Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   24/7 MLB Lördagsgodis (https://www.sharps.se/forums/baseball/3293-24-7-mlb-loerdagsgodis/)

Boone 2010-07-24 10:30

24/7 MLB Lördagsgodis
 
http://img39.imageshack.us/img39/2716/247g.png
Har hittat ett fint flow lagom till insatshöjningen nu som jag hoppas kan hålla i sig ett tag framöver. :)

Fortfarande självförvållat ont i huvudet, men mitt tidiga lean just nu:

Över 7.0 på Cincinnati Reds @ Houston Astros.
Reds såg hetare ut offensivt igår samtidigt som Astros visade att de också kan göra runs på hemmaplan. Visst är det aces som står för pitchingen, men 7 är en låg total som de bör komma över.

Hittar jag ingenting som talar mot det blir det nog ett spel, men jag återkommer.

Unshaved 2010-07-24 14:24

över8,5 i mets/dodgers,
Padres

YOUSAIDWHAT 2010-07-24 14:36

NY Yankess -1.5 @ 1.83
Padres -1.5 @ 1.86
ATL Braves @ 1.94

calahan 2010-07-24 14:57

dodgers-mets ö 8.5 so far. Ser nästan för bra ut.
Över i brewers-nats ser intressant ut men ser hur vindarna och vädret ter sig.

Arch 2010-07-24 17:44

Storm och dåligt väder i Chicago, regnat mycket under gårdagen, kan bli flera avbröt. Kan hända att ingen av starters stannar längre i matchen om den bryts tidigt.

Detroit matchen blev inställd och det är risk för regn inatt också. Likaså i Cleveland där Tampa ska spela.

Skulle inte oroa mig mycket för Brewers, de har tak och stora väggar vid sidorna, sällan de påverkas mycket av vädret

http://www.mssu.edu/upwardbound/Scra...ler%20park.JPG

Arch 2010-07-24 18:44

YTD 35-31-3 +6.38u


Yankees over 10.5 @1.81 0.62u att vinna 0.5u
Royals ML @3.05 0.25u

Jeter spelar DH idag, så offensiven hos Yankees är normal, deras försvar är lite sämre nu med Pena på SS. Mitre har press på sig, varit skadad, Yankees bullpen kan vara lite seg (förutom Mo). Tror båda lagen kan göra en del runs.

Spelar Royals ML av ren princip. Mitre ska aldrig vara 1.45 fav

Storchen 2010-07-24 18:45

Hakade på Reds@ Astros över 6,5

Cueto har nyligen haft influensa och trots fin ERA på 3,39 gått 7 eller över 7 av 10 senaste starter.
Oswalt hade lite problem med högra ankeln sist borta i Pittsburg där det blev 0-9 i röven.
har hannars 5 av senaste tio starter gått 7 eller mer runs.

Arch 2010-07-24 18:48

Oswalt blev träffad i fotleden av en line drive och fick utgå tidigt förra matchen

toloiten 2010-07-24 19:13

Giants
texas
minnesota
houston
dodgers
oakland
yankees-kansas över
florida
padres
red sox rl

Arch 2010-07-24 20:19

Phillies ML @2.35 0.5u
Tycker Rockies lineup ser lite svag ut och Jimenez har varit mänsklig senaste tiden. Skulle inte försvåna om han stänger av Phillies offense, men jag anser att det finns värde i denna då jag tror Phillies ligger närmare 45% dog än mer.

zimzelen 2010-07-24 20:34

Herregud, sitter med en fyrling där alla sitter med Yankees rl kvar. Ja vad ser man. Gah!!

Jaha nu ser jag att de äntligen tog bort Mitre efter en HR. Gah. 2-7 att jobba upp nu.

Boone 2010-07-24 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av zimzelen (Inlägg 51404)
Herregud, sitter med en fyrling där alla sitter med Yankees rl kvar. Ja vad ser man. Gah!!

Jaha nu ser jag att de äntligen tog bort Mitre efter en HR. Gah. 2-7 att jobba upp nu.

Säkra upp lite?

RobinD 2010-07-24 20:58

Boone, hur kommer det sig att det under flera dagar saknats spel i dina sheets?

Vill absolut inte låta otacksam, men när man följer någon så behöver man konsekvens i det. Svårt att få när du inte postar spel i sheeten. Hattigt liksom, kanske är boones system nedlagt?

Samuel^ 2010-07-24 21:42

Tar Athletics och Rangers idag

Arch 2010-07-25 00:20

Pirates ML @2.60 0.3u
Latos var riktigt, riktigt bra i år, men Padres tvingades lägga honom på DL (för att han nös och kände smärta i sidan, var officiellt skäl) för att ha koll på hans IP, för de vill inte trötta ut honom tidigt om han skulle behövas till playoffs och för att skydda en av de mest lovande unga pitchers i baseball. De kan ha sabbat hans rytm iom att de gjorde så och Padres är klena i offense (förutom Gonzo) och lever på sin pitching. Deras bullpen har fått spela mycket senaste tiden och bara en har under 20 pitches senaste 3 dagar och 4 relievers har spelat 2 gånger. Om Latos är ur balans så är Padres bullpen skakig.

Pirates har fått upp unga talanger som spelar rätt bra just nu, trots att de saknar sin stjärna. Detta kan bli ganska jämn match.



Indians ML @2.62 0.3u
Price var svag i bortaspel förra året och har nu börjat visa det återigen. Rays är 5-21 borta mot Indians och har förlorat 18 raka där.



Rangers ML @1.81 1u
Deras lineup ser fantastiskt ut.



Orioles over [email protected] 1u
Det blåser ut på Camden Yards, det är varmt och bollen lär flyga ut. Matusz har varit dålig hemma och har problem med lefties. Twins har massa bra lefties och stjärnan Mauer gillar att komma ifrån Target Field så att han kan slå några HRs. Tror att de han slår ut nu är på ren ilska.
Baker har fina nummer mot O's, men har varit dålig i år, dålig borta och fått kämpa mot en armbåge skada han fått kortisonspruta för. Brian Roberts är äntligen tillbaka i O's (varit borta i ett par månader) och kan orsaka lite mer offensiva takter.


Spelar första 3 på bet365, överspel hos pinnen, men har en liten 4ling (överspelet till 1.86) på x23 pengar till 0.1u hos b365



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved