Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   Spring Training! (https://www.sharps.se/forums/baseball/6646-spring-training/)

JSQ 2011-03-05 17:57

Citat:

Ursprungligen postat av Soap (Inlägg 111236)
iCash: sitter du på en solobass picks subscription och vad fick du betala för det? Går det att hoppa på tåget innan MLB regular season börjar?

som iCash sa tidigare kostar det inget att bli medlem på Solos forum. Kan dock ta ett tag att bli verifierad medlem (som krävs för att se spelen) då han inte gör detta varje dag precis.

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 111124)
http://www.solosportsinvesting.com

Dock så är forumet stängt, men han tar in lite folk då och då, gratis!

umebon 2011-03-05 18:09

Kommer han med något idag och vilka tider brukar han posta sina spel.

JSQ 2011-03-05 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av umebon (Inlägg 111244)

Han spel brukar komma runt 18:00-18:30 för matcherna vid 19. Matcherna vid 21 postas ibland samtidigt men oftast runt någon timme senare. Idag kommer spelen runt 18:30.

JSQ 2011-03-05 18:36

Nats & Braves @ 19

JSQ 2011-03-05 19:09

Reds, Rangers, Padres & Giants @ 21.

BOL! :cheers:

eddieh 2011-03-05 19:37

Citat:

Ursprungligen postat av Jitte (Inlägg 111264)
Reds, Rangers, Padres & Giants @ 21.

BOL! :cheers:

Bara dogs,me like.:)

Sonadar 2011-03-05 20:13

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 111268)
Bara dogs,me like.:)

Japp verkar onekligen som att värdet ligger hos dogs under spring training. Tycker att enligt resultaten så har pinnacle övervärderat just värdet i att vara "hemmalag". Speciellt konstigt då matcherna inte ens spelas hemma på riktigt...

Shell Peppe 2011-03-05 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av umebon (Inlägg 111244)

Du e ju medlem umebon :lol:
Bara kika under forum/solopicks Topic preseason wagers

Bol :moneybag:

iCash 2011-03-06 01:11

fyi, Solo kommer inte att släppa in fler folk på forumet, förutom på rekommendationer av en handfull grupp, d.v.s att det fungerar ej att nämna mitt nick, antagligen kommer han minska på antalet medlemmar som inte tillför något till det också. :hattenav:

Sonadar 2011-03-06 02:44

Är det på hans forum man ska hänga om man vill diskutera picks och grejer? Jag menar om flera som är aktiva här kommer fokusera energin på solobass' forum eller så. För jag vill gärna ha några att diskutera med under den riktiga säsongen iaf ^^
Alltså inte bara folk som nämner sina picks utan de som gärna diskuterar alla de faktorer som rör sporten.

Såvitt jag förstår kan han en hel del, men det blir ju lite svårt för honom att diskutera på sharps eftersom detta är ett svenskt forum.

iCash 2011-03-06 08:22

Citat:

Ursprungligen postat av Sonadar (Inlägg 111361)
Är det på hans forum man ska hänga om man vill diskutera picks och grejer? Jag menar om flera som är aktiva här kommer fokusera energin på solobass' forum eller så. För jag vill gärna ha några att diskutera med under den riktiga säsongen iaf ^^
Alltså inte bara folk som nämner sina picks utan de som gärna diskuterar alla de faktorer som rör sporten.

Såvitt jag förstår kan han en hel del, men det blir ju lite svårt för honom att diskutera på sharps eftersom detta är ett svenskt forum.

Lugn Sonadar, jag svarar bara på tidigare frågor så att vi i framtiden slipper den typen av diskussioner och tråden kan fortgå i dess natur.
Kommer att bli samma gamla mlb tugg i år också :)

maddmax 2011-03-06 18:45

Testar Yankees, Cardinals och Twins idag. BOL.

iCash 2011-03-06 21:55

Det är numera ingen ingen idè att posta solo's spel, vare sig det är mlb nba eller nhl.
Han vill numera att hans modell inte blir modellerad någon annanstans än hos sig själv då hans spel har blivit såld i 2a hand.
Han har även under en längre tid slitit med forum medlemmar som inte tillför forumet något, varken i text eller donationer.
Iomed att vår sökmotor är så pass optimerad så har han fått många hits från vår sida så rann bägaren över då han trodde sig att allt ont kommer härifrån, utan att han får cred för sitt arbete och det blev en del ordväxlingar på hans forum om oskyldiga medlemmar.

Vi har nu rett ut detta då vi känner varandra sedan innan och han låter sig hälsa att han låter samtliga som har kommit härifrån och från andra platser får fortsätta vara medlem om dem gör sig aktiva i diskussioner, eller om dem donerar och visar sin uppskattning för utfört arbete inom en väldigt kort tid då han kommer att ta bort dem som inte tillför något i varken systemet, tweaks, modeller elr dylikt..

Detta gäller alla hans medlemmar från samtliga länder, så är någon härifrån ombord hos han så har du två val.

Han kommer i framtiden ta in fler, så det är bara att ställa sig i kön isf.

:hattenav:

maddmax 2011-03-07 00:34

Varje sasong ar det nagot nytt...

iCash 2011-03-07 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 111599)
Varje sasong ar det nagot nytt...

Som alltid.. :KO:

Shell Peppe 2011-03-07 01:12

Konstigaste soppa undertecknad varit med om.
Är det tillåtet att snacka baseboll här hädanefter?
Jag menar tänk om man skulle droppa samma vinnare eller förlorare för den delen, som Solo blir man jagad med blåslampa då eller?
Bäst att editera att jag ämnar vara lite ironisk & lätt berusad atm. :drunk:

iCash 2011-03-07 09:54

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 111611)
Konstigaste soppa undertecknad varit med om.
Är det tillåtet att snacka baseboll här hädanefter?
Jag menar tänk om man skulle droppa samma vinnare eller förlorare för den delen, som Solo blir man jagad med blåslampa då eller?
Bäst att editera att jag ämnar vara lite ironisk & lätt berusad atm. :drunk:

Nej då, det är bara en missuppfattning, dock så får ni ta solos franchise system hos honom, easy as that!

RobinD 2011-03-07 10:59

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 111631)
Nej då, det är bara en missuppfattning, dock så får ni ta solos franchise system hos honom, easy as that!

Han verkar ju fortfarande inte ha släppt det, hans senaste blogguttalande är ju fortfarande anklagande och han visar ju inga tecken på att han inte ser oss som tjuvar.

iCash 2011-03-07 11:19

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 111634)
Han verkar ju fortfarande inte ha släppt det, hans senaste blogguttalande är ju fortfarande anklagande och han visar ju inga tecken på att han inte ser oss som tjuvar.

Är bara snack om att hålla sig själv upp inför andras ögon, speciellt då han själv tidigare accepterat att presentera hans modell här och att det var gratis och inga "fight club" regler var dragna öht.
Om han nu vill ändra på det så får man bara acceptera det och jag anser väl personligen att det är den typiska amerikanska överdriften, bara att gå vidare och vara den bättre personen.
Han hörde av sig igår efter den posten och sa att allt var fine så man får ta det med en nypa salt om vad som skrivs.
Dock så mynnar denna tråd nu ut i något annat så jag låser denna så kör vi på en ny springtraining tråd med dagens datum istället, bs klarar vi oss utan :hattenav: :cheers: