Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   21/7 MLB (https://www.sharps.se/forums/baseball/3270-21-7-mlb/)

tompa87 2010-07-21 10:40

21/7 MLB
 
tankar, funderingar?

Gillar Red Sox idag!

EDIT: såg nu att bucholz varit borta en månad, kan vara lite ringrostig?

dgothe 2010-07-21 12:03

Hittar bara en hemmamatch idag och det är Cardinals mot ett Phillies som blir svagare och svagare.. Moyer lämnade matchen skadad igår och nu går ryktena helvarma om att Werth kommer tradas innan deadline, vilket givetvis påverkar hans performance (säger jag).

Får se oddsutvecklingen på övriga matcher under dagen, men jag tror inte det blir några fler.

Sonadar 2010-07-21 16:29

Ska försöka ge mig in MLB i liten skala, tycker det är riktigt kul med baseball ju mer man sätter sig in i det.

För mig ser dagens spel ut som följer:
Phillies - STL
Red Sox - Athletics
Indians - Twins
LAAoA - Yankees
Rays - Orioles

Brukar sitta o glutta på MLB-hemsidans scoreboard samt ESPN America. Någon som har något annat bra tips på vart man kan fördjupa sina kunskaper i ämnet MLB?

tompa87 2010-07-21 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av Sonadar (Inlägg 50855)
Ska försöka ge mig in MLB i liten skala, tycker det är riktigt kul med baseball ju mer man sätter sig in i det.

För mig ser dagens spel ut som följer:
Phillies - STL
Red Sox - Athletics
Indians - Twins
LAAoA - Yankees
Rays - Orioles

Brukar sitta o glutta på MLB-hemsidans scoreboard samt ESPN America. Någon som har något annat bra tips på vart man kan fördjupa sina kunskaper i ämnet MLB?

Mitt ser ganska like ut,

STL ML+RL, Red Sox, Rays RL, Rays-O´s O 9,5, Brewers ML, Twins RL.

Bara att smida medans järnet är varmt :) :moneybag:

pecke01 2010-07-21 17:16

Citat:

Ursprungligen postat av Sonadar (Inlägg 50855)
Ska försöka ge mig in MLB i liten skala, tycker det är riktigt kul med baseball ju mer man sätter sig in i det.

För mig ser dagens spel ut som följer:
Phillies - STL
Red Sox - Athletics
Indians - Twins
LAAoA - Yankees
Rays - Orioles

Brukar sitta o glutta på MLB-hemsidans scoreboard samt ESPN America. Någon som har något annat bra tips på vart man kan fördjupa sina kunskaper i ämnet MLB?

MLB TV. Billigt att köpa och då kan man se alla matcher om man vill. Tycker det är riktigt bra.

Kattbert 2010-07-21 17:27

Förutom att jag ryggat dgothes St Louis Cardinals så har jag spelat

Cincinnati (B Arroyo) vs Washington (S Strasburg) @ 2,1

Jag lyckades pricka in den lägsta oddsnoteringen. Jag har periodvis fört statistik och letat variabler/parametrar att följa i mitt spel och detta spel bygger på en simpel kombination av variabler vars utfall varit entydigt positivt.

tompa87 2010-07-21 20:48

herregud, jag sitter med över 9,5 å -2 till rays, 5-4 rays efter 5, en enda hit ger mig alltså en garanterad plusdag, å dem sätter in bullpennen å lyckas inte göra en enda run... tråksport!

calahan 2010-07-21 21:37

Go dag idag.
Lägger till pirates-brewers ö 8.5, brewers och cards -1

toloiten 2010-07-21 22:54

milwaukee och över, padres över, arizona, cardinals, nationals

timadolf 2010-07-21 23:43

[quote=toloiten;50908]milwaukee och över, padres över, arizona, cardinals, nationals[/quote
RYGG!

Jag KÖR

Milwaukkee ÖVER 4,5 runs
Padres ÖVER
Cardinals
Nationals
Arizona
Dodgers

tompa87 2010-07-22 07:28

haha, kom till jobbet å såg att mets å dbacks var igång än, drog igång mlb tv å såg att zona hade en ut å 2 på, å oddset på mets var 3.50, pitcher leder med 2-0, drar en u på mets, å klickar tillbaks till rutan.. å zona drar en långboll å driver in en... härliga tider!

Boone 2010-07-22 07:35

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 50927)
haha, kom till jobbet å såg att mets å dbacks var igång än, drog igång mlb tv å såg att zona hade en ut å 2 på, å oddset på mets var 3.50, pitcher leder med 2-0, drar en u på mets, å klickar tillbaks till rutan.. å zona drar en långboll å driver in en... härliga tider!

Härliga tider att förlora?

timadolf 2010-07-22 07:40

Hur vann White Sox Boone?


Har du lagt av med Vinstmaskin2?

Aha det var gårdagens matcher, sorry my fault.

tompa87 2010-07-22 07:42

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 50930)
Härliga tider att förlora?

Sarkasm baby.. tyckte det föll perfekt i linje med hur min gårdag såg ut, extremt tråkigt att börja dagen på samma sätt

Boone 2010-07-22 07:44

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 50933)
Sarkasm baby..

Haha, men vafan.

Jag satt faktiskt och kollade på den matchen. La pengar på Mets i 8:e, bytte pengarna till D-backs i 13th. Om Mets bara lyckades med 1 basehit på 8 innings mot ligans sämsta bullpen så hade de helt enkelt ingen chans att vinna. D-backs var nära flertalet gånger tidigare under EI också.

Vinstmaskin #2 ska få sig ett uppsving alldeles strax. :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved