![]() |
Citat:
Hatten av för Sharps MLB :hattenav: |
Citat:
jag tror han var sarkastisk, anywayz, WELCOME TO MY STREAK everybody, ni slår mig aldrig i torskade i rad! :holms: :moneybag: train TJUU TJUUUU |
Man kan inte vinna varje gång!! sätter ni dagens istället:)
|
13-1? Fan va uselt! Trodde ni va proffs!;)
|
Citat:
|
Tack för spelet ändå killar! Nu laddar vi om inför nästa! :)
:cheers: |
Citat:
|
Det var nån som så att boone var bra på baseball... sen loggar man in på morgonen och ser förlust... :sad: ;)
|
Citat:
Att förlusten skulle komma var ingen nyhet, endast en tidsfråga, synd bara att vår motivering blev sned-kn***ad på 1.5 innings, det som stör mig mest. Man sitter trots allt med en årslön efter 10 dagar med baseball :) Vi chillar idag, ev. att vi droppar några (IO) spel senare. |
Citat:
|
Synd, men stort tack ändå!
|
Givetvis kan man inte förvänta sig att varje spel går in, men vad man eventuellt tappade på det här bettet har man redan tjänat in flera gånger om på de tidigare tipsen.
Som alla andra har sagt, bara att bita ihop och komma igen! |
Ni får äran att skylla på mig, jag höjde mina units ganska rejält igår! :thumbdown:
Men jag kommer att fortsätta att rygga, bra jobbat med 13-1 tycker jag! :claps: |
en fråga till dom som har expekt .. tog Ö 7 på pedros igår det blev 1-6 = 7
San Diego Padres - Atlanta Braves BET -- Over/under MLB over 7 runs RESULTAT under 7 runs (1-6) 1.90 hur kan dom skriva under 7 ? |
Vad betyder AS
Citat:
Tack på förhand |
Allsvenskan. 13 rätt e fett respekt
|
Citat:
Maila dom, kund supporten e nog inte online på sharps, enklast så, men du borde fått pengarna tillbaka då det blev push;) |
Citat:
OBS! IRONI* |
martingale på sharps mlb picks? :rolleyes:
|
inget nytt för idag?=)
|
Citat:
Nej, kolla dagens tråd. Kanske kommer IO picks |
Såklart en förlust kommer. Vem trodde annat?
Tack för alla spel sharps. :cheers: |
Citat:
Väldigt oseriöst kändes det, har inte spelat på expekt sedan dess. ursäkta ev. stavfel, är onykter. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lite lurigt det där med att samma termer används för olika saker mellan de olika bolagen. Voiden vid oavgjort ska ju komma när det är ett DnB-spel, inte Matchodds/Moneyline. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|