![]() |
Dumma regn...5-3 Nats och -0.77
|
Det ser för fan ut som om det blir de spelen jag inte hann rygga som blir vinstspelen igen medan resten gör förlust. :gun_bandana:
Jag har grovkollat totoitens ö/u-spel fram till nu, 00:00 30/7. Antal spel: 43 Satsat: 195,5 Vinst: 88,84 ROI: 145,4% :ohmy: Så nu ryggar jag ö/u-spelen. |
Citat:
Fish verkar vinna iallafall till fina 2.3 och Rays gjorde sitt tidigare så 2 av 3. |
Citat:
|
Dodgers @Padres Ingen HR @2.40 0.5u (bet365)
Tänkte faktiskt på denna igår men glömde att spela den. Ikväll möts ännu bättre pitchers och linan är på 6.5, det blåser IN en liten vind från vänster. Padilla är solid i år och Dodgers har fin bullpen. Utan Manny ingen riktigt kraft. Latos har varit riktigt bra och har på 7 hemmamatcher gett upp 3 HRs (1 till ATl, 2 till MIL) i 2 matcher och ingen hemma senaste 4 matcher sen 18:e maj. Padres rankar 20 och sämre i alla batting cats, men har ligans bästa bullpen. |
Suck jag är för trött, borde inte spelat det, de börjar matchen om en halv timme, inte om ett 3-4 som jag trodde först. Aja... god natt och lycka till
|
Hejsan
Jeg spiller Phillidelphia i nat. sov godt |
Suck.. Som vanligt Orioles. Lyckas fucka upp allt i en inning efter en fin start.
|
Kämpa Orioles!
|
Såja!
|
Citat:
5-2 :) |
Alltså jag har fortfarande inte hittat någon sida man kan se starting pitcher på i efterhand.
Inatt spelade jag Kansas (K Davies) vs Baltimore (B Matusz) och på alla scoreboard jag sett så står: WP: D. Hernandez (5-7) S: A. Simon (15) LP: B. Wood (0-2) Helt obekanta namn. Jag frågade här om dagen om matchen LAA-Boston Red Sox, om de månne hade fel startingpitchers när fel namn stod på scorebordsen (precis som nu) men fick till svar av EdgaarGore att rätt pitcher startade. Likväl så cancellerade pinnacle matchen sen. Var det ändå fel pitchers då? Är det fel nu också och eller var kan man hitta den fullständiga och rätta informationen? |
Citat:
Det du hittade var vilka pitchers som vann, förlorade och vem som fick "saven" och detta är inte alltid de pitchers som startar matchen. Det du låser pitchers till är att de ska kasta första pitchen (och förhoppningsvis lite fler) inte att han ska vinna. |
Loney the douchebag slår den enda HR från Latos i början. Det var mitt fel att missa starttiden, trodde de började som vanligt.
0-2 -1.27u YTD 44-36-4 +8.48u |