![]() |
Citat:
Dessa människor är inte Sharps-specifika dock. Finns på alla forum i alla trådar. Undviker Google till varje pris... Frågar saker som "Vilken stad är Espanyol ifrån" eller "Hur många megapixlar är iPhone-kameran på" Ständigt dessa frågor som googling på Espanyol+city eller iPhone+camera kommer att ge svar på, på under 10 sekunder. Man kan nästan tro att det är någon sorts störning hos folk. Nåväl, over and out. Fint att de lägger spelet i första inlägget iaf, så att man slipper läsa alla idiot-posts... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tacksam för hjälp! |
Citat:
|
nu finns det vanlig moneyline på pinnen
|
fick precis 1.81 ml på betfair.
|
St Louis Cardinals ML 2u @ 1.794 (IO Avej)
San Francisco Giants ML 2u @ 1.847 (IO Avej) LAA Angels -1.5 2u @ 2.16 (IO Avej) Colorado Rockies ML 2u @ 1.704 (IO Avej) Kansas City Royals team total O 4.5 2u @ 1.893 (IO Avej) Colorado Rockies team total O 5 3u @ 1.98 (IO Avej) |
Ryggar nu, inte alltför sönderslashad. 1,75 på Cubs på bet365.
|
Chicago Cubs Moneyline 5u @ 1.847 (O)
Chicago Cubs 1st 5 innings Moneyline 5u @ 1.800 (O) Mer info senare EDIT: IO Spel St Louis Cardinals ML 2u @ 1.794 (IO Avej) San Francisco Giants ML 2u @ 1.847 (IO Avej) LAA Angels -1.5 2u @ 2.16 (IO Avej) Colorado Rockies ML 2u @ 1.704 (IO Avej) Kansas City Royals team total O 4.5 2u @ 1.893 (IO Avej) Colorado Rockies team total O 5 3u @ 1.98 (IO Avej) Jävligt bra rekar!!! Alla spelen går bra nu!! |
Citat:
|
Innan det blir ett herrans liv här, Mr_Ace har fått sig en varning. Så det är ingen idé att fortsätta kommentera hans inlägg. Sån attityd görs bäst i att ignorera enbart. Vi alla vet att det är valfritt att rygga.
//MOD |
Jag vet varför det inte gick bra, jag höjde min insats :P
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Bah, jobbig natt.. Shit happens:KO:
|
det vänder snart igen. guaranteed.