Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   Mitt Sabermetrics-projekt (https://www.sharps.se/forums/baseball/3721-mitt-sabermetrics-projekt/)

timadolf 2010-08-29 23:26

Tack så jättemycket för ditt arbete!
Jag har plussat på dina spel och lade av i augusti.
Jag hoppas du kommer köra nästa år igen! :hattenav:

jannebaver 2010-08-31 21:14

Tack så mycket för dina spel du lagt, har varit ett nöje att följa dig.

G@borik 2011-02-27 17:43

kommer du att köra igång projektet i den kommande säsongen?

dgothe 2011-02-28 22:59

Det är planen.. jag hade en massa projekt som jag skulle kört i vinter, men NHL gick åt helvete (började för tidigt, januari var grymt), men så har massa saker utanför sportvärlden påverkat min tid som jag lägger på det här.. jag hoppas dock att det lugnat ner sig lite lagom till maj då jag tänkte mjukstarta baseballen.. började i slutet av maj förra året..

Shell Peppe 2011-02-28 23:38

Härligt goda nyheter!!!
:thumbup:

ojj 2011-03-05 22:22

hoppas de reder ut sig till dess då :)

Lemasive 2011-03-05 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av dgothe (Inlägg 109702)
Det är planen.. jag hade en massa projekt som jag skulle kört i vinter, men NHL gick åt helvete (började för tidigt, januari var grymt), men så har massa saker utanför sportvärlden påverkat min tid som jag lägger på det här.. jag hoppas dock att det lugnat ner sig lite lagom till maj då jag tänkte mjukstarta baseballen.. började i slutet av maj förra året..

Titta in i chatten då och då ditt mähä.

dgothe 2011-03-05 23:25

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 111304)
Titta in i chatten då och då ditt mähä.

Skulle vara för din skull då Lemmy :)

Det hände lite saker dagen efter vårt snack.. har varit struligt sedan dess.. verkar styras upp nu dock.. jag är en gladare människa nu :)

Lemasive 2011-03-06 01:38

Citat:

Ursprungligen postat av dgothe (Inlägg 111309)
Skulle vara för din skull då Lemmy :)

Det hände lite saker dagen efter vårt snack.. har varit struligt sedan dess.. verkar styras upp nu dock.. jag är en gladare människa nu :)

Bra det, inte ditt fel om du vaknar upp och är Pittsburgh Pirates fan. Tar tid att kommer över, I know. Se bara till att pumpa in sabremetrics och dyk upp i chatten så tar vi 2011 med storm. :cheers:

Sonadar 2011-03-06 02:47

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 111355)
Bra det, inte ditt fel om du vaknar upp och är Pittsburgh Pirates fan. Tar tid att kommer över, I know. Se bara till att pumpa in sabremetrics och dyk upp i chatten så tar vi 2011 med storm. :cheers:

Om jag skulle vara på väg att vakna som Pirates-fan hoppas jag att jag kvävs långsamt av min kudde, så man slipper plågas menar jag.

Blir för övrigt kul att se din comeback dgothe!

dgothe 2011-03-06 11:43

Harre gud.. att vakna som PP fan skulle vara bland det hemskaste jag kan föreställa mig.. :)

ojj 2011-03-06 11:49

hehe, synd på namnet.. man gillar ju pirater i vanliga fall.