![]() |
En massa ryggningar av dgothe idag också men även 3 egna spel (av vilka 2 sammanfaller med dgothes spel)
Cincinnati är den stora chansningen men har man ett system så följer man det oavsett om det känns motbjudande. 2010-08-14 02:10 MLB White Sox (M Buehrle) vs Detroit (J Bonderman) @1.676 2010-08-14 02:05 MLB Houston (B Myers) vs Pittsburgh (R Ohlendorf) @1.654 2010-08-14 01:10 MLB Cincinnati (E Volquez) vs Florida (J Johnson) @ 2.190 |
Av hela dagens program har jag riktat in mig på Astros ML eller RL. Tror på dom stenhårt idag. Vad har ni att säga om matchen?
|
Skulle precis spela Colorado, då ändrade oddset från 1.96 till 1.87 -_-
Texas Florida Colorado Tampa Bay under 8.5 LA Angels under 9.5 Funderar på under i Kansas, LA Dodgers och Oak ML |
Jävlar, vaknar upp, 9-1 inatt. MARCO D'ANGELLO! :hattenav:
|
6-1, varav 3-0 på egna spel. Till och med Cincinnati höll fastän jag kändes väldigt ensam om det ;). De senaste 2 veckorna har varit sagolikt bra :cheers:
|
Skönt att man gick från botten till toppen på spreadsheetet på 3 dagar. :thumbup:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Baltimore nattens hämtgurka :cheers: Toronto, Veckans fail :thumbdown: Ny dag, låt oss casha igen :claps::cheers::yes: |
Citat:
|
Texas v Red Sox när man gick och la sig: 2-8 :sad:
Texas v Red sox när man vakna: 10-9 :D |