Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   REK [14/4] Dagens MLB pick: So far so good! (https://www.sharps.se/forums/baseball/2174-14-4-dagens-mlb-pick-so-far-so-good/)

Abyss 2010-04-15 06:37

Aja sånt som händer... bättre lycka idag

phyxiux 2010-04-15 06:42

Så fort det blir en förlust blir folk lite griniga. Var glad och nöjd att dom delar med sig av spelen! Är en omöjlighet att beta på en hel baseball säsong utan förlust.....! visa samma karaktär vid vinst som vid förlust!

Bra spel sharps crew. Det är bara att ta nya tag =)

Methodwaste 2010-04-15 06:45

Skönt att inte bara jag hade en tung dag idag, alltid trevligt med lite sällskap i minuszonen. Men nu tycker jag vi vänder skutan i rätt riktning igen!

imo 2010-04-15 06:45

Citat:

Ursprungligen postat av phyxiux (Inlägg 31336)
Så fort det blir en förlust blir folk lite griniga. Var glad och nöjd att dom delar med sig av spelen! Är en omöjlighet att beta på en hel baseball säsong utan förlust.....! visa samma karaktär vid vinst som vid förlust!

Bra spel sharps crew. Det är bara att ta nya tag =)

+1
oddset droppade ju sönder=bra spel. och när vi lirar med odds mellan 1,7-1,95 så finns det inget som heter i närheten av säker match. däremot säkert plus över en längre mätperiod ;)

clappen 2010-04-15 06:58

13-1 nu i stats..... Ser inte bra ut.:no:

Ny dag och nya tag! :popcorn:

akeman 2010-04-15 07:02

Citat:

Ursprungligen postat av clappen (Inlägg 31339)
13-1 nu i stats..... Ser inte bra ut.:no:

Ny dag och nya tag! :popcorn:

Jo, visst var det trist att nollan sprack, men det är väl ändå svårt att påstå att det inte ser bra ut? Tänk om man själv kunde ha en träffprocent på 93! Då skulle pensionen vara säkrad... :p

Hatten av för Sharps MLB :hattenav:

tompa87 2010-04-15 07:04

Citat:

Ursprungligen postat av akeman (Inlägg 31340)
Jo, visst var det trist att nollan sprack, men det är väl ändå svårt att påstå att det inte ser bra ut? Tänk om man själv kunde ha en träffprocent på 93! Då skulle pensionen vara säkrad... :p

Hatten av för Sharps MLB :hattenav:


jag tror han var sarkastisk, anywayz, WELCOME TO MY STREAK everybody, ni slår mig aldrig i torskade i rad! :holms: :moneybag: train TJUU TJUUUU

smalke 2010-04-15 07:08

Man kan inte vinna varje gång!! sätter ni dagens istället:)

RobinD 2010-04-15 07:13

13-1? Fan va uselt! Trodde ni va proffs!;)

davo81 2010-04-15 07:18

Citat:

Ursprungligen postat av Methodwaste (Inlägg 31337)
Skönt att inte bara jag hade en tung dag idag, alltid trevligt med lite sällskap i minuszonen. Men nu tycker jag vi vänder skutan i rätt riktning igen!

jag hade en riktig piss dag igår jag med... men nya fräscha tag idag... ;) :KO:

Boden 2010-04-15 07:40

Tack för spelet ändå killar! Nu laddar vi om inför nästa! :)

:cheers:

clappen 2010-04-15 08:01

Citat:

Ursprungligen postat av akeman (Inlägg 31340)
Jo, visst var det trist att nollan sprack, men det är väl ändå svårt att påstå att det inte ser bra ut? Tänk om man själv kunde ha en träffprocent på 93! Då skulle pensionen vara säkrad... :p

Hatten av för Sharps MLB :hattenav:

sarkasm. :smoke: 13-1 är kanonstats.

Rob 2010-04-15 08:12

Det var nån som så att boone var bra på baseball... sen loggar man in på morgonen och ser förlust... :sad: ;)

iCash 2010-04-15 08:19

Citat:

Ursprungligen postat av clappen (Inlägg 31359)
sarkasm. :smoke: 13-1 är kanonstats.

Ja, dom är rent utsagt perversa :cheers:

Att förlusten skulle komma var ingen nyhet, endast en tidsfråga, synd bara att vår motivering blev sned-kn***ad på 1.5 innings, det som stör mig mest.
Man sitter trots allt med en årslön efter 10 dagar med baseball :)

Vi chillar idag, ev. att vi droppar några (IO) spel senare.

Floppus 2010-04-15 08:52

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 31362)
Ja, dom är rent utsagt perversa :cheers:

Att förlusten skulle komma var ingen nyhet, endast en tidsfråga, synd bara att vår motivering blev sned-kn***ad på 1.5 innings, det som stör mig mest.
Man sitter trots allt med en årslön efter 10 dagar med baseball :)

Vi chillar idag, ev. att vi droppar några (IO) spel senare.

"en årslön" haha sick sick! Ni har givit mig en sprillans ny macbook air + ganska mkt kalas pengar för spelen, bugar och bokar !:claps:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved