Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   REK [4/9] NPB (Pro Yakyu) (https://www.sharps.se/forums/baseball/3783-4-9-npb-pro-yakyu/)

maddmax 2010-09-04 02:21

[4/9] NPB (Pro Yakyu)
 
Forsta spelet i Japan pa ett par manader lades imorse med ganska bra marginal sa jag tankte borja sa smatt med det igen. Har ar tva stycken spel infor morgondagen som jag tycker ser bra ut.

Match: Rakuten Golden Eagles - Seibu Lions
Spel: Over 7.5 runs (1.758 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 07.00 (4/9)

Mitt storsta spel infor morgonen. Rakuten tar emot Lions. Hemmalaget har gatt over den har linan 7 av de senaste 8 matcherna och fick stryk mot Lions tidigare idag med 14-4. Har fyra raka matcher mot Lions med over som slutresultat.

Dagens pitchers ser inte direkt heta ut heller. Kawai startar for Golden Eagles. 4.17 ERA med 2-4 i W-L, spelade endast 3.2 innings i sin senaste match (mot Nippon-Ham) och slappte 3 ER. Hans bullpen var inte mycket battre och endast en av fem killar lyckades halla nollan. Matchen slutade 11-4 till motstandarna. Samtliga starter for Kawai i augusti slutade med 10 eller fler runs sammanlagt i matchen.

Mot honom har vi Hideaki Wakui. I sin senaste start klarade Wakui av 4.1 innings men slappte dock 4 ER, detta mot just Rakuten. Matchen slutade 5-5 men med 29 hits totalt borde vi haft storre siffror. Ruiz hade tre hits och tre RBI for Rakuten mot Wakui bl.a. Tre av Wakuis fyra starter i augusti har varit over 8 runs och snittet har varit betydligt hogre.

Lagen kanner varandras pitchers val vid det har laget och bada har svingat bra mot slutet. Dagens spel for maddmax.

Match: Chunichi Dragons - Yomiuri Giants
Spel: Chunichi Dragons ML (1.97 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 08.00 (4/9)

Aven detta spel tycker jag ar vart en slant. Finns en del fina underdogs i Japan da och da och har forstar jag inte riktigt Yomiuris favoritskap. Giants ar visserligen bara en halv match bakom Dragons i CL men i inbordes moten den har sasongen leder Dragons med 13-9. Dragons vann serieoppnaren innan idag med 3-2 och har nu fyra raka vinster.

Yomiuris starter ar Dicky Gonzalez. Efter en kortare session i Rays har Puertoricanen Gonzalez spelat fyra sasonger i Japan. Men arets siffror imponerar inte. 4-9 med 5.75 ERA och kommer senast fran en forlust-match mot Hiroshima (betydligt samre an Chunichi). Gonzalez slappte 3 ER pa 5 innings. Fick visserligen med sig en vinst innan dess men andock 2 ER pa 5 innings.

Chunichi startar med Kenichi Nakata. 4-3 med 2.97 ERA och betydligt hetare an sin motstandare. I sin senaste match plockade Nakata upp en forlust men han gjorde det pa ett mycket strong satt (full match, 2 ER och bara 5 hits).

Gillar Chunichi skarpt har da Yomiuris bullpen blast en del matcher i vinden mot slutet. Detta i kombination med en vinnande trend hos Dragons och fordel i SPs... Nej, hemmalaget bor inte vara underdogs har.

timadolf 2010-09-04 09:38

Tack för ÖVERspelet, jag ryggade 4 units 1,76 pinnacle :hattenav:

Unshaved 2010-09-04 10:40

fan missade, dö tidigt ju =/

Qirren 2010-09-04 11:51

Fint att vakna upp till resultaten, nu blir resten av dagen lika bra i rena farten. Tack.

maddmax 2010-09-04 13:32

Citat:

Ursprungligen postat av Unshaved (Inlägg 60186)
fan missade, dö tidigt ju =/

Ja, Pro Yakyu ar lite problematiskt da jag inte far tillgang till startersen forrans efter 12 pa natten. Men men..

Chunichi Dragons (ML) - Yomiuri Giants 3-0 :moneybag:
Rakuten Golden Dragons - Seibu Lions (O7.5) 7-6 :moneybag:

Unshaved 2010-09-04 13:34

good work :cheers:

Avej 2010-09-04 15:10

Man tackar :hattenav:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved