troligtvis så det är bra om ni kan spela det så tidigt som möjligt. Vi känner ett par cappers som kommer skicka ut detta som spel.

Bettet baserar sig på respektive pitches gjorde en bra första match samt att deras bullpens bör vara utvilade efter idag. Kommer med bättre motivering imorn.

Lycka till. :cheers:

gentile91 2010-04-11 03:07

:cheers:

Fangtastic 2010-04-11 03:07

Tack så mycket:)

Gb 2010-04-11 03:08

Tnx Boone!

:cheers:

egelund 2010-04-11 03:31

Tack som fan! Tack vare er är jag full idag! Antar att ni bjuder på bakfyllan med :drunk:

Knaffell 2010-04-11 03:39

Tackar för denna. :cheers:

Grymt bra jobbat med MLB:n hittills grabbar, tvekar inte på att det kommer fortsätta på detta vis. Otroligt schysst av er att hjälpa oss speltorskar.

OT: Förstår att ni tjänar en hel del på bettingen, men jag tycker ändå att ni inte ska behöva stå för hela underhållet utav detta forum, då ni förutom en massa tid även lagt ner en hel del löööv (:yes:).

Jag tycker därför att ni givetvis ska få ha reklam, länkar etc. Så länge det ser snyggt och städat ut är det inget som stör mig.

Jag är nöjd - och vill därför se er så nöjda som möjligt :thumbup:

egelund 2010-04-11 03:45

Citat:

Ursprungligen postat av Knaffell (Inlägg 29639)
Tackar för denna. :cheers:

Grymt bra jobbat med MLB:n hittills grabbar, tvekar inte på att det kommer fortsätta på detta vis. Otroligt schysst av er att hjälpa oss speltorskar.

OT: Förstår att ni tjänar en hel del på bettingen, men jag tycker ändå att ni inte ska behöva stå för hela underhållet utav detta forum, då ni förutom en massa tid även lagt ner en hel del löööv (:yes:).

Jag tycker därför att ni givetvis ska få ha reklam, länkar etc. Så länge det ser snyggt och städat ut är det inget som stör mig.

Jag är nöjd - och vill därför se er så nöjda som möjligt :thumbup:

Tycker man borde införa en donationsfunktion istället! På så sätt undviker man reklam...(som jag ogillar) :)

Knaffell 2010-04-11 03:51

Citat:

Ursprungligen postat av egelund (Inlägg 29640)
Tycker man borde införa en donationsfunktion istället! På så sätt undviker man reklam...(som jag ogillar) :)

Sounds good too, why not liksom ? :)

Plutus 2010-04-11 07:05

Tack ska ni ha!

iCash 2010-04-11 07:29

Denna slashas hejvilt nu, skynda fynda!

patrikLA 2010-04-11 07:41

Ligger på @1.74 på bet365 nu.

Tack. Nu drar vi in elfte vinsten!

htsolna08 2010-04-11 07:43

Ryggat :)

KP 2010-04-11 07:48

Citat:

Ursprungligen postat av egelund (Inlägg 29640)
Tycker man borde införa en donationsfunktion istället! På så sätt undviker man reklam...(som jag ogillar) :)

Vi vägde mellan dessa två alternativ och kom fram till att, varför ska ni donera från era vinster när nu spelbolaget istället gör det åt er.

Det som är synd är bara att jag, boone, icash, avej mfl redan har konto där och kan inte ändra på dom :skamsen:
Annars hade de blivit dubbelvinst med två flugor i en smäll.

patrikLA 2010-04-11 07:53

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 29651)
Vi vägde mellan dessa två alternativ och kom fram till att, varför ska ni donera från era vinster när nu spelbolaget istället gör det åt er.

Det som är synd är bara att jag, boone, icash, avej mfl redan har konto där och kan inte ändra på dom :skamsen:
Annars hade de blivit dubbelvinst med två flugor i en smäll.

Jag har inte konto på pinny än. Nu spelar jag inte för några storsummor direkt, men ska så fort jag byggt upp rullen 30% till så öppnar jag konto där via eran länk.

Storchen 2010-04-11 08:34

:cheers:

Ryggad på Bwin under 9 @ 1,80

1,80 finns kvar i skrivande stund



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved